Vastattu

Hyvitystä?

  • 27 kesäkuu 2015
  • 3 kommenttia
  • 1031 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 3 kommenttia
Noniin nyt sitten vihdoin näyttäisi viihde jotenkuten toimivan Kotkassa.

Kesäkuun alku tehtiin muutos töitä enkä sen jälkeen ole enää huomannut pidempikestoisia pätkimisiä yhteydessä.

Käskitte ottamaan yhteyttä kun vika on korjattu ja tässä tämä yhteyden otto nyt olisi.

Eihän tässä mennyt kuin yli puolivuotta tapellessa jatkuvien pätkimisten kanssa.

Otin uuden sopimuksenkin (eipä tässä kylässä muita vaihtoehtoja kaaplissa ole) ja sain tekijäisiksi HBO:n...muuten hyvä mutta kun ei sitä pystynyt katsomaan ennenkuin vasta nyt kun korjaukset tehty.

Saa ottaa yhteyttä...mieluummin jollain muulla tavalla kuin palstalla.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Bamsku 29 kesäkuu 2015, 10:38

Selvä, kiitos. Laitan yksityisviestillä vielä tietoa tästä tarkemmin. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 5


  • LIsäätkö asiakasnumerosi tietoihisi, jotta pääsemme katsomaan tietosi ja lisäämään hyvityksen? Asiakasnumero ei näy julkisesti, ainoastaan moderaattorit pääsevät sen näkemään.

    Voit vaihtoehtoisesti laittaa tietosi meille myös yksityisviestillä. Liitä mukaan tarkka osoitteesi, jos sinulla ei ole asiakasnumeroa juuri nyt lähettyvillä 🙂
  • Lisätty
    Käyttäjätaso 5
    Selvä, kiitos. Laitan yksityisviestillä vielä tietoa tästä tarkemmin. 🙂

    Osallistu keskusteluun