Kysymys

Ilmaisen leffan koodin käyttö?


  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
hei, uutena käyttäjänä piti vkl ryhtyä katsomaan Elisan tarjoama ilmainen leffa. Vaan eipä katsottu. Toimimme, kuten tuolla ohjeissa sanotaan, näpytin pin-koodin ja sittempä koko vekotin tilttasi, ei katsottu elokuvaa, ei.. Koitettiin ainakin pari kolme kertaa, vaan ei liikkunut "kursosi" minnekään koodin laiton jälkeen. Lieneekö se nyt siis mennyttä? Pätkii myös aika lailla välillä yhteys normi telkkarikanavia katsoessa ja ilmoittaa, ettei kanavaa voi näyttää. Tulkitsin tuolta aiemmin kysyttyä- sivulta, että mobiilikäytössä, kun meillä Viihde on, niin voi olla linjoilla ruuhkaa.

Jännityksellä myöhemmin odotan, kuinka tuo boxi toimii mökillä, siellä kun on välillä melko haasteellista mokkulayhteyksien kanssa ollut.

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tervetuloa OmaYhteisöön @immi_f!

Sinulla on siis ilmeisesti digiboksillinen Elisa Viihde käytössä? Mikäli näin on, kannattaa digiboksista vetäistä antennijohto seinään. Näin saat ainakin peruskanavat (ei HD) näkymään paremmin.

Mikäli käytössä on mobiililaajakaista, voi se tosiaan aiheuttaa häiriöitä Viihteen toimintaan. Mobiililaajakaista on hyvin herkkä erilaisille häiriöille ja nopeus sekä yhteyden laatu saattaa heitellä silmissä.

Jos tuo mobiililaajakaista on Elisalta, kannattaa lisäillä asiakasnumero omiin tietoihin täällä OmaYhteisössä. Tämä onnistuu klikkaamalla omaa "kuvaketta" tuota sivun oikeasta ylälaidasta ("Aloita keskustelu" -linkin oikealla puolella) ja valitsemalla "Asetukset". Asiakasnumero löytyy esim. laskusta. Kun asiakasnumero on profiilissasi pääsee @OmaYhteisö-tiimi tutkimaan alueesi tukiasemien toimintaa ja tarvittaessa tarkistamaan myös noiden leffalippujen tilanteen.
Käyttäjätaso 1
Moikka @immi_f!

Harmi kuulla että ei mennyt ensimmäinen vuokraus ihan nappiin :/
Ilmaisen vuokrauksen pitäisi näkyä digoboksilla tuolla Viihteen vuokraamossa, kun olet elokuvan valinnut ja siirryt maksutapoihin. Yleensä ehdottaakin heti tätä ilmaista lipuketta :)
Tuo tilttaaminen ei kyllä ihan normaalia ole, toivottavasti boksin uudelleen käynnistäminen auttoi. Nuo normikanavat tulevat juurikin sieltä antennisingaalin kautta joten vaatii toimiakseen että johto on kytkettynä digiboksille.

Mielellään tarkistellaan, miltä siellä verkot näyttää 🙂

Osallistu keskusteluun