Vastattu

IPAD ja APS päivitys

  • 21 elokuu 2019
  • 3 kommenttia
  • 542 katselukerrat

Päivitin Elisa Viihde apsin kehoituksesta päivittää uuteen versioon. Ei sitten enää tunnista salasanoja ja käyttö näinollen estynyt. Mikä on taas tämän homman korjausehdotus.??
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Iinuliini 21 elokuu 2019, 14:02

Hei Kauntre ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂

Ääh, ikävä juttu että päivitys on sekoittanut sovelluksen! Oletko kerennyt kokeilemaan, auttaako tuohon ongelmaan ollenkaan jos poistat sovelluksen kokonaan ja hetken kuluttua asentaisit sen uudelleen?
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Hei Kauntre ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂

Ääh, ikävä juttu että päivitys on sekoittanut sovelluksen! Oletko kerennyt kokeilemaan, auttaako tuohon ongelmaan ollenkaan jos poistat sovelluksen kokonaan ja hetken kuluttua asentaisit sen uudelleen?
Päivitin sekä puhelimeen että tablettiin ja molemmissa sama juttu. Tein uuden salasanan ja kokeilin, ei toimi. Minulla on yhdessä IPADissa edellinen versio, jota en suostunut päivittämään, ja se toimii yhä. Kokeilempa vielä poistaa ne ja asentaa uudelleen, toivottavasti onnistuu.
Minulla on näköjään kaksi käyttäjänimeä. Toinen pitänee poistaa. Se sekoittaa, jos avaan väärällä nimimerkillä. Täytyy vielä kokeilla puhelimessa sama juttu.

Nyt toimii molemmissa.
Käyttäjätaso 2
Okei, eli nyt siis kaikilla toimii? 🙂 Auttoiko tuohon tuo poistaminen ja uudelleen asentaminen vai tuon toisen käyttäjänimen poistaminen?

Osallistu keskusteluun