Kysymys

IPTV ei signaalia?

  • 2 lokakuu 2009
  • 31 kommenttia
  • 1219 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

31 kommenttia

Itselläni on yhteys toiminut hyvin kuukausia, maanantaina kuitenkin alkoi pätkiä nuo IPTV-kanavat. Ruutuun tulee nuo maagiset taikasanat "huono signaali-IPTV ei löydä signaalia", katselu ei oikein ole mukavaa kun pätkii koko ajan. Olisikohan vikaa verkossa vai voiko itse tehdä jotain?

Mitään asetuksia, johtoja, ym. en muuttanut, koko nettiyhteys oli silloin alussa poikki liki tunnin mutta nyttemmin kone on pysynyt linjoilla ja esim. tallennuksia pystyy katsomaan pätkimättä.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Itselläni on yhteys toiminut hyvin kuukausia, maanantaina kuitenkin alkoi pätkiä nuo IPTV-kanavat. Ruutuun tulee nuo maagiset taikasanat "huono signaali-IPTV ei löydä signaalia", katselu ei oikein ole mukavaa kun pätkii koko ajan. Olisikohan vikaa verkossa vai voiko itse tehdä jotain?

Mitään asetuksia, johtoja, ym. en muuttanut, koko nettiyhteys oli silloin alussa poikki liki tunnin mutta nyttemmin kone on pysynyt linjoilla ja esim. tallennuksia pystyy katsomaan pätkimättä.


Resetoi modeemi pitämällä reset-painiketta pohjassa 10 sekuntia kun laitteessa on virrat päällä. Jos tuon jälkeenkin pätkiminen jatkuu, miten olet kytkenyt digiboksin modeemiin (onko välissä omia reitittimiä, datasähköä tms.)?


Itselläni on yhteys toiminut hyvin kuukausia, maanantaina kuitenkin alkoi pätkiä nuo IPTV-kanavat. Ruutuun tulee nuo maagiset taikasanat "huono signaali-IPTV ei löydä signaalia", katselu ei oikein ole mukavaa kun pätkii koko ajan. Olisikohan vikaa verkossa vai voiko itse tehdä jotain?

Mitään asetuksia, johtoja, ym. en muuttanut, koko nettiyhteys oli silloin alussa poikki liki tunnin mutta nyttemmin kone on pysynyt linjoilla ja esim. tallennuksia pystyy katsomaan pätkimättä.


Resetoi modeemi pitämällä reset-painiketta pohjassa 10 sekuntia kun laitteessa on virrat päällä. Jos tuon jälkeenkin pätkiminen jatkuu, miten olet kytkenyt digiboksin modeemiin (onko välissä omia reitittimiä, datasähköä tms.)?


Boksi on suoraan yhteydessä modeemiin verkkojohdolla, resetointi ei tuntunut auttavan.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki



Itselläni on yhteys toiminut hyvin kuukausia, maanantaina kuitenkin alkoi pätkiä nuo IPTV-kanavat. Ruutuun tulee nuo maagiset taikasanat "huono signaali-IPTV ei löydä signaalia", katselu ei oikein ole mukavaa kun pätkii koko ajan. Olisikohan vikaa verkossa vai voiko itse tehdä jotain?

Mitään asetuksia, johtoja, ym. en muuttanut, koko nettiyhteys oli silloin alussa poikki liki tunnin mutta nyttemmin kone on pysynyt linjoilla ja esim. tallennuksia pystyy katsomaan pätkimättä.


Resetoi modeemi pitämällä reset-painiketta pohjassa 10 sekuntia kun laitteessa on virrat päällä. Jos tuon jälkeenkin pätkiminen jatkuu, miten olet kytkenyt digiboksin modeemiin (onko välissä omia reitittimiä, datasähköä tms.)?


Boksi on suoraan yhteydessä modeemiin verkkojohdolla, resetointi ei tuntunut auttavan.


OK, harmi. Kannattaa olla yhteydessä vikapalveluumme jos pätkiminen jatkuu.

Itselläni on yhteys toiminut hyvin kuukausia, maanantaina kuitenkin alkoi pätkiä nuo IPTV-kanavat. Ruutuun tulee nuo maagiset taikasanat "huono signaali-IPTV ei löydä signaalia", katselu ei oikein ole mukavaa kun pätkii koko ajan. Olisikohan vikaa verkossa vai voiko itse tehdä jotain?

Mitään asetuksia, johtoja, ym. en muuttanut, koko nettiyhteys oli silloin alussa poikki liki tunnin mutta nyttemmin kone on pysynyt linjoilla ja esim. tallennuksia pystyy katsomaan pätkimättä.


Tutun kuulosta. Täällä kävi myös samalla tavalla, että yhtäkkiä alkoi tulemaan tuo virheteksti. Pitää koittaa boottaa ja katsoa josko se toimisi täällä.

Edit: Eipä auttanut. Voi vattu, että vatuttaa tällänen. Yhtäkkii alkaa tollanen pätkiminen ja vielä sellaisilla kanavilla joista maksaa extraa...
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki


Itselläni on yhteys toiminut hyvin kuukausia, maanantaina kuitenkin alkoi pätkiä nuo IPTV-kanavat. Ruutuun tulee nuo maagiset taikasanat "huono signaali-IPTV ei löydä signaalia", katselu ei oikein ole mukavaa kun pätkii koko ajan. Olisikohan vikaa verkossa vai voiko itse tehdä jotain?

Mitään asetuksia, johtoja, ym. en muuttanut, koko nettiyhteys oli silloin alussa poikki liki tunnin mutta nyttemmin kone on pysynyt linjoilla ja esim. tallennuksia pystyy katsomaan pätkimättä.


Tutun kuulosta. Täällä kävi myös samalla tavalla, että yhtäkkiä alkoi tulemaan tuo virheteksti. Pitää koittaa boottaa ja katsoa josko se toimisi täällä.

Edit: Eipä auttanut. Voi vattu, että vatuttaa tällänen. Yhtäkkii alkaa tollanen pätkiminen ja vielä sellaisilla kanavilla joista maksaa extraa...


Vikatilanteet ovat valitettavia, mutta niitä varten meillä on tarjolla vikapalvelu, jonka kautta mahdolliset ongelmat saadaan korjattua.

Osallistu keskusteluun