Kysymys

IPTV-signaalia ei löydy

  • 13 toukokuu 2012
  • 4 kommenttia
  • 3426 katselukerrat

Onko jatkuva signaalin pätkiminen riittävä syy Viihde-palvelun irtisanomiseen? On suhteellisen turhauttavaa yrittää katsoa jääkiekkoa kun "huono signaali - IPTV-signaalia ei löydy" vieti tulee ruutuun pahimmillaan parin minuutin välein!

Olen vaihtanut johdot uusiin ja muuttanut modeemin siltaavaksi yms nämä "normaalit" huoltotyöt, mutta ei vaikuta mitään!

4 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Koska kotona tehtävät korjaustoimenpiteet eivät ole auttaneet asiaan, kannattaa soitella vikapalveluumme, sitä kautta voidaan vielä tutkia linja tarkemmin. Vikapalvelun tavoitat numerosta 050 960 600.
jos oot kaapelissa niin se t-haarotin mikä tulee viihteen mukana on aika susi... käy hakemassa semmonen t-haara mikä suodattaa tv-signaalin ja data yhteyden erikseen niin voisin veikata et auttaa... aika moneen muuhunkin tilanteeseen jos pätkii yhteydet... tässä vielä kuva... https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/399009_3819090001105_1393290314_33403771_23641635_n.jpg
Täälläkin tuli merkillinen juttu esille varsinkin HD kanavilla kuva pätki melko tiuhaan, syypääksi osottautui 2gigan varakäynti tikku otin tikun kokeeksi pois ja pätkiminen loppui siihen mistä moinen johtuu se on vielä arvoitus??
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
jns54c kirjoitti:
Täälläkin tuli merkillinen juttu esille varsinkin HD kanavilla kuva pätki melko tiuhaan, syypääksi osottautui 2gigan varakäynti tikku otin tikun kokeeksi pois ja pätkiminen loppui siihen mistä moinen johtuu se on vielä arvoitus??

Ajansiirto ei ole Netgemissä toiminut oikein koskaan kunnollisesti. Varsinkaan HD-kanavilla ei standarditikun eikä boksinkaan suorituskyky oikein riitä ja kuva alkaa pätkiä. Viisainta on tosiaan ottaa koko ajansiirto pois käytöstä , niin todennäköisesti kanavat pätkii vähemmän.

Osallistu keskusteluun