Vastattu

ISO VIRHE............................mutta missä vika!

  • 5 toukokuu 2014
  • 4 kommenttia
  • 3476 katselukerrat

Viime kuussa olisikohan ollut 18.4 netti ei toiminut ainakaan koko iltana eikä vielä aamullakaan.

Joten päätin tehdä vikailmoituksen puhelun aikana tyyppi joka vastasi huomasi että netissäni tosiaan on jotain vikaa ja sovimme että jätän modeemin päälle ja he hoitavat sen kuntoon. Noin kello 17:00 kun pääsin käymään netissä uudelleen.

Huomasin että vika oli korjattu Hieno homma.No nyt sitten sattu tulemaan lasku ja laskun suuruus on 119,99e :smileyundecided:

Aikani laskua tutkittuani huomasin että suurin osa laskusta koostui (Vianrajaus tai asennuspalvelu) Joo HIENOA!

Tutkittuani hieman lisää huomasin hinnastossanne seuraavan :

Liittymän vianrajausmaksu

*Liittymän vianrajausmaksu veloitetaan asiakkaalta laajakaista-asentajan käynnistä, jos laajakaistan vianrajauksessa vika todetaan olevan asiakkaan laitteissa tai sisäverkossa. Vianrajausmaksu ei sisällä korjausta.

 


No tämän asiakkaan laitteet sattuvat olevan elisan, eikä tosiaan ketään täällä käyny.

Ihmettelin muutenkin kun kahteen kertaan viime kuussa kaksi elisan gallupista soitti että mitä tykkäsin palvelusta kun joku tuki henkilö kävi korjailemassa bla bla bla...puhelut loppu molemmilla kerroilla koska ketään ei täällä käynyt.

Onko asian laita siis se että jos asiakkaanne nettiin tulee vika niin asiakkaanne pitää tyytyä siihen tai maksaa itsensä kipeäksi?:smileyangry:

Minulle ei missään vaiheessa ilmoitettu/sanottu tai kysytty että haluanko jonku tälläisen maksullisen operaation olisin ehdottomasti kieltäytyny. 

Toimivasta netistä maksan ja sen myös haluan.

Mikä laskutukseen tulee niin jokatoinen kuukaus siinä on jotain häikkää eikä enää jaksa maksullisiin numeroihinne soitella joten voisitteko jonnekkin mahdollisesti järjestää ILMAISEN sähköpostituen?

Nyt kun menee http://asiakastuki.elisa.fi/# ja siellä sivussa lukee ota yhteyttä asiakaspalveluunne niin siellä on vain tämä maksullinen puhelin numero ja läjä ohjeita.

Pahoittelen Suuria kirjoitusvirheitä mutta yritin pysyä kaikintavoin asiallisena ja se on hieman vaikeaa kun ottaa kovasti päähän.:smileyevil:
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi mrduck 6 toukokuu 2014, 12:04

No päätin sittenkin ottaa yhteyttä puhelimitse vaikka aluksi ajattelin viestin kautta hoitaa asian.

Asia korjaantui noin 5min  kun asiansa osaava asiakaspalvelija saapui linjoille.

Jonotus aika oli vaan aika pitkä, puhelun kesto:49min 32s yhteensä.

Tässä jäi kaipaamaan ominaisuutta jolla olis voinu biisin tai genren vaihtaa:p

NA kirjoitti:
mrduck kirjoitti:

Mikä laskutukseen tulee niin jokatoinen kuukaus siinä on jotain häikkää eikä enää jaksa maksullisiin numeroihinne soitella joten voisitteko jonnekkin mahdollisesti järjestää ILMAISEN sähköpostituen?

Nyt kun menee http://asiakastuki.elisa.fi/# ja siellä sivussa lukee ota yhteyttä asiakaspalveluunne niin siellä on vain tämä maksullinen puhelin numero ja läjä ohjeita.

Tuolla on ilmainen yhteydenottolomake: https://elisa.fi/yhteydenotto/

Kiitos tuota en löytäny mistään ,Täytyypä pistää linkki jonnekkin talteen :)

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Täysi laskutusmokahan tuossa tuntuisi olevan, koska Elisa saanut korjatuksi yhteyden ilman käyntiä sinun luonasi eikä sinun laitteissasi eikä kotiverkossasi ollut vikaa.

Eikun Aspaan yhteyttä vain ja vaatimus aiheettoman lastuksen poistamisesta.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
mrduck kirjoitti:

Mikä laskutukseen tulee niin jokatoinen kuukaus siinä on jotain häikkää eikä enää jaksa maksullisiin numeroihinne soitella joten voisitteko jonnekkin mahdollisesti järjestää ILMAISEN sähköpostituen?

Nyt kun menee http://asiakastuki.elisa.fi/# ja siellä sivussa lukee ota yhteyttä asiakaspalveluunne niin siellä on vain tämä maksullinen puhelin numero ja läjä ohjeita.

Tuolla on ilmainen yhteydenottolomake: https://elisa.fi/yhteydenotto/
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
KooMikko kirjoitti:
Täysi laskutusmokahan tuossa tuntuisi olevan, koska Elisa saanut korjatuksi yhteyden ilman käyntiä sinun luonasi eikä sinun laitteissasi eikä kotiverkossasi ollut vikaa.

Eikun Aspaan yhteyttä vain ja vaatimus aiheettoman lastuksen poistamisesta.

Ei se ihan näin yksinkertaista ole.

Liittymäkokonaisuuteen liittyy Elisan verkko, taloyhtiön sisäverkko ja asiakkaan huoneiston sisäverkko/laitteet. Taloyhtiön verkkoon liittyvä ongelma ei ole Elisan vastuulla, vaan taloyhtiön. Eli tässä on nyt rajattu, että vian aiheuttaja ei ole Elisan vastuulla vaan joko taloyhtiön tai asiakkaan, ei sen toteamiseksi aina tarvitse huoneiston sisällä perillä asti käydä.

Elisa ei suoraan voi laskuttaa taloyhtiötä, sillä viankorjauksen on tilannut asukas ja sinne osoitteeseen lähtee lasku. Asiakas voi sitten laskusta "tapella" taloyhtiön kanssa, että kumpi maksaa.

edit:// Asiakaspalvelijan pitäisi muistaa aina muistuttaa, että jos vika jää Elisan/Saunalahden vastuualueen ulkopuolelle, veloitetaan siitä vianrajaus- tai viankorjausmaksu. Asiasta on sopimusehdoissakin mainittu.
No päätin sittenkin ottaa yhteyttä puhelimitse vaikka aluksi ajattelin viestin kautta hoitaa asian.

Asia korjaantui noin 5min  kun asiansa osaava asiakaspalvelija saapui linjoille.

Jonotus aika oli vaan aika pitkä, puhelun kesto:49min 32s yhteensä.

Tässä jäi kaipaamaan ominaisuutta jolla olis voinu biisin tai genren vaihtaa:p

NA kirjoitti:
mrduck kirjoitti:

Mikä laskutukseen tulee niin jokatoinen kuukaus siinä on jotain häikkää eikä enää jaksa maksullisiin numeroihinne soitella joten voisitteko jonnekkin mahdollisesti järjestää ILMAISEN sähköpostituen?

Nyt kun menee http://asiakastuki.elisa.fi/# ja siellä sivussa lukee ota yhteyttä asiakaspalveluunne niin siellä on vain tämä maksullinen puhelin numero ja läjä ohjeita.

Tuolla on ilmainen yhteydenottolomake: https://elisa.fi/yhteydenotto/

Kiitos tuota en löytäny mistään ,Täytyypä pistää linkki jonnekkin talteen :)

Osallistu keskusteluun