Kysymys

Jäähyväiset Viihteelle: Pettyneen käyttäjän teknisiä vinkkejä

  • 2 kesäkuu 2010
  • 19 kommenttia
  • 1203 katselukerrat

Tänään meni hermo--lopullisesti. Irtisanoin Elisa Viihteen. Nettiyhteyteni ei enää ole toiminut kahteen päivään.

Puoli vuotta, minkä ehdin olla Elisa Viihteen uhri, koin seuraavaa:

- Viihde Kaapelin yhteys oli keskimäärin 10:ssä (100 luvattiin)
- Jatkuvaa nettiyhteyden ja TV-kanavien pätkimistä ja laitteiden uudelleenkäynnistystä; Näihin sain parannusta kun vaihdoin Viihde-paketin mukana tulleen roska T-liittimen uuteen ja hankin erillisen vahvistimen (rahaa meni n. 120,-)
- WLAN ei toiminut koko aikana kertaakaan kunnolla
- Elisan puolelta asentaja kävi (kaikki asentajan mukaan kunnossa minun ja taloyhtiömme puolesta) ja kaapelimodeemi vaihdettiin uuteen (yhteys katkesi kokonaan)

Vaihdoin SONERALLE, puolentoista viikon kuluttua saan 24megan ADSL yhteyden (silloin kun minulla oli Soneran yhteys, minkäänlaisia häiriöitä ei koskaan ollut...). Hankin HD-digiboksin.

Odottaessani SONERAN ADSL-yhteyttä, sain SONERAN nettitikun, millä nyt hienosti surffailen netissä; EI PÄTKI!

Vinkit kaikille, jotka edelleen kituvat Elisa Viihteen varassa:

- Vaihtakaa T-liitin, hankkikaa signaalin vahvistaja
- Älkää tyytykö asiakaspalvelun vastauksiin, vaatikaa hyvitystä toimimattomasta yhteydestä (itse en maksanut viime kuukausista mitään), vaatikaa asentaja paikalle
- Älkää tuskailko toimimattoman yhteyden kanssa niin pitkään kuin minä (puoli vuotta), vaihtakaa ajoissa toiselle palveluntarjoajalle; SONERAA voin suositella lämpimästi.

Elisan asiakkaaksi en enää koskaan palaa ja aion kertoa surkeista uuden ajan Elisa-kokemuksista tuttavilleni.

VIHDOIN VIIHTEESTÄ VAPAA!!
😉

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

19 kommenttia

Onnittelut!

Onnittelut!


Kiitos!  ;D

Soneran kautta yhteys toimii loistavasti ja nopeus on sitä mitä luvataan!

Lisäksi oston Finnsatin HD-digiboksin ja kuva on LOISTAVA! Elisa Viihteen mukana tullut roskadigiboksin kautta kuva oli merkittävästi huonompi. Elisan laitteilla voi heitellä vesilintuja...

Viihteestä vapaa, ei ole tarvinnut enää notkua teknisen tuen jonoissa tai kännykällä näpytellä vikailmoituksia!
Karkea arvio, että Elisa Viihteen takia 6kk:n aikana jätin noin 14 vikailmoitusta netin kautta ja jonotin Elisan tukeen noin 16h...

Te, jotka vielä tuskailette Viihteen kanssa (tämä uuden ajan mainio palvelu), muistakaa, että toimimattomasta yhteydestä ei tarvitse maksaa senttiäkään.

Iloista kesää kaikille!  😃


Te, jotka vielä tuskailette Viihteen kanssa (tämä uuden ajan mainio palvelu), muistakaa, että toimimattomasta yhteydestä ei tarvitse maksaa senttiäkään.

Iloista kesää kaikille!  :D


Saako olla utelias että mihin otit yhteyttä saadaksesi hyvitystä toimimattomasta tuotteesta?
Meillä täysin identtinen tarina btw.



Te, jotka vielä tuskailette Viihteen kanssa (tämä uuden ajan mainio palvelu), muistakaa, että toimimattomasta yhteydestä ei tarvitse maksaa senttiäkään.

Iloista kesää kaikille!  :D


Saako olla utelias että mihin otit yhteyttä saadaksesi hyvitystä toimimattomasta tuotteesta?
Meillä täysin identtinen tarina btw.


Ensin jätin vikailmoituksia, sitten olin yhteydessä asiakaspalveluun. Asiakaspalvelusta sovimme hyvityksistä. Aina ensin yrittivät, että maksaisin ainakin jotain, en suostunut ja uhkasin kuluttajaviranomaisilla. Perusteet ovat selvät: Jos on yhteys, mikä ei sovitusti toimi, siitä ei tarvitse maksaa. Osittainenkin toimimattomuus riittää! Jo pelkästään luvatun yhteysnopeuden raju heitto riittää perusteeksi: Itselläni luvattu 100/5, toteutunut keskiarvo 10/3...

IHAN SAMAA MIELTÄ....tämä on kyllä Elisalta aika ikävä veto tuoda markkinoille tuote, joka selkeästi huonontaa kuluttajan etuja. Olen taistellut Elisa Viihteen kanssa nyt pari kuukautta ja mm. jalkapallo-otteluissa pelaajat ovat "sädekehällä" ympäröityjä sekavia hahmoja. Mielestäni ainoa varma keino on käyttää erillistä laajakaistaa sekä kaapeliliittymää. ElisaViihteelle annan arvosanan ALA-ARVOINEN.
Tänään meni hermo--lopullisesti. Irtisanoin Elisa Viihteen. Nettiyhteyteni ei enää ole toiminut kahteen päivään.

Puoli vuotta, minkä ehdin olla Elisa Viihteen uhri, koin seuraavaa:

- Viihde Kaapelin yhteys oli keskimäärin 10:ssä (100 luvattiin)
- Jatkuvaa nettiyhteyden ja TV-kanavien pätkimistä ja laitteiden uudelleenkäynnistystä; Näihin sain parannusta kun vaihdoin Viihde-paketin mukana tulleen roska T-liittimen uuteen ja hankin erillisen vahvistimen (rahaa meni n. 120,-)
- WLAN ei toiminut koko aikana kertaakaan kunnolla
- Elisan puolelta asentaja kävi (kaikki asentajan mukaan kunnossa minun ja taloyhtiömme puolesta) ja kaapelimodeemi vaihdettiin uuteen (yhteys katkesi kokonaan)

Vaihdoin SONERALLE, puolentoista viikon kuluttua saan 24megan ADSL yhteyden (silloin kun minulla oli Soneran yhteys, minkäänlaisia häiriöitä ei koskaan ollut...). Hankin HD-digiboksin.

Odottaessani SONERAN ADSL-yhteyttä, sain SONERAN nettitikun, millä nyt hienosti surffailen netissä; EI PÄTKI!

Vinkit kaikille, jotka edelleen kituvat Elisa Viihteen varassa:

- Vaihtakaa T-liitin, hankkikaa signaalin vahvistaja
- Älkää tyytykö asiakaspalvelun vastauksiin, vaatikaa hyvitystä toimimattomasta yhteydestä (itse en maksanut viime kuukausista mitään), vaatikaa asentaja paikalle
- Älkää tuskailko toimimattoman yhteyden kanssa niin pitkään kuin minä (puoli vuotta), vaihtakaa ajoissa toiselle palveluntarjoajalle; SONERAA voin suositella lämpimästi.

Elisan asiakkaaksi en enää koskaan palaa ja aion kertoa surkeista uuden ajan Elisa-kokemuksista tuttavilleni.

VIHDOIN VIIHTEESTÄ VAPAA!!
;D

IHAN SAMAA MIELTÄ....tämä on kyllä Elisalta aika ikävä veto tuoda markkinoille tuote, joka selkeästi huonontaa kuluttajan etuja. Olen taistellut Elisa Viihteen kanssa nyt pari kuukautta ja mm. jalkapallo-otteluissa pelaajat ovat "sädekehällä" ympäröityjä sekavia hahmoja. Mielestäni ainoa varma keino on käyttää erillistä laajakaistaa sekä kaapeliliittymää. ElisaViihteelle annan arvosanan ALA-ARVOINEN.
Tänään meni hermo--lopullisesti. Irtisanoin Elisa Viihteen. Nettiyhteyteni ei enää ole toiminut kahteen päivään.


;D
ONNEA! Hienoa kun pääsit viimein eroon Viihteestä! Huvittavaa oli, että tänään minulle tuli vielä Viihteestä lasku, vaikka palvelu on ollut jo pois käytöstä. Aiemmin Elisa laskutti surkeasta palvelusta, nyt yritti laskuttaa tyhjästä...  ;)
Soitin jälleen asiakaspalveluun ja lasku mitätöitiin.
Olen nauttinut TOIMIVISTA Soneran yhteyksistä: ei pätkimistä, ei moitteen sijaa! Finnsatin HD-digiboksi on tähän astisista digibokseista paras ja maksukanavatkin saa tallennettua! Kelpaa pätkimätöntä MM-jalkapalloa HD:na katsoa!  :D

Hyvää kesää kaikille, voimia teille, jotka Viihteen kanssa vielä taistelette! Ette ole yksin!


IHAN SAMAA MIELTÄ....tämä on kyllä Elisalta aika ikävä veto tuoda markkinoille tuote, joka selkeästi huonontaa kuluttajan etuja. Olen taistellut Elisa Viihteen kanssa nyt pari kuukautta ja mm. jalkapallo-otteluissa pelaajat ovat "sädekehällä" ympäröityjä sekavia hahmoja. Mielestäni ainoa varma keino on käyttää erillistä laajakaistaa sekä kaapeliliittymää. ElisaViihteelle annan arvosanan ALA-ARVOINEN.
Tänään meni hermo--lopullisesti. Irtisanoin Elisa Viihteen. Nettiyhteyteni ei enää ole toiminut kahteen päivään.


;D
ONNEA! Hienoa kun pääsit viimein eroon Viihteestä! Huvittavaa oli, että tänään minulle tuli vielä Viihteestä lasku, vaikka palvelu on ollut jo pois käytöstä. Aiemmin Elisa laskutti surkeasta palvelusta, nyt yritti laskuttaa tyhjästä...  ;)
Soitin jälleen asiakaspalveluun ja lasku mitätöitiin.
Olen nauttinut TOIMIVISTA Soneran yhteyksistä: ei pätkimistä, ei moitteen sijaa! Finnsatin HD-digiboksi on tähän astisista digibokseista paras ja maksukanavatkin saa tallennettua! Kelpaa pätkimätöntä MM-jalkapalloa HD:na katsoa!  :D

Hyvää kesää kaikille, voimia teille, jotka Viihteen kanssa vielä taistelette! Ette ole yksin!



Samoja kokemuksia. Oletteko kaikki antenni TVssä vai onko sama ongelma kaapelin kautta ?
Kaapelissa ollaan ja käydessäni palauttamassa ElisaViihteen sain paikallisesta Elisa Shopista AIVAN LOISTAVAA palvelua. Kun kerroin haluavani katsoa jalkapalloa HD-lähetyksenä, sain kädestä pitäen opetusta miten tuon voi tehdä aluksi koemielessä käyttämällä aivan tavallista HD-valmiudet omaavaa digiboksia jonka perään pystyi laittamaan entisen tallentavan digiboksin. Nyt kuva on UPEA ja entinen digiboksi nauhoittaa lähetyksiä kuten ennen. Mikäli haluaa tallentaa hd-lähetyksiä, on hankittava uuden polven tallentava digiboksi joista tällä hetkellä n. 380 é:n hintainen Finnsat lienee suosituin.
Itse olen pitänyt kovasti myös TV-kaistan tai Nettidigiboksin palveluista, joista pienellä rahalla saa jopa 4 viikon takaiset ohjelmat ladattua omalle tietokoneelle.





IHAN SAMAA MIELTÄ....tämä on kyllä Elisalta aika ikävä veto tuoda markkinoille tuote, joka selkeästi huonontaa kuluttajan etuja. Olen taistellut Elisa Viihteen kanssa nyt pari kuukautta ja mm. jalkapallo-otteluissa pelaajat ovat "sädekehällä" ympäröityjä sekavia hahmoja. Mielestäni ainoa varma keino on käyttää erillistä laajakaistaa sekä kaapeliliittymää. ElisaViihteelle annan arvosanan ALA-ARVOINEN.
Tänään meni hermo--lopullisesti. Irtisanoin Elisa Viihteen. Nettiyhteyteni ei enää ole toiminut kahteen päivään.


;D
ONNEA! Hienoa kun pääsit viimein eroon Viihteestä! Huvittavaa oli, että tänään minulle tuli vielä Viihteestä lasku, vaikka palvelu on ollut jo pois käytöstä. Aiemmin Elisa laskutti surkeasta palvelusta, nyt yritti laskuttaa tyhjästä...  ;)
Soitin jälleen asiakaspalveluun ja lasku mitätöitiin.
Olen nauttinut TOIMIVISTA Soneran yhteyksistä: ei pätkimistä, ei moitteen sijaa! Finnsatin HD-digiboksi on tähän astisista digibokseista paras ja maksukanavatkin saa tallennettua! Kelpaa pätkimätöntä MM-jalkapalloa HD:na katsoa!  :D

Hyvää kesää kaikille, voimia teille, jotka Viihteen kanssa vielä taistelette! Ette ole yksin!



Samoja kokemuksia. Oletteko kaikki antenni TVssä vai onko sama ongelma kaapelin kautta ?
Tero väärä: Kaapelin kautta oli minun "viihteeni".

Nyt minulla toimii täydellä teholla Soneran yhteys:

- Ei pätkimisiä, ei johtoja pois laitteista (Elisan yhteyden kautta jatkuvaa pätkimistä ja buuttaamista)
-WLAN toimii virheettömästi (Elisan kautta jatkuvia toimimattomuusongelmia)
- Sain mm. WII:n heti nettiin (Elisan kautta en saanut koskaan)
- Kaikki eri tietokoneet ja pelikoneet toimii Soneran kautta (Elisan kautta pätkien, jos ollenkaan)
- Nopeus on Soneralta sitä mitä luvattiin (Elisalla surkea: 100 luvattiin, keskiarvo 15; puolen vuoden aikana suurin nopeus 69)

KIITOS; SONERA!  ;D
Juu juu ja jaa jaa.
Olihan sitä itselläkin hieman hommaa että nykyiseen asuntoon edes sai tuon yhteyden toimimaan (kaapeli),
ja tälläkään hetkellä ei oma WII:ni ole netissä. Firmispäivityksen jälkeen 75% varmuudella joutuu käyttämään antennikaapelia irti että löytää taajuudet,
koska lukittuu täällä 420 nurkille haamutaajuuteen. Mutta hyvin yhteys muuten pelaa, rouvakin osaa jo potkia purkin linjalle,
ja pikkuhiljaa alkaa ton purkin softakin purkaantumaan; jospa sen sais vielä piikitettyä JTAG:illa kuntoon.

Mutta...

En nyt muista onko Elisalla sama kaava kuin eräällä kilpailevalla operaattorilla
(Alkaa Ässällä, ja mm. huijasi isäukkoani NIIN törkeästi nettiasioissa että muistan kyllä aina haukkua lyttyyn kaikille jotka uutta nettiä hankkivat...),
mutta oletan että jos asentajista/aspan toiminnoista/yms huolimatta yhteys jää ALLE 1/3 luvatusta, se on peruste kaupan purulle.
Eli jos puoli vuotta olet toimimattomalla yhteydellä ollut, niin alkaa ihan oikeasti pikkuisen olemaan oma vikasi, just my 50cents..

Mitä tässä koitan sanoa on se, että ei maasturillakaan pääse joka paikkaan, kanootti on parempi joessa, ja moottorivene avomerellä. Mutta jos et osaa avata auton ovea päästäksesi kanoottiin, ei se ole autonvalmistajan vika. Selvitä ensi kerralla minkä operaattorin alueella asut ja minkälaisten piuhojen päässä ennenkuin teet ostoksia.

P.S
Ja Technox, tämä menee kyllä ehkä hieman flametuksen piikkiin, mutta etkö osaa googlata, kun esim. huutonetissä maksaa 10 wiille palikka jolla sen SAA nettiin huolimatta tuon ibox5200:n surkeasta firmiksestä, itse löysin ekalla haulla ja on jo tilauksessa...

Kesäisin terveisin eräs kohtuutyytyväinen 100/5 megaisen viihteen omistaja


Tero väärä: Kaapelin kautta oli minun "viihteeni".

Nyt minulla toimii täydellä teholla Soneran yhteys:

- Ei pätkimisiä, ei johtoja pois laitteista (Elisan yhteyden kautta jatkuvaa pätkimistä ja buuttaamista)
-WLAN toimii virheettömästi (Elisan kautta jatkuvia toimimattomuusongelmia)
- Sain mm. WII:n heti nettiin (Elisan kautta en saanut koskaan)
- Kaikki eri tietokoneet ja pelikoneet toimii Soneran kautta (Elisan kautta pätkien, jos ollenkaan)
- Nopeus on Soneralta sitä mitä luvattiin (Elisalla surkea: 100 luvattiin, keskiarvo 15; puolen vuoden aikana suurin nopeus 69)

KIITOS; SONERA!  ;D
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

jos asentajista/aspan toiminnoista/yms huolimatta yhteys jää ALLE 1/3 luvatusta, se on peruste kaupan purulle.


Juuri näin. 100M-kaapelimodeemin luvataan toimivan väh. 30M, jos tuosta jäädään pääsääntöisesti alle, asiakkaalla on oikeus sopimuksen purkuun.
Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki


jos asentajista/aspan toiminnoista/yms huolimatta yhteys jää ALLE 1/3 luvatusta, se on peruste kaupan purulle.


Juuri näin. 100M-kaapelimodeemin luvataan toimivan väh. 30M, jos tuosta jäädään pääsääntöisesti alle, asiakkaalla on oikeus sopimuksen purkuun.


Eikö olisi myös elisalla velvollisuus korjata tuo yhteynopeus kohtuullisessa ajassa.!!!
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki



jos asentajista/aspan toiminnoista/yms huolimatta yhteys jää ALLE 1/3 luvatusta, se on peruste kaupan purulle.


Juuri näin. 100M-kaapelimodeemin luvataan toimivan väh. 30M, jos tuosta jäädään pääsääntöisesti alle, asiakkaalla on oikeus sopimuksen purkuun.


Eikö olisi myös elisalla velvollisuus korjata tuo yhteynopeus kohtuullisessa ajassa.!!!



Tottakai on ja jos siihen ei pystytä kohtuullisessa aikataulussa, asiakkaalla on oikeus sopimuksen purkuun.
Kirjoittelin tuonne hienoon pilottiosioon (jollainen ilmeisesti olin) k.o viestin, mutta se poistettiin Kokeillaanpa pysyisikö täällä palautteissa, jos vaikka kirosanat poistaisi. Eli pointtina siis se, että olisitte iloisia jos viihde toimii edes joten kuten. Meillä 7 viikkoa putkeen kokonaan poikki.

ps. hauska tuo kommentti groner: "Tottakai on ja jos siihen ei pystytä kohtuullisessa aikataulussa, asiakkaalla on oikeus sopimuksen purkuun." LOL

" Tämä ehkä kuuluisi tuonne palauteosioon, mutta laitetaanpa tähän kuitenkin. 22.6 asentaja soittaa, että onko sulla jotai tärkeätä kesken... Netti katkee nyt ja laittakaa ne uudet pömpelit kiinni. Ne toimii tästä hetkestä lähtien. Jaaha, oli vissiin tullut postista ilmoitus, että Elisa lähettänyt paketin. Uudet romut kiinni ja ei toimi. No juhannuksen viettoon ja vikailmoitus sunnuntaina. Täti kertoo, että korjataan korjataan.

Kuten arvata saattaa, niin ei korjattu. Viikon päästä soitan uudestaan ja uskaltaudun kyselemään, että mikä meininki. Perusvastaus, että asiaa selvitellään. Noh noin  5-8.7 selviää, että "runkoverkko puuttuu". Mitä ikinä sitten tarkoittaakaan, mutta ei mitään hyvää ainakaa.

Jeps, seuraavaksi sopimuksen purkuun. (joka tehty erityisen vittumaiseksi). Menee siis kutakuinkin näin: soitto asiakaspalveluun, moro haluan purkaa tän ***** ku ei ole toiminu 3 viikkoo. Vastaus: joo jonota tonne tekniseen tukee, niiden pitää antaa lausunto. Tekniseen tukeen siis. Moro, annatteko lausunnon, että tää *****ei pelitä? Tekninen tuki: ei meil sellasii valtuuksii ole. Mä vaa vastaan puhelimee. Just. No pyydä sun esimiestä soittaa. Jantteri soittaa 5 päivän päästä: mikä hätänä? No tää ***** ei ole toiminu kuukautee. Aha, ei me voida mitää lausuntoo antaa. Soita asiakaspalveluu. No *****  just käski sata kertaa mun soittaa teille. Ahah, no mä pyydän asiakassuhdepäällikköä soittaa. Mimmi soittaa ja ilmotan, että nyt tää stana loppuu. No en mä voi purkaa sitä ku teknisen asiakaspalvelun pitää antaa lausunto WTF??? Lopputulos siis tyhjä arpa taas.

No menee viides viikko. Saadaan nettitikku JES!. Toimii juuri niin hyvin kuin olettaa saattaa... Samoihin aikoihin joku epäilee, että "tehän ootte tälläsessa pilotissa". Mitä ********. En mä ole miksikään pilotiksi lupautunut. No siitä ei kuulemma kysytä erikseen, kiva.

Viikko kuusi ja soittoa jälleen kerran asiakaspalveluun tekniseen tukeen (n. 10 soitto, yht. 8 tuntia luurissa,) Nyt tää v***u p****e s****a loppuu. Joo selvä, menkää liikkeesee purkaa. No huuhhuuh. Jes päästää eroon tästä ja voi ottaa soneran tai welhon, kiva. Päästään liikkeseen, niin kaveri ei ole kuitenkaa kirjannu ylös, että se puretaan. Täti on sitä mieltä, että on vielä ihan kohtuullista, että netti ja kanavat ei pelitä 7 viikkoon. Onneksi siellä oli muitakin palveluun kyllästyneitä, niin huuto ja räyhäys auttoi. Tää stanan tuska loppuu!!  Asiallista lähestymistä kun tuli kokeiltua turhankin kauan, näköjään.

Eli Jyri Jokinen pitäisikö jätkän ilmoitella näistä "pilottirojekteista" asiakkaille?? Tästä koko rumbasta saimme 20,00 eurolla puheaikaa seuraavan laskuun. Jippii sano Saunalahti.

ainiin, toimi se kerran puolituntia yksi perjantai. Eli kokonaan toimimatta vain 6,99 viikkoo."
Eli Jyri Jokinen pitäisikö jätkän ilmoitella näistä "pilottirojekteista" asiakkaille?


Koska en kesäkuun aikana tai sen jälkeen jätettyjä reklamaatioita läpi käytyäni pystynyt löytämään kuvailemasi kaltaista tapausta, enkä siksi tunne yksityiskohtia, joudun kommentoimaan vain ihan yleisesti.

Ensinnäkin olen todella pahoillani, että emme ole kyenneet tarjoamaan edes tyydyttävää palvelukokemusta. Erityisen harmillista tämä on minulle henkilökohtaisesti, koska koko Super-Viihde-pilotti on loppujen lopuksi minun vastuullani. Pyrin selvittämään, mikä tässä on mennyt pieleen, jotta pystyisimme välttymään vastaavilta tapahtumasarjoilta siirtyessämme kaupallisesti valmiiseen Elisa Viihteeseen Laajakaista Superin päällä.

Elisa on kuitenkin suuri yritys, ja Elisa Viihde on vain yksi palvelu suuressa kirjossa. Super-Viihde-pilotti jää helposti uutena ja vähemmän näkyvänä harjoituksena kaiken muun jalkoihin. Tietysti soisin, että kaikki myyjämme ja asiakaspalvelijamme lukisivat kaiken aiheesta kirjoittamani materiaalin, mutta samalla ymmärrän Elisa Viihde itsessään on monipuolinen ja sitä kautta monimutkainen kokonaisuus. Super-Viihde-pilotti on monimutkaisempi.

Pyrimme jatkuvasti kehittämään Elisan tuotteita ja prosesseja parantaaksemme mm. asiakaspalvelukokemusta. Valitettavasti tässä tapauksessa olet törmännyt varmaan kaikkiin mahdollisiin haasteisiin, joita Elisa Viihteen toimittamiseen ja ongelmien korjaamiseen voi liittyä. Vaikka tapauksesi ei kuvaa Elisan asiakkaalle tyypillistä palvelukokemusta, ymmärrän mielipahasi ja pyydän anteeksi aiheutunutta harmia.

Toivottavasti voimme joskus tulevaisuudessa tarjota sinulle mukavampia elämyksiä.
Käyttäjätaso 1
Nämä asiakaspalautteet ovat murheellista luettavaa. Myös sinänsä ihan rehelliset pahoittelut elisan taholta ovat monella tavalla liikuttavia.

Olen havainnut monen ongelman osalta elisan suunnnalta tiettyä  voimattomuutta .

Ensisijaisessa vastuussa toiminnasta ja resursseista on toimitusjohtaja ja ylin johto hallituksineen. Näiden sivujen vaikutus kokonaisuuteen tuntuu olevan varsin vähäinen.

Olisi ihan mukavaa, jos ylin johto osallistuisi näihin keskusteluihin . Se on sitä modernia avoimuuttaa, joka valitettavasti usein Suomesta puuttuu. Nykyjohtajat tuntuvat olevan enemmän saneeraus kuin kehitysjohtajia, jotka piiloutuvat asiantuntijoiden selän taakse asiakkailta näkymättömiin.

Teknisen tuen mahdollisuudet vaikuttaa todellisiin resurseihin elisan sisällä näyttävät olevan mitättömät. Näistä resursseista
on viime kädessä kyse kun toimintoja kehitetään ja lupaukset asiakkaille pidetään tai jätetään pitämättä 😞.
Oliskohan tämä ketju ns. maksettu mainos?

Oliskohan tämä ketju ns. maksettu mainos?


Ei, tämä ketju ei ole maksettu mainos. Olen aloittanut tämän ja olen yksityishenkilö.
Olen hyvin mielin mainostanut Soneraa, koska Soneran palvelu on edelleen toiminut moitteetta. Pari päivää sitten poistin Elisaa varten hankkimani arvokkaan signaalin vahvistimen, mitä en enää tarvitse. Vieläkin harmittaa kun kulutin 120 parantaakseni Elisan liittymää... Koen, että ainoa mitä voin tehdä, on boikotoida Elisaa ja suositella pahinta kilpailijaa Soneraa. Muuten ei mitään muutosta tapahdu, jos nytkään. Suuryrityksiä harvoin aidosti kiinnostaa mikä asiakkaan oikea kokemus tuotteesta/palvelusta on, kun tilaus on tehty. Virheitä ei haluta myöntää eikä korjata, siitä tulisi liikaa kuluja. Laskuja kyllä osataan lähettää. Elisa on julkaissut keskeneräisen tuotteen (Elisa Viihde), minkä kehitystyön se maksattaa asiakkailla. Olen hyvilläni, että tätä ketjua on luettu paljon: Elisa on menettänyt varmasti muutaman asiakkaan.

Edit: Poistettu kilpailijoiden tuotteiden mainostamiset, joka on http://palsta.elisa.fi/index.php/topic,2191.0.html ' TARGET='_blank. -groner
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Technox, hyvä että liittymäsi toimii nyt hyvin, vaikkakaan et ole enää Elisan asiakkaana. Toivottavasti pystymme tulevaisuudessa tarjoamaan sinulle parempia kokemuksia.

Mitä itse aiheeseen tulee, mielipiteensä saa toki ilmaista siitä, minkä palveluntarjoajan kokee itselleen sopivimmaksi ja mitä palveluntarjoajaa pitää itse hyvänä, mutta Soneran mainostaminen loppukoon tähän. Aihe lukitaan, sillä tämän aiheen asia on jo käsitelty.