Kysymys

Juka Kemppisen kokemuksia ELISAsta

  • 10 elokuu 2011
  • 5 kommenttia
  • 2545 katselukerrat

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
  • Tiedonjyvä
  • 875 kommenttia
Professori Jukka Kemppinen on kirjoittanut blogissaan ELISAn "asiakaspalvelusta":
http://kemppinen.blogspot.com/2011/08/varokaa-elisaa.html

5 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Näihän se on. Elisa ei jostain syystä halua toimia asiakaspalvelijana, vaan kaikki tehdään mahdollisimman vaikeaksi. "Ammattimaista" touhua. 😠
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Blogin mukaan hänellä taitaa olla tapana yleensäkin "unohtaa" maksaa laskujaan tai posti usein niitä jakelee ihan muualle.
Ja sitten taistella niistä.

Toki ykistyiset perintätoimistojen käyttö ei ole asiakaslähtöisintä, koska palvelu on jäykkää jne, mutta...
Kannattaisi Jukan opetella maksamaan ne laskunsa ajoissa, ei tainnut vanhemmat opettaa.  ???
Ja posti toki aina syyllinen.  😃
Käyttäjätaso 5

Kannattaisi Jukan opetella maksamaan ne laskunsa ajoissa, ei tainnut vanhemmat opettaa.  ???
Ja posti toki aina syyllinen.  :D


Itsellä ainakin Elisa rupesi itse lähettämään laskujani 6 vuotta vanhaan osoitteeseen. Adsl liittymästä kaapeliin vaihdettaessa taas nimeni vaihtui. Kirjatun paketin hakeminen väärällä nimellä on aina mukavaa. Eli on todellakin mahdollista, että et yksinkertaisesti saa Elisalta laskua joka sinun pitää maksaa tai saat samaan aikaan kolmen päällekkäisen liittymän laskut kuten minä tai huomaat olevasi kokonaan eri henkilö. Kyllä nauratti 😃
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2

Itsellä ainakin Elisa rupesi itse lähettämään laskujani 6 vuotta vanhaan osoitteeseen. Adsl liittymästä kaapeliin vaihdettaessa taas nimeni vaihtui. Kirjatun paketin hakeminen väärällä nimellä on aina mukavaa. Eli on todellakin mahdollista, että et yksinkertaisesti saa Elisalta laskua joka sinun pitää maksaa tai saat samaan aikaan kolmen päällekkäisen liittymän laskut kuten minä tai huomaat olevasi kokonaan eri henkilö. Kyllä nauratti :D


Joo, kyllähän sitä on itsellekin sattunut kaikenlaista.  : :(

Reilut toistakymmentä vuotta sitten hommasin HPY:ltä/Elisalta työpaikalle isdn-liittymän. Oli käytössä n. 10 vuotta, eli 120 kuukautta. Tästä ajasta lasku tuli oikein n. 15% ajasta. Eli ihan aluksi tovin ja sitten silloin tällöin joku lasku.  :o
Alun jälkeen firma jaettiin ja nimet muuttuivat ja isdn-liittymän toisen numeron lasku meni aina minne sattui (normaalistihan molemmat numerot on aina samassa laskussa!) ja välillä koko lasku. Soiteltiin kymmeniä kertoja isolle palvelupäällikölle asti ja/tai laitettu fakseja. Parhaimmillaan pysyi kaksi seuraavaa laskua oikein. Normaalisti ei soitolla ollut vaikutusta lainkaan tai vain yksi lasku oli oikein ja sitten taas toisen numeron maksaja vaihtui joksikin muuksi.

Viimeiset viitisen vuotta annoin asian olla, emme jaksaneet tapella. Kai sen laskun toisen puolikkaan joku maksoi kun toimi loppuun asti. Irtisanoin sitten tarpeettomana liittymän (molemmat numerot). Minulle päin ei enää laskuja tullut. Meneekö edelleen siitä toisesta jollekin? Ei hajuakaan.

Osallistu keskusteluun