Kysymys

Jyväskylän alue

  • 3 maaliskuu 2010
  • 1 kommentti
  • 1353 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Nyt jotai toimintaa tännekin päin,kovasti kaikkea sanotaan ja puhutaan mutta mitää ei ole tapahtunu,tai hei onpas upload parani huomattavasti!
Siinäpä ne olikin,taitaa kaikki johtua niin hirveästä suosiosta johon elisa ei osannut varautua. Alkuaikoina netti pelasi hyvin (70-90)  ja kuva töllössä näky mainiosti. Mutta nyt tuntuu kuin olisi rajoitettu 20-23 nettiä. Tuntuu vaan todella turhauttavalta maksella,kun kaiken aikaa joutuu kikkailemaan,ja maksamaan, olisin ottanut adsl:n mutta talouteen ei saanu 24/1 megasta ollenkaan ja kyse on HALSSILAN alueesta. Jakajapalikka ei toimi seinässä,vaan se pitää olla digiboksin perässä kiinni ja jakaa siitä sitten nettikin,luojan kiitos toimii,ilman näitä kikkailuja kakkonen pätkii,samoin ykkönen,että näin täällä. Joten toivoisin että parannetaan sitä kaistaa tännekin päin,jotta saadaan tyytyväisiä asiakkkaita,olen ollut niin monta vuotta elisan asiakas,tiedän että kaikki hoituu mutta jos nyt sitä vauhtia niinhin asioihin lisää. Ja kun olette puhuneet että testit epäluotettavia,ja tarkkaile latausta sun muuta, lataus on 1,8 - 2,2 megaa.

1 kommentti

Jyväskylässä tosiaan ei vielä Elisa kykene vastaamaan annettuihin lupauksiin, eikä siinä mitään, sattuuhan näitä. Juuri Elisan kivijalkamyymälästä tulleena kuitenkin nyt hieman korpee.Ystävällisesti kävin kysymässä vaihtoehtoisia menettytapoja, kun ei luvattua saa. Esim. laajakaistan nopeudet jäävät iltaisin puolentoista korville ja tämän vuoksi tallenteiden katsominen tietokoneella ei onnistu. Herra asiakaspalvelija ilmoitti, että jollei palvelu miellytä niin kanna rojut tänne.

Ollaanko nyt oikesti näin mustavalkoisesti liikkeellä? Olisin tyytynyt vaikka kuukausimaksun pudotukseen siltä ajalta kuin palvelu ei vastaa luvattua, mutta sellainen ei kuulema sovi Elisan pirtaan. Eikö tässä oikeasti voi tehdä muuta kuin palauttaa modeemit/digiboksit takaisin myymälään ja vaihtaa laajakaista kilpailevalle toimijalle? Ei kalskahda kovin erinomaiselta asiakaspalvelulta minun korvaani.

Seuraavaa tuotetta markkinoidessa Elisan olisi kohtuullista ilmoittaa, että maksavat asiakkaat pääsevät testaamaan tuotetta ja kaikki luvattu ei välttämättä päde. Myytäis niikö beettana, nykyinen käytäntö sylettää.

Osallistu keskusteluun