Vastattu

Kaapelimodeemi yhteyden häiriö

  • 23 maaliskuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 254 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
kaapelinetti todella hidas ja aamupäivällä ei toiminut ollenkaan välillä. nopeutta lisätty hiljan mutta mennyt hitaammaksi. enne nopeudeksi luvattiin n.50 ja testin mukaan se oli aika lähellä sitä, nyt nopeus 1-12 välillä onkohan seinäjoell jotain häikkää mitään ilmoitus tai häiriötä ei näy ei kuulu ja elisaan ei saa yhteyttä!!!!!
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 23 maaliskuu 2019, 17:04

Joskus modeemin resetointi voi auttaa näissä tilanteissa. Vika ei välttämättä siis ole linjassa.

Jos resetointi ei auta, yhteys Elisan asiakaspalveluun. Vikapalvelu vastaa puhelimeen 24/7, sinun tulee vain kuunnella nauhoite loppuun, jotta puhelu yhdistyy vikapuolelle.

Sokrates tuossa jo laittoi linkin, josta yhteystiedot löytyy.
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Joskus modeemin resetointi voi auttaa näissä tilanteissa. Vika ei välttämättä siis ole linjassa.

Jos resetointi ei auta, yhteys Elisan asiakaspalveluun. Vikapalvelu vastaa puhelimeen 24/7, sinun tulee vain kuunnella nauhoite loppuun, jotta puhelu yhdistyy vikapuolelle.

Sokrates tuossa jo laittoi linkin, josta yhteystiedot löytyy.

Osallistu keskusteluun