Vastattu

Kanavaa ei voida näyttää.

  • 22 kesäkuu 2014
  • 12 kommenttia
  • 35449 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 2 kommenttia
Viikon verran ilmaiskanavat näkyi hyvin(Yle 1,2 Mtv3 jne...) Sitten loppui, kun koittaa katsoa niin tulee teksti "Kanavaa ei voida näyttää"? On kokeiltu modeemin reset,boxin tehdasasetuksia ja kanavien hakua n.10 kertaa.

2 viikkoa ollut tämä Elisa viihde käytössä ja nyt jo tällästä?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kingsize 25 kesäkuu 2014, 09:20

Rauti0 kirjoitti:
Eli kiitoksia molemmille.

Testattu nytten ilman digiboksia telkkariin ja ei löytänyt kanavia myöskään eli ilmeisesti vika silloin kaapeliverkossa. Kuinka asia etenee ja miten hoidetaan? :(

Ja boxi on Netgem 7700

Vikailmoitus paikalliselle kaapelioperaattorille. Vikailmoituksia operaattorit ottavat asiakaspalvelun puhelinnumeroissa vastaan 24h. Eli jos ei halua jonottaa kannattaa soittaa varmaan asiakaspalvelun aukioloaikojen ulkopuolella numeroon ja jättää vikailmoitus. Tosin mitä nopeammin soitat, sitä nopeammin saavat kuntoon. Jos kyseessä antennitalous niin Digita on silloin ns. palveluntarjoaja.

Elisan asiakaspalvelu:

Puh. 01019 0240 (mpm/pvm)

Avoinna Ma-Pe 8-19, La 10-16.30

Katso alkuperäinen viesti

12 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Rauti0 kirjoitti:

Viikon verran ilmaiskanavat näkyi hyvin(Yle 1,2 Mtv3 jne...) Sitten loppui, kun koittaa katsoa niin tulee teksti "Kanavaa ei voida näyttää"? On kokeiltu modeemin reset,boxin tehdasasetuksia ja kanavien hakua n.10 kertaa.

2 viikkoa ollut tämä Elisa viihde käytössä ja nyt jo tällästä?


Moikka RautiO,

ja tervetuloa Palstalle! Kuulostaapa kerrassaan kummalliselta. Voisit kokeilla ottaa digiboksin pois välistä, jos sinulla on televisiossa digiviritin (kytkeä siis television virittimen toimintaan) ja testata toimiiko kuva ilman Viihteen digiboksia. Jos toimii, niin vika on tällöin digiboksin virittimessä. Jos ei toimi, niin vika rajautuu tällöin antenni- tai kaapeliverkkoon. Testaile kuitenkin aluksi näillä mahdollisuuksien mukaan 🙂
Jos kyseessä on Netgem 7700 boksi, niin voisikohan se olla seonnut siten, että yrittää näyttää ip-peruskanavia?
Eli kiitoksia molemmille.

Testattu nytten ilman digiboksia telkkariin ja ei löytänyt kanavia myöskään eli ilmeisesti vika silloin kaapeliverkossa. Kuinka asia etenee ja miten hoidetaan? :(

Ja boxi on Netgem 7700
Käyttäjätaso 5
Rauti0 kirjoitti:
Eli kiitoksia molemmille.

Testattu nytten ilman digiboksia telkkariin ja ei löytänyt kanavia myöskään eli ilmeisesti vika silloin kaapeliverkossa. Kuinka asia etenee ja miten hoidetaan? :(

Ja boxi on Netgem 7700

Vikailmoitus paikalliselle kaapelioperaattorille. Vikailmoituksia operaattorit ottavat asiakaspalvelun puhelinnumeroissa vastaan 24h. Eli jos ei halua jonottaa kannattaa soittaa varmaan asiakaspalvelun aukioloaikojen ulkopuolella numeroon ja jättää vikailmoitus. Tosin mitä nopeammin soitat, sitä nopeammin saavat kuntoon. Jos kyseessä antennitalous niin Digita on silloin ns. palveluntarjoaja.

Elisan asiakaspalvelu:

Puh. 01019 0240 (mpm/pvm)

Avoinna Ma-Pe 8-19, La 10-16.30
Minulla on melkein sama vika. Netgem käytössä, peruskanavat (14kpl)löytyivät antenninverkosta, mutta Jim, Viisi, 6 jne ei näy. Ava näkyy ja ainakin Animal Planet. Minulla on käytössä valokuitu ja digiboxi ilmoittaa kanavien olevan 37. Olen resetoinut boxin monta kertaa ja hakenut kanavat uudelleen.

Olen jättänyt soittopyynnön asiakaspalveluun.
Ei ollut apua asiakaspalvelusta. Mielenkiintoista, että kanavia voi tallentaa, mutta ei katsoa. 😮
Asiakaspalvelu lupasi lähettää uuden boxin, mutta ilmeisesti vika johtuu signaalin heikkoudesta. Ja se on taas Digitan vika.
moi minulla samankaltaista vikaa yllättäen huomasin että kanava numero 527 national georaphic ei näy yläkulmassa vaan viesti että kuvaa ei voida näyttää .yritä hetkenkuluttua uudelleen.mikäli ongekma toistuu,käynnistä digiboksi uudelleeen

[stream read erro] boksin käynistämisellä ja muilla johdon nyppimis jutuilla ei vaikutusta. eikä muuten näy 525,528ym.

Itse asiassa tutkin hieman lisää kaikkiin maksukanaviin tulee samateksti kuvaa ei voida näyttää jne.
Käyttäjätaso 5
  •  Koska kanavat ovat näkyneet viimeksi? Onko välissä ollut jotain muutoksia, kuten uusi digiboksi tai muutto eri paikkaan?

    Kokeile myös modeemin uudelleenkäynnistystä/resetointia.

    Onko sinulla digiboksi yhdistetty modeemiin johdon kanssa vai langattomasti? Jos mahdollista, niin kannattaa testata yhteyttä johdon kanssa. 
  • ei mitään muutoksia lähi aikona.kaikki koti konstit kokeiltu ei auta,
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • Katsoin ongelmaa asiakasnumerosi perusteella ja digiboksissasi tuon ilmoituksen mahdollisesti saa korjattua ottamalla digiboksista virtajohdon pois, jonka jälkeen resetoit modeemin painamalla 15 sekuntia pohjassa laitteen takana olevaa reset-painiketta samalla kun laitteessa on virrat päällä.

    Resetoinnin jälkeen, kun nettiyhteys on palannut, voit kytkeä virrat takaisin digiboksiin.
  • Ammattimies Kiitos neuvosta nyt näkyy maksukanavat.

    Osallistu keskusteluun