Vastattu

Kanavapaketti lopetettu ennen aikojaan

  • 14 tammikuu 2017
  • 1 kommentti
  • 158 katselukerrat

Soittivat ja tarjosivat kanavapakettia hurjan halvalla puheiden perusteella. Saman tarjouksen saa netin kautta otettua itse. Ilmoitin asiakaspalvelu chatissa että haluan perua sen tilauksen. Nyt on loppunut aikasempikin kanavapaketti ennen aikojaan. Minimitilaus jakso on 1kk ja minulta jäi puuttumaan siitä 5 päivää. Varmaan hyvitetään laskussa se summa kun aletaan tollasta tekemään.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Emppppu 16 tammikuu 2017, 12:21

No jopas! Sielä on ilmeisesti moka käynyt paketin sulkemisessa, laittaisitko meille vielä tänne: http://elisa.fi/palstatiimi yksityisviestillä asiakastietojasi, niin voimme korjata tilanteen? Toki hyvitys tuosta kirjautuu automaattisesti tälle tai seuraavalle laskullesi, riippuen laskutussyklistäsi. Jos ei nyt uusimmassa laskussasi näy korjausta, niin se tulee sitten sitä seuraavaan.
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
No jopas! Sielä on ilmeisesti moka käynyt paketin sulkemisessa, laittaisitko meille vielä tänne: http://elisa.fi/palstatiimi yksityisviestillä asiakastietojasi, niin voimme korjata tilanteen? Toki hyvitys tuosta kirjautuu automaattisesti tälle tai seuraavalle laskullesi, riippuen laskutussyklistäsi. Jos ei nyt uusimmassa laskussasi näy korjausta, niin se tulee sitten sitä seuraavaan.

Osallistu keskusteluun