Kiitti mulle riitti

  • 20 February 2020
  • 6 kommenttia
  • 807 katselukerrat

  • Tulokas
  • 1 kommentti

Irtisanoin Elisa Viihteen kolmisen viikkoa sitten ja samalla hetkellä osa palvelusta lopetti toimimasta. Olen ottanut yhteyttä asiakaspalveluun, mutta joku siellä kyselee uudestaan jo heille pariin kertaan antamiani tietoja. Tällä hetkellä edelleen HBO:n sarjat ei toimi ja Elisan tuki on yhtä tyhjän kanssa. Olen mielestäni tavallista edistyneempi tietotekniikan käyttäjänä, ja kokeillut useita eri laitteita joissa on eri käyttöjärjestelmiä, ja vielä eri operaattorin internetyhteyttä käyttämällä, mutta mikään ei auta. Irtisanoin Elisa Viihteen, koska yhtään elokuvaa ei voinut katsoa ilman keskeytystä, ja ohjelmakirjasto ei vaihdu tarpeeksi useasti. Huonoa palvelua kaikenkaikkiaan. Ja nyt vielä joudun maksamaan viimeisen kuukauden vain osittaisesta näkyvyydestä. En usko, että ihan tämän elämän kuluessa palaan Elisan asiakkaaksi.


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Irtisanoin Elisa Viihteen kolmisen viikkoa sitten ja samalla hetkellä osa palvelusta lopetti toimimasta. Olen ottanut yhteyttä asiakaspalveluun, mutta joku siellä kyselee uudestaan jo heille pariin kertaan antamiani tietoja. Tällä hetkellä edelleen HBO:n sarjat ei toimi ja Elisan tuki on yhtä tyhjän kanssa. Olen mielestäni tavallista edistyneempi tietotekniikan käyttäjänä, ja kokeillut useita eri laitteita joissa on eri käyttöjärjestelmiä, ja vielä eri operaattorin internetyhteyttä käyttämällä, mutta mikään ei auta. Irtisanoin Elisa Viihteen, koska yhtään elokuvaa ei voinut katsoa ilman keskeytystä, ja ohjelmakirjasto ei vaihdu tarpeeksi useasti. Huonoa palvelua kaikenkaikkiaan. Ja nyt vielä joudun maksamaan viimeisen kuukauden vain osittaisesta näkyvyydestä. En usko, että ihan tämän elämän kuluessa palaan Elisan asiakkaaksi.


Heippa @mok ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Alkuun pahoittelut, ettet ole saanut asiaa ratkaistua vikapuolemme kanssa :( Katsoitko palvelua siis sovelluksen kautta? Olitko useampaa selaintakin kokeillut?

 

Lisäilisitkö asiakasnumerosi profiiliisi, niin päästään tutkimaan tilannetta tätä kautta tarkemmin? 

 

Käyttäjätaso 3

Toi HBO ei toimi kuin boxeilla, ei voi edes tilata. ilmeisesti on boxi sitten olemassa.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

Toi HBO ei toimi kuin boxeilla, ei voi edes tilata. ilmeisesti on boxi sitten olemassa.

@WelD_ HBO:n saa tilattua myös, jos käytössä on ainoastaan Elisa Viihteen-sovellus. Eli ei siis tarvitse siis olla digiboksillista palvelua käytössä. :)

HBO näkyi kyllä ihan tavallisella Firefoxin selaimella netin kautta, myös sarjat. Mutta sarjat ei näy enää, elokuvat kylläkin, jote Elisan palvelussa on vikaa, ei asiakkaan laitteissa tai osaamisessa, kuten usein saa kuulla. Ja asiakaspalvelu näköjään herää vasta, kun kirjoittaa tänne OmaYhteisöön. Kaikki nämä huomioden Elisalla on huonoa asiakaspalvelua ja huonoa viihdepalvelujen toimivuutta. Sori asiakaspalvelu (koska luette tätä näköjään ahkerammin, kuin kahdenkeskistä viestintää), jäähyväiset ovat lopulliset. ;)

Irtisanoin elisa viihde aitio.

Minä olen bussikuski ja ajan bussi 8-10h pv minulla ei ole aika katsoa aitio ja tämä elisa asenne forumil että ihmisil vaan jaetaan bannit kun eivät laula elisan pillin mukaan ??

Onneksi netti on telia sen minkä täytyy käyttää 10M 5G toimii-

Kun minä ajan tlk bussi niin ei oo aika käyttää netti tai aitio, kun tulla koti minä hoidan asiat ja perhe. Minä olen tummaiho niin sain irtisanottua myymälässä helposti, ainoa plussa elisa.

 

Kun minä ajan bussi minä keskitä ajo. Minä en katso älypuhelinta, aitio tai mitän, ei o aika. 11,90 tai mitä se maksoi, se on liian kallis kun ehti katsoa vaan 2-4 h kk, minä lopetin jo.

Kun tilasin sen niin sen piti olla ilmainan ja kk se olikin, laskua tuli parisen euroa.

Minä sanoa en maksa niin ne hyvitti sen. Kuukaden kokeilu ei muuten ole ilmainen, jos siitä rahastetaan 2 eur. Minä sanoin heti että en maksa niin eivät lähetä laskua.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3

HBO näkyi kyllä ihan tavallisella Firefoxin selaimella netin kautta, myös sarjat. Mutta sarjat ei näy enää, elokuvat kylläkin, jote Elisan palvelussa on vikaa, ei asiakkaan laitteissa tai osaamisessa, kuten usein saa kuulla. Ja asiakaspalvelu näköjään herää vasta, kun kirjoittaa tänne OmaYhteisöön. Kaikki nämä huomioden Elisalla on huonoa asiakaspalvelua ja huonoa viihdepalvelujen toimivuutta. Sori asiakaspalvelu (koska luette tätä näköjään ahkerammin, kuin kahdenkeskistä viestintää), jäähyväiset ovat lopulliset. ;)

Ikävä kuulla, että ongelmia on ollut. Olitko siis irtisanonut jo Elisa Viihde palvelusi kokonaisuudessaan? :thinking:

 

Mikäli haluat vielä, että selvittelisimme tilannetta tarkemmin täältä suunnalta, niin lisäisitkö profiiliisi asiakasnumerosi?