Vastattu

Kotiboksin ongelmana pätkiminen

  • 13 lokakuu 2014
  • 1 kommentti
  • 1717 katselukerrat

Muutama kuukausi sitten vaihtui kotiboksi iBox:sta A2100N:iin pätkimisen vuoksi.

Wlan pätkii edelleen ja omaelisassa näkyy edelleen vanha boksi, joten ei pääse vaihtamaan kanavaa eikä salasanaa. Uutta ohjelmistoo ei boksiin ole kuulunut.

Toisinaan läppäri ilmoittaa yhteyden olevan rajattu, mikä neuvoksi? Läppärissä on Win 8.1 käyttiksenä.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Teemikko 14 lokakuu 2014, 16:48

  • , Oma Elisaasi oli tosiaan jäänyt vanhan iBoxin tiedot. Lisäsin nyt uuden modeemin sinne, joten WLAN-asetusten pitäisi olla nyt muokattavissa.

  • Katso alkuperäinen viesti

    1 kommentti

    Käyttäjätaso 5
  • , Oma Elisaasi oli tosiaan jäänyt vanhan iBoxin tiedot. Lisäsin nyt uuden modeemin sinne, joten WLAN-asetusten pitäisi olla nyt muokattavissa.
  • Osallistu keskusteluun