Kysymys

Kotiboxi C5200 ja chromecast ei toimi...

  • 30 toukokuu 2015
  • 3 kommenttia
  • 894 katselukerrat

  • Satunnainen osallistuja
  • 17 kommenttia
Moro. Eli ostin innoissani Chromecastin ja en tietenkään saa sitä toimiin... Tälläsen alla olevan ilmotuksen antaa ja en yhtään tiä mitä noi tarkottaa? Pitääkö jotain asetuksia muuttaa, ja jos pitää niin miten ja mistä? Modeemi on-->

Kotiboksi C5200

Ilmotus:

1- Varmista ettet ole yhteydessä VPN verkkoon.

2- Jos sinulla on kaksitaajuuksinen 2,4 ja 5Ghz reititin, niin varmista ettei se ole langattomantukiaseman erityis tilassa.

3- Jos reitittimessä on käytössä sallittujen MAC osotteiden luettelo, varmista että se sallii tämän laitteen ja chromecastisi liittymisen.

Onnistuuko ollenkaan saada toimiin?

Kiitoksia etukäteen. Pete

3 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Ainakaan minä en muuttanut mitään asetuksia,tikku telkkariin ja tein kuten televisiossa näkyvissä ohjeissa pyydettiin.hyvin on toiminut.
Ok... Eli mulla on sit jotain. Ihme!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Pete27 kirjoitti:
Ok... Eli mulla on sit jotain. Ihme!

Onhan sinulla se modeemi reitittävässä tilassa, eli jakelemassa privaattiverkon IP-osoitteita ? Jos se on siltaavana, saavat WLAN:iin kytkeytyneet laitteet IP-osoitteen eri aliverkoista, eivätkä välttämättä "näe" toisiaan.

Jos olet laitteen joskus sillannut http://asiakastuki.elisa.fi/ohje/131/ sivulla olevan ohjeen mukaisesti, saat sen takaisin reitittäväksi palauttamalla tehdasasetukset.

Osallistu keskusteluun