Vastattu

Langallinen netti ei toimi

  • 29 maaliskuu 2019
  • 3 kommenttia
  • 244 katselukerrat

Elisan langallinen netti lakkasi toimimasta tänään, mutta Elisan nettipalvelussa, jonne sain langattomati yhteyden, ei ole paikkaa minne laittaisin vikailmoituksen. Voiko sellainen kutsua "asiakaspalvelu ja -tukisivustoksi", jonne ei voi vikailmoitusta ja yhteydenottopyyntöä laittaa?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Porkkana 29 maaliskuu 2019, 20:08

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Oikea alareuna "Varaa soittoaika" Tosin viikonlopulle/illalle saat nopeammin yhteyden suoraan itse soittamalla.

010 190 240 ( kuuntele tiedote läpi niin yhdistyy suoraan )
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Oikea alareuna "Varaa soittoaika" Tosin viikonlopulle/illalle saat nopeammin yhteyden suoraan itse soittamalla.

010 190 240 ( kuuntele tiedote läpi niin yhdistyy suoraan )
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei.

Voitko tarkentaa.

Mikä langallinen netti ja miksi sait langattomasti yhteyden?

Teitkö vikailmoituksen mobiilikaistalla, kun esim. koti- tai korttelikuitu oli poikki? Toimiiko kiinteä laajakaista langattomasti? Laitahan lisätietoa, niin on helpompi tätäkin selvittää!

Mikäli kinteä toimii Wifillä, muttei Ethernetillä, kokeile toista Ethernet-porttia tai -johtoa. Jos netti ei toimi kiinteänä edes Wifillä, soita niin saat vian heti rajattua pois asiantuntijoilla.

Nyt soi Phuture Noize & KELTEK & Sefa - One Tribe (Defqon.1 2019 Anthem) (Original Mix).
Kyllähän se sivun alalaidasta löytyy. Mutta ensin pitäisi eksyä tuolle sivulle. Nyt se on niin hyvin kätketty, että sen löytäminen onnistuu harvalta.

Jos halutaan tarjota hyvää palvelua, pitäisi olla jo etusivulla linkki "vikailmoitus", jossa voisi pyytää asiakaspalvelijaa ottamaan yhteyttä. Nyt sain 3G:n kautta selville palvelunumeron, joka ei enää vastannut. Vasta seuraavana päivänä sain (jonotettuani) asiakaspalvelijan puhelimeen. Hän resetoi Elisan pään laitteet, ja yhteys lähti toimimaan.

Vika ei siis ollut asiakkaan päässä, mutta silti asiakas saa kärsiä harmin ja vaivan. Mitään hyvitystäkään tästä ei luvattu. Se lohduttaisi edes vähän.

Osallistu keskusteluun