Lasku maksettu, mutta web-yhteys poikki?


  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 2 kommenttia
Hei, Elisa Viihde laskuni oli jäänyt lomalla ollessani maksamatta, mutta nyt se on hoidettu verkkopankissa. Voisitteko avata liittymän mahd. pian? Yst: T

Edit: 16.7. poistettu kirjoittajan koko nimi yksityisyyden säilyttämiseksi /Tiude-

4 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Moikka! Jos maksat laskun Oma Elisan kautta, aukeaminen tapahtuu muutamassa tunnissa (ellei lasku ole edennyt perintätoimistolle). Verkkopankista maksettu suoritus käy läpi normaalin 1-3 arkipäivän pankkiviiveen, joten emme voi avata palvelua ennen sitä. Täten tänään maksettu lasku näkyy meille joskus keskiviikkona viiimeistään.

Voit myös maksaa laskun uudestaan Oma Elisan kautta jos haluat avauksen pikaisesti, tai laittaa meille yksityisviestiä niin katsotaan muita keinoja. Se onnistuu täällä:: elisa.to/viestipalstatiimille 🙂 Jos maksat laskun uudestaan, vähennetään ylimääräinen osuus tulevilla laskuilla suoraan. Suoritus ei siis mene hukkaan. 🆒
Hei. Maksoin laskun OmaElisassa, joka ohjasi minut verkkopankkiini, jossa vahvistin laskun maksamisen. Oletan, että tätä tarkoitit tuolla OmaElisa -maksamisella. Yhtään muistutusta ei ollut tullut, joten oletan, että lasku ei ole perinnässä. Voitko tarkistaa tilanteeni järjestelmästänne? T: T**

Edit: 16.7 Koko nimi poistettu /Tiude-
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Sitten olet maksanutkin Oma Elisan kautta. Olethan käynnistänyt laitteet uudestaan? Se olisi hyvä tehdä eston poistumisen jälkeen, jotta kaikki tiedot päivittyvät. 🙂

Laitas meille tuota viestiä, niin voidaan kyllä katsoa. Näin lauantaisin vois olla nopeampi myös soittaa suoraan. http://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Yksityisviesti onnistuu kuitenkin tuosta linkistä, jonka annoin. Laita mukaan kuvaus tilanteesta, osoitteesi ja syntymäaikasi, jotta varmistamme henkilöllisyytesi samalla. 🙂
Kiitos. Laitan kuvauksen tulemaan. Yst, Tomi Halonen
Edit: 16.7 Koko nimi poistettu /Tiude-

Osallistu keskusteluun