Liian kallista omaguru

  • 26 kesäkuu 2018
  • 7 kommenttia
  • 536 katselukerrat

Moikka sanoisin vain että olipa kallis lasku tuli tänään omaguru joka ns.auttoi läppärin kanssa ainut apu minkä saimme että tilasi Microsoftin ajan ja siellä homma hoitui kiitettävästi tämä guru ei saanut mitään aikaiseksi kuin kalliin laskun meille,eli ihan potaskaa nuo omaguru!!!!ja sitten vielä mainostetaan että soita oma guru EMME ENÄÄ IKINÄ!!!!

7 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Ilmeisesti sait avun, koska asiasi etenivät ja nyt sulla kaikki pelaa. Työmies on palkkansa ansainnut, ei kukaan tee ilmaista työtä, kun on elannosta kyse. Vapaaehtoistyö on sitten erikseen.

Kyllä muakin kirveli, kun terveyskeskus lääkäri totesi vain, laittaa eteenpäin asiani, ja 10minuuttia, ja viikon kuluttua lasku 20,90
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moikka sanoisin vain että olipa kallis lasku tuli tänään omaguru joka ns.auttoi läppärin kanssa ainut apu minkä saimme että tilasi Microsoftin ajan ja siellä homma hoitui kiitettävästi tämä guru ei saanut mitään aikaiseksi kuin kalliin laskun meille,eli ihan potaskaa nuo omaguru!!!!ja sitten vielä mainostetaan että soita oma guru EMME ENÄÄ IKINÄ!!!!

Mikäli OmaGuru ei ole osannut auttaa, kannattaa tuosta laskusta pyytää hyvitys Elisalta. Se onnistuu helpoiten ja nopeiten soittamalla Elisan asiakaspalveluun 010 190 240 (mpm/pvm).
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Minä en ole kyllä koskaan ymmärtänyt tuota Omaguru-systeemiä. Voivat roikkua tunnin linjoilla saamatta mitään aikaan ja siitä pitäisi vielä maksaa?? Asiakkaan kannalta parempi olisi takuuhuolto, jos homma ei tule kuntoon Omaguru kuittaa laskun suoraan nollaksi.

Ilmeisesti sait avun, koska asiasi etenivät ja nyt sulla kaikki pelaa. Työmies on palkkansa ansainnut, ei kukaan tee ilmaista työtä, kun on elannosta kyse. Vapaaehtoistyö on sitten erikseen.

Jos viet autosi huoltoon ja se saa 6 tuntia valoahoitoa 260:lla eurolla ja asentaja varaa ajan toiseen korjaamoon, niin oletko tyytyväinen . Onhan työmies palkkansa ansainnut?
Käyttäjätaso 4
Kuluttajansuojalaki määrää yksiselitteisesti, että tuotteessa tai palvelussa olevan virheen korjaaminen ei saa aiheuttaa asiakkalle kustannuksia. Silti Elisa tyrkyttää maksullista gurua ratkaisuksi, kun asiakaspalvelun pitäisi hoitaa asia. Ilmeisesti liian moni ei osaa vaatia kustannuksia hyvitettäviksi.
Käyttäjätaso 2
Niinhän se on, että ei se ole tyhmä kuka pyytää vaan se kuka maksaa :8 Sen verran koitan pysyä kärryllä itse asioista, että osaan itse omat härvelini pitää kunnossa. Oma gurua ei olla toistaiseksi edes mietitty. 🆒
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
OmaGuruun soittaminen on vapaaehtoista. Se on hyvä apu silloin kun tarvitsee käytönneuvontaa tai vaikkapa asennusapua. Palvelusta joutuu ikävä kyllä maksamaan. Tekniikkaan liittyviä neuvontoja löytyy kyllä joka lähtöön, mutta yhteenkään maksuttomaan firmaan en ole törmännyt. OmaGurussa ei ole mitään saamme kaikki ongelmasi hoidettua- takuuta, vaan kyseessä on neuvontapalvelu, jossa maksat käytetystä ajasta.
Puhelun maksu kerrotaan ennen puhelun alkua (ja laskuttumista). Puhelun voi katkaista koska tahansa.

Toki täällä Palstallakin voi huolensa esittää ja täällä me moderaattorit ja muut käyttäjät autetaan parhaamme mukaan. Meiltä löytyy omille palveluillemme myös ohjesivuja.
Jos kyse on ollut esim. läppärin käyttöönoton ongelmista niin apua voi kysyä suoraa laitevalmistajalta tai juurikin esim. OmaGurusta. Soittaessasi hyväksyt sen, että soitat maksulliseen numeroon.
Käyttäjätaso 4
OmaGuruun soittaminen on vapaaehtoista. Se on hyvä apu silloin kun tarvitsee käytönneuvontaa tai vaikkapa asennusapua.
Tuo on aivan oikein. Ei aspan homma ole opastaa tumpeloita perusasioissa. Sen sijaan ongelmanselvitys ja vian rajaaminen Elisan vastuualueelle tai sen ulkopuolelle kuuluu aspalle. Jos se ei onnistu ja asiakas ohjataan turhaan gurun puheille, pitää Elisan kantaa vastuunsa ja hyvittää aiheettomat kulut.

Osallistu keskusteluun