Vastattu

Liittymän muutos

  • 30 kesäkuu 2018
  • 1 kommentti
  • 156 katselukerrat

Meillä oli muuton yhteyteen sovittu liittymän siirto tälle päivälle. Ei siirtynyt. Mitähän tässä voisi tehdä? OmaElisassa näkyy siirto tälle päivälle 30.6. mutta modeemi ei saa yhteyttä. On resetoitu ja uudelleen käynnistetty.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 1 heinäkuu 2018, 13:50

Onko yhteys alkanut vieläkään pelaamaan normaalisti?

Kannattaa kokeilla tuota resetointia vielä uudelleen. Eli esim. avatulla klemmarilla painat modeemin takaa löytyvää reset -painiketta yhtäjaksoisesti 10-20sek kunnes modeemin valot sammuvat / välähtävät yhtä aikaa.

Jos ei siltikään toimi, soittoa Elisan asiakaspalveluun 010 190 240 (mpm/pvm). Vikailmoituksia ottavat vastaan 24h. Sinun pitää vain kuunnella nauhoite loppuun, jonka jälkeen puhelu yhdistyy vikapuolelle.
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Onko yhteys alkanut vieläkään pelaamaan normaalisti?

Kannattaa kokeilla tuota resetointia vielä uudelleen. Eli esim. avatulla klemmarilla painat modeemin takaa löytyvää reset -painiketta yhtäjaksoisesti 10-20sek kunnes modeemin valot sammuvat / välähtävät yhtä aikaa.

Jos ei siltikään toimi, soittoa Elisan asiakaspalveluun 010 190 240 (mpm/pvm). Vikailmoituksia ottavat vastaan 24h. Sinun pitää vain kuunnella nauhoite loppuun, jonka jälkeen puhelu yhdistyy vikapuolelle.

Osallistu keskusteluun