Vastattu

Maailman huonointa asiakaspalvelua

  • 19 September 2023
  • 12 kommenttia
  • 253 katselukerrat

Olen nyt jonottanut elisa in-car palvelun asiakaspalveluun kohtan 2 tuntia, yritin soittaa myös ruotsinkieliseen palveluun mutta sieltä ilmoitettiin, että ovat avoinna klo 18 asti, mutta palvelu oli kuitenkin kiinni. Olen odottanut nyt teknisen henkilön yhteyden ottoa viikon, minulle on luvattu soitta kaksi kertaa takaisin saman päivän aikana, mutta eivät ole soittaneet, eilen lupasivat selvittää asiaa, mutta tänään kukaan ei sitten vastaa puhelimeen. Olen yrittänyt selvittää tätä ongelmaa nyt kohta kolme viikkoa, tuloksetta. Maailman huonointa asiakaspalelua, sanon kaikki yrityksen sopparit irti Elisalta eihän tässä ole mitään järkeä

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi 19 September 2023, 14:28

Katso alkuperäinen viesti

12 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

Ikävä kuulla kokemasta! Internet In the Car -palvelua koskevan tuen tarjoaa Vodafone. 

Oliko tämä numero se johon olit yhteydessä?
 

0800 918479 (maksuton numero, avoinna klo 8-18). Vaihtoehtoisesti voit laittaa sähköpostia: internetinthecar.elisa@momentdigital.fi

Lisätietoa palvelusta löydät täältä.

Mukava saada sinut mukaan OmaYhteisöön @piipjou! 🙏

Juurikin tuo numero, eivät vastaa. Ei suomeksi eikä ruotsiksi. Ruotsinkielinen palvelu lyö luurin korvaan olin yhteydessä teidän toiseen asiakaspalveluun ja sanoivat että eivät ymmärrä miksi tu numero ei vastaa. Se on joku ulkoistettu palvelu, joka ei hoida hommiaan seuraavaksi olen yhteydessä Eiisa Tapioon, ehkä hän saisi jonkun kiinni joka osaa auttaa.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +5

Koititko laittaa sähköpostia? 🤔 Kuuluis kyllä soittamallaki onnistua, eli voishan sitä koittaa uudemman kerran?

Laitoin sähköpostia, olen soittanut kohta kolme tuntia, mutta kukaan ei vastaa

En jaksa enää soittaa, ei ne vastaa kuitenkaan

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +5

Erikoinen homma kyllä. 🤔 No mutta eiköhän se hoidu myös sähköpostilla! 😊

Olen yrittänyt selvittää tätä ongelmaa nyt kohta kolme viikkoa, tuloksetta.

Mikä se ongelma on, jos joku meistä Yhteisöläisistä osaisi sinua auttaa ?

 

Kukaan ei vastaa sähköposteihinkaan.

uskomattoman huonoa asiakaspalvelua

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +5

Minkälaisesta ongelmasta on siis kyse? 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +3

Antaako puhelimesi numerosi vastaanottajalle. Jos olet ottanut pois sen, että vastaanottaja ei näe numeroasi. Osa ei vastaa jos soittajan numero ei näy.

 

Mokokeilin kumpaakin, kun ei vastaa kun näkevät minun soittavan. Olen lähettänyt kaksi sähköpostia, ei vastausta. Toisessa kysyin miksi eivät vastaa, toisessa ilmoiten, että irtisanon palvelun kun applikaatio ei anna sitä tehdä. Ei vastausta. Soittanut olen yhteensä noin kolme tuntia, ei vastausta. Kaksi viikkoa sitten lupasivat soittaa saman päivän aikana, eivät soittaneet. Ensimmäisellä kerralla henkilö sanoi, että ei nyt voi yhdistää tekniikkaan kun ovat varattuja kaikki, seuraavalla kerralla sanoivat, että ei heillä ole edes mahdollisuutta yhdistää. Kumpi valehteli? Siis aivan uskomattoman huonoa asiakaspalvelua.

Asia on, että in-car tili ei anna minun yhdistää autoani palveluun vaikka tili on ok. Nyt olen yrittänyt irtisanoa siis tiliä, mutta sekään ei onnistu

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +5

Mikä applikaatio ei anna siis tehä sitä? 🤔 Tuon palvelun hallinointihan tapahtuu Vodafonen sivuilla osoitteessa internetinthecar.elisa.vodafone.com. Olitko sieltä siis koittanu?

Tiedän kaiken tuon, ole selvittänyt tätä jo kolme viikkoa. Pointti on se että nämä kaikki palvelut menevät Elisan kautta, näin teidän asiakaspalvelunne sanoi ja lupasi selvittää miksi minulle kukaan ei vastaa. En jaksa enää täällä selittää näitä, kaikki antaa samat mukamas neuvot mutta kukaan ei oikeasti auta tai tee asialle mitään. Elisan on ihan turha vierittää ongelmaa Vodafonelle, minä olen tehnyt kaikkk Elisan kautta ja Elisa on vastuussa että ostamani palvelu toimii. Asiakaspalvelunne oli samaa mieltä

Osallistu keskusteluun