Vastattu

Maksukanavat/Viihde eivät toimi

  • 7 elokuu 2016
  • 2 kommenttia
  • 214 katselukerrat

Noin vuorokausi sitten kun olin katselemassa HBO Nordicilta sarjoja niin yhden jakson jälkeen seuraava jakso ei enää startannutkaan. Antaa sen "Kuvan toistamisessa on ongelma. Yritä myöhemmin uudelleen jne jne.." Siinä sitten kokeilin resetoida boxin ensin power nappulaa pitkään painamalla, ei toimi. Sitten otin virtajohdon irti ja takaisin, ei toiminut sekään. Sama vika koskee myös muitakin maksukanaviani ja näköjään satunnaisesti myös tallennettuja ohjelmia.
Tänään olen kokeillut samat kikat ja lisäksi resetoinut modeeminkin alkuperäisasetuksiin. Mikään vanha kikka ei näytä toimivan tähän nyt millään. Mitä pitäisi kokeilla seuraavaksi? Ärsyttää vain kun pitkän asiakkuuden tarjouksena annetaan lisäkanavia määräaikaisena ja sitten niitä ei pysty edes katsomaan sillon kun olisi aikaa.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Prinsessaponi 9 elokuu 2016, 08:49

Saatiinko asia selvitettyä teknisen tuen kanssa? Kurjaa kuulla että olet joutunut odottamaan yhdistämistä pitkän aikaa. Chat -asiakaspalvelijoillamme ei aina ole käytössään samoja korjauksen työkaluja kuin teknisellä puolellamme ja vikaa saadaan usein puhelimitse nopeammin selvitettyä.

Toimiko HBO:lta katsomasi jakso muuten normaalisti? Starttaako seuraava jakso jos se valitaan ohjelmakirjaston listauksesta toistettavaksi erikseen? Musta digiboksi palautetaan tehdasasetuksille näpäyttämällä etupaneelin pientä virtanappia 5krt nopeasti pohjassa. Valkoisen digiboksin tehdasasetusten palautus valikosta Menu > Asetukset > Diagnostiikka > Tehdasasetusten palautus . Miten HBO:n jaksojen toistaminen onnistuu tämän nollauksen jälkeen? 🙂
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Eikä toimi näköjään asiakaspalvelukaan. Ensin ohjataan chatista puhelinnumeroon joka yhdistää seuraavalle ja nyt 33min kuunnellut odotusmusiikkia..
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Saatiinko asia selvitettyä teknisen tuen kanssa? Kurjaa kuulla että olet joutunut odottamaan yhdistämistä pitkän aikaa. Chat -asiakaspalvelijoillamme ei aina ole käytössään samoja korjauksen työkaluja kuin teknisellä puolellamme ja vikaa saadaan usein puhelimitse nopeammin selvitettyä.

Toimiko HBO:lta katsomasi jakso muuten normaalisti? Starttaako seuraava jakso jos se valitaan ohjelmakirjaston listauksesta toistettavaksi erikseen? Musta digiboksi palautetaan tehdasasetuksille näpäyttämällä etupaneelin pientä virtanappia 5krt nopeasti pohjassa. Valkoisen digiboksin tehdasasetusten palautus valikosta Menu > Asetukset > Diagnostiikka > Tehdasasetusten palautus . Miten HBO:n jaksojen toistaminen onnistuu tämän nollauksen jälkeen? 🙂

Osallistu keskusteluun