Vastattu

Mikä mättää Areenassa ?

  • 18 March 2020
  • 6 kommenttia
  • 610 katselukerrat

Miksi tuo Areena ei vaan toimi. TV-ohjelmat näkyy aivan oikein, mutta Areena kertoo että ei olisi verkkoyhteyttä.  Joutuu melkein päivittäin “korjaamaan” boxin verkkopiuhan irrotuksella ennenkuin toimii, Tänään tökkäsi mustaan ruutuun kesken katsomisen. Pariin kertaan on jo tehdasasetusten nollauksen ja päivityksen kauttakin joutunut muutaman kuukauden aikana yrittämään.

Oudolta tuntuu, en todellakaan ole tyytyväinen.

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi jhanna 23 March 2020, 12:54

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +7

Moikka @vvvpiste ja tervetuloa OmaYhteisöön!

 

Toimiiko tuossa Viihdeboksissa muut nettiä käyttävät ominaisuudet, kuten tallenteet normaalisti?

 

Ensihätään voitaisiin kokeilla digiboksille tehdasasetusten palauttamista ja digiboksin sisäisen muistin alustusta :)

 

 

Toimii normaalisti muut toiminnat. Tuota tehdasasetusten palautusta ja alustusta on jo pari kertaa kokeiltu sen muutaman kuukauden aikana mitä se on tuossa ollut. Omituista tuossa on viassa on myöskin se että se on “itsekorjaava”. Kun eilenkin annoin periksi ja nakkasin ohjaimen tuonne hyllyyn ja virrat pois niin aamullapa tuo taas toimi kunnollisesti.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

No johan nyt… Ootko testannut myös modeemin resetoinnin? Ettei siellä nyt vain yhteyttä välittävä laite jumittele jotain omiaan

Kymmeniä kertoja. Jopa vaihdoin vanhan Netgearin tuohon uuteen Asukseen. ja sitäkin on resetoitu. Joku bugihan teillä siinä täytyy olla kun ainoastaan Areenan data sotkee sen, väittää ettei nettiyhteyttä ole ja siitä huolimatta tv-kanavat työntää ostosteeveetä ruudun täydeltä. Seuraavaksi kysytte kuitenkin onko yritetty verkkopiuhalla, vastaus on että tilanne on sama piuhalla ja wifillä.

 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +5

Onko sinun mahdollista lisätä asiakasnumero profiiliisi, niin pääsemme boksin tietoja tarkistelemaan paremmin?

Vaihtoehtoisesti voit toki laittaa @OmaYhteisö-tiimi kautta tarkempien tietojen kanssa meille yksityisviestiä :)

Kun jotain selviää Elisan toimesta, niin saatteko jaettua myös korjauksen kaikille?