Kysymys

Mitä odotettavissa tulevaisuudessa?

  • 24 kesäkuu 2014
  • 0 kommenttia
  • 842 katselukerrat

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
  • Tiedonjyvä
  • 875 kommenttia
Eduskunnan täysistunto pani pohtimaan Elisan myyntiorganisaatiota ja sen toimintaa. Siksi kysynkin:

Arvoisa Elisan myyntiorganisaatiosta vastaava johtaja:

Olemme tältä palstalta saaneet vuosien mittaan jatkuvasti lukea mitä mielikuvituksellisimmista ja törkeämmän valheellisista myyntitapahtumista. Usein myyntitapahtumassa ilmenevä kuvio on sellainen, jossa asiakkaalle luvataan yhteyden laadussa ja nopeudessa kymmenen hyvää ja kahdeksan kaunista, totuuden ollessa täysin toinen. Kytkennän jälkeen onkin ilmennyt, ettei koko palvelua voi käyttää. Muita esillä olleita katteettomia myyntilupauksia ovat olleet mm. asennusaikataulut, tallennusmahdollisuuksien puutteista kertominen, ala-arvoiset laitteet ym.

Tähän kun vielä lisää sen puutteen, että kuluttajalla ei ole mahdollisuutta reklamoida virheellisestä tuotteesta veloituksetta (kuten voimassa oleva lainsäädäntö edellyttää), sellaisessa tilanteessa, jossa tietoliikenneyhteys ei toimi, niin rauhallisempikin ihminen alkaa pohtia organisaationne osaamisen laatua.

Hyvä Elisan myyntiorganisaatiosta vastaava johtaja. Mihin toimenpiteisiin olette ryhtyneet, tai aiotte ryhtyä, että nykyinen Viihde -palvelun myyntistrategia "Tietämättömiltä rahat pois", muuttuisi rehelliseksi, kuluttajan oikeuksia noudattavaksi kaupankäynniksi, ja miten aiotte ratkaista kuluttajan suojaksi laaditun lainsäädännön vastaisen toimintanne sellaisissa reklamaatiotapauksissa, joissa syy on palvelun toimittajan toiminnassa tai hallussa olevissa laitteissa? Vielä kun kerrotte koska voimme odottaa muutosten astuvan voimaan, niin voimme viettää hyvän kesän 2016...

Keskustelussa ei ole vielä kommentteja.

Vastaa ensimmäisenä!

Osallistu keskusteluun