Vastattu

Mobiili viihteestä siirtyminen koti viiteeseen


  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Talenteet ei siirtynnyt uuteen järjestelmään, haluan takaisin vanhaan.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 30 joulukuu 2018, 14:09

Jos olemassa oleva sopimus muutetaan, pitäisi tallenteiden kyllä säilyä normaalisti. Mikäli tallenteet eivät ole säilyneet, ole yhteydessä Elisan asiakaspalveluun.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot

Jos irtisanoit vanhan sopimuksen ja teit uuden sopimuksen, tallenteet luonnollisesti katoavat, koska sopimusnumero muuttuu. Niitä ei ole enää mahdollista saada takaisin, vaikka palaisin takaisin pelkän mobiilisopimuksen käyttäjäksi.

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Jos olemassa oleva sopimus muutetaan, pitäisi tallenteiden kyllä säilyä normaalisti. Mikäli tallenteet eivät ole säilyneet, ole yhteydessä Elisan asiakaspalveluun.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot

Jos irtisanoit vanhan sopimuksen ja teit uuden sopimuksen, tallenteet luonnollisesti katoavat, koska sopimusnumero muuttuu. Niitä ei ole enää mahdollista saada takaisin, vaikka palaisin takaisin pelkän mobiilisopimuksen käyttäjäksi.

Osallistu keskusteluun