Vastattu

Netflix ei ole toiminut kuukauteen

  • 27 toukokuu 2019
  • 4 kommenttia
  • 831 katselukerrat

Käynnistettäessä netflixiä tulee hetken lataamisen jälkeen ilmoitus "netflix-virhe. Ongelman tarkastus menossa" ja sen jälkeen ei tapahdu mitään. On kirjauduttu ulos netflix palvelusta boxin kautta ja netin kautta netflix sivujen kautta. On nollattu ja palautettu tehdasasetukset viihdeboxista. Reittitimet talossa on buutattu jne.
Mitä seuraavaksi?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Rantomeister 4 kesäkuu 2019, 09:51

Hei,
Nämä on myös tehty jo. Ei apua, edelleen tulee sama ilmoitus. Laitan nuo koodit tulemaan myös teille.


Voitko laittaa asiakasnumeron sekä digiboksin mac-osoitteen profiiliisi? Avaa myös keskustelu meidän kanssa @OmaYhteisö-tiimi yksityisviestein niin katsotaan tilannetta hieman tarkemmin.
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moro @Wexi123 ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Ikävä kuulla ongelmista 😞 Olitko siis ihan tuon sisäisen muistinkin alustanut Menu > Asetukset > Asetukset > Lisäasetukset valikon kautta? Tuo yleensä tepsii Netflixin ongelmiin. Mikäli siitä ei apua, niin lisää profiiliisi asiakasnumero sille varattuun kenttään ja laita Netflixin ESN koodi boksin diagnostiikasta profiilisi yksityisiin muistiinpanoihin niin vilkaistaan tilannetta vähän 🙂
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
@Wexi123 mikäs on nyt tilanne?
Hei,
Nämä on myös tehty jo. Ei apua, edelleen tulee sama ilmoitus. Laitan nuo koodit tulemaan myös teille.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Hei,
Nämä on myös tehty jo. Ei apua, edelleen tulee sama ilmoitus. Laitan nuo koodit tulemaan myös teille.


Voitko laittaa asiakasnumeron sekä digiboksin mac-osoitteen profiiliisi? Avaa myös keskustelu meidän kanssa @OmaYhteisö-tiimi yksityisviestein niin katsotaan tilannetta hieman tarkemmin.

Osallistu keskusteluun