Vastattu

Netflix ei ole toiminut kuukauteen

  • 27 toukokuu 2019
  • 11 kommenttia
  • 1224 katselukerrat

Käynnistettäessä netflixiä tulee hetken lataamisen jälkeen ilmoitus "netflix-virhe. Ongelman tarkastus menossa" ja sen jälkeen ei tapahdu mitään. On kirjauduttu ulos netflix palvelusta boxin kautta ja netin kautta netflix sivujen kautta. On nollattu ja palautettu tehdasasetukset viihdeboxista. Reittitimet talossa on buutattu jne.
Mitä seuraavaksi?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Rantomeister 4 kesäkuu 2019, 09:51

Hei,
Nämä on myös tehty jo. Ei apua, edelleen tulee sama ilmoitus. Laitan nuo koodit tulemaan myös teille.


Voitko laittaa asiakasnumeron sekä digiboksin mac-osoitteen profiiliisi? Avaa myös keskustelu meidän kanssa @OmaYhteisö-tiimi yksityisviestein niin katsotaan tilannetta hieman tarkemmin.
Katso alkuperäinen viesti

11 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moro @Wexi123 ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Ikävä kuulla ongelmista 😞 Olitko siis ihan tuon sisäisen muistinkin alustanut Menu > Asetukset > Asetukset > Lisäasetukset valikon kautta? Tuo yleensä tepsii Netflixin ongelmiin. Mikäli siitä ei apua, niin lisää profiiliisi asiakasnumero sille varattuun kenttään ja laita Netflixin ESN koodi boksin diagnostiikasta profiilisi yksityisiin muistiinpanoihin niin vilkaistaan tilannetta vähän 🙂
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
@Wexi123 mikäs on nyt tilanne?
Hei,
Nämä on myös tehty jo. Ei apua, edelleen tulee sama ilmoitus. Laitan nuo koodit tulemaan myös teille.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Hei,
Nämä on myös tehty jo. Ei apua, edelleen tulee sama ilmoitus. Laitan nuo koodit tulemaan myös teille.


Voitko laittaa asiakasnumeron sekä digiboksin mac-osoitteen profiiliisi? Avaa myös keskustelu meidän kanssa @OmaYhteisö-tiimi yksityisviestein niin katsotaan tilannetta hieman tarkemmin.

Minulla on Wexi123n selittämä ongelma tällä hetkellä. Kaikki vakiokorjaukset olen mielestäni yrittänyt eli, päivitys, resetointi, muistin alustaminen, tehdasasetusten palautus, virtajohtoakin olen tuulettanut. Mikään ei auta.

 

Lisätietona tulee ilmoitus että vaikuttaa että minulla ei ole internet yhteyttä code nw-2-5. Muut palvelut kuten Areena ja tallenteet kuitenkin toimivat normaalisti. Netflix toimii kaikilla muilla alustoilla paitsi Elisa Viihteellä. Missä ongelma? Olen kokeillut sekä piuhalla että wifillä samalla lopputuloksella.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1

Minulla on Wexi123n selittämä ongelma tällä hetkellä. Kaikki vakiokorjaukset olen mielestäni yrittänyt eli, päivitys, resetointi, muistin alustaminen, tehdasasetusten palautus, virtajohtoakin olen tuulettanut. Mikään ei auta.

 

Lisätietona tulee ilmoitus että vaikuttaa että minulla ei ole internet yhteyttä code nw-2-5. Muut palvelut kuten Areena ja tallenteet kuitenkin toimivat normaalisti. Netflix toimii kaikilla muilla alustoilla paitsi Elisa Viihteellä. Missä ongelma? Olen kokeillut sekä piuhalla että wifillä samalla lopputuloksella.


Onko käytössä kenties jonkinlainen vahvistin digiboksin ja television välissä tai videotykki? Ja toimivatko muut ohjelmakirjastot normaalisti?

Minulla on Wexi123n selittämä ongelma tällä hetkellä. Kaikki vakiokorjaukset olen mielestäni yrittänyt eli, päivitys, resetointi, muistin alustaminen, tehdasasetusten palautus, virtajohtoakin olen tuulettanut. Mikään ei auta.

 

Lisätietona tulee ilmoitus että vaikuttaa että minulla ei ole internet yhteyttä code nw-2-5. Muut palvelut kuten Areena ja tallenteet kuitenkin toimivat normaalisti. Netflix toimii kaikilla muilla alustoilla paitsi Elisa Viihteellä. Missä ongelma? Olen kokeillut sekä piuhalla että wifillä samalla lopputuloksella.


Onko käytössä kenties jonkinlainen vahvistin digiboksin ja television välissä tai videotykki? Ja toimivatko muut ohjelmakirjastot normaalisti?

Ei ole kuin modeemi joko ethernet piuhalla tai wifillä. Areena toimii ongelmitta.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1

Minulla on Wexi123n selittämä ongelma tällä hetkellä. Kaikki vakiokorjaukset olen mielestäni yrittänyt eli, päivitys, resetointi, muistin alustaminen, tehdasasetusten palautus, virtajohtoakin olen tuulettanut. Mikään ei auta.

 

Lisätietona tulee ilmoitus että vaikuttaa että minulla ei ole internet yhteyttä code nw-2-5. Muut palvelut kuten Areena ja tallenteet kuitenkin toimivat normaalisti. Netflix toimii kaikilla muilla alustoilla paitsi Elisa Viihteellä. Missä ongelma? Olen kokeillut sekä piuhalla että wifillä samalla lopputuloksella.


Onko käytössä kenties jonkinlainen vahvistin digiboksin ja television välissä tai videotykki? Ja toimivatko muut ohjelmakirjastot normaalisti?

Ei ole kuin modeemi joko ethernet piuhalla tai wifillä. Areena toimii ongelmitta.


Alkaa kuulostaa sellaiselta vialta, että paras varmaan sinun laittaa digiboksin sarjanumero profiiliin niin kollegat voi katsella, minkä mallinen digiboksi tuollaisen ongelman aiheuttaa. Toimenpiteistä:

kerroit tehneesi jo päivityksen digiboksille - miten? Jos teit sen ohjelmistopäivityksen sieltä lisäasetuksista (en kyllä rehellisesti tiedä, miksi edes pyydän tätä) niin tee se vielä painamalla digiboksin reset-näppäin pohjaan ja vetäset virtajohdon irti ja sit palautat virtajohdon ja edelleen pidät resettiä n. 15 sec painettuna. Jos alunperinkin teit sen noin niin sitten olen kyllä neuvoton. Tuo toimenpide ainakin pakottaa digiboksin poistamaan koko ohjelmakirjaston ja asentamaan sen uudestaan.

Minulla on Wexi123n selittämä ongelma tällä hetkellä. Kaikki vakiokorjaukset olen mielestäni yrittänyt eli, päivitys, resetointi, muistin alustaminen, tehdasasetusten palautus, virtajohtoakin olen tuulettanut. Mikään ei auta.

 

Lisätietona tulee ilmoitus että vaikuttaa että minulla ei ole internet yhteyttä code nw-2-5. Muut palvelut kuten Areena ja tallenteet kuitenkin toimivat normaalisti. Netflix toimii kaikilla muilla alustoilla paitsi Elisa Viihteellä. Missä ongelma? Olen kokeillut sekä piuhalla että wifillä samalla lopputuloksella.


Onko käytössä kenties jonkinlainen vahvistin digiboksin ja television välissä tai videotykki? Ja toimivatko muut ohjelmakirjastot normaalisti?

Ei ole kuin modeemi joko ethernet piuhalla tai wifillä. Areena toimii ongelmitta.


Alkaa kuulostaa sellaiselta vialta, että paras varmaan sinun laittaa digiboksin sarjanumero profiiliin niin kollegat voi katsella, minkä mallinen digiboksi tuollaisen ongelman aiheuttaa. Toimenpiteistä:

kerroit tehneesi jo päivityksen digiboksille - miten? Jos teit sen ohjelmistopäivityksen sieltä lisäasetuksista (en kyllä rehellisesti tiedä, miksi edes pyydän tätä) niin tee se vielä painamalla digiboksin reset-näppäin pohjaan ja vetäset virtajohdon irti ja sit palautat virtajohdon ja edelleen pidät resettiä n. 15 sec painettuna. Jos alunperinkin teit sen noin niin sitten olen kyllä neuvoton. Tuo toimenpide ainakin pakottaa digiboksin poistamaan koko ohjelmakirjaston ja asentamaan sen uudestaan.

 

S/N - Mac osoite löytyy profiilissa :) Ekan resetoinnin tein asetuksista, sitten kun se ei auttanut painoin virtanappia 5x. Kun ei edelleen lähtenyt toimimaan vedin piuhan irti ja pidin virtanappia pohjassa kunnes rupesi vilkkumaan ja boksi haki päivityksiä mutta edelleen sama ongelma.

 

Ainoa muutos mitä olen tehnyt viimeaikoina on modeemin vaihto Telewellin roskasta TP-linkin malliin TL-MR6400. Sen myötä käytän nyt viihteen kanssa tuplalaajakaistan 4G-liittymää kun aikaisemmin käytin kiinteetä verkkoa. Eihän tämä vaihdos mitenkään voi aiheuttaa tätä ongelmaa?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1

 

S/N - Mac osoite löytyy profiilissa :) Ekan resetoinnin tein asetuksista, sitten kun se ei auttanut painoin virtanappia 5x. Kun ei edelleen lähtenyt toimimaan vedin piuhan irti ja pidin virtanappia pohjassa kunnes rupesi vilkkumaan ja boksi haki päivityksiä mutta edelleen sama ongelma.

 

Ainoa muutos mitä olen tehnyt viimeaikoina on modeemin vaihto Telewellin roskasta TP-linkin malliin TL-MR6400. Sen myötä käytän nyt viihteen kanssa tuplalaajakaistan 4G-liittymää kun aikaisemmin käytin kiinteetä verkkoa. Eihän tämä vaihdos mitenkään voi aiheuttaa tätä ongelmaa?

 

Kiitos! Huomenna saavat @OmaYhteisö-tiimi kurkistaa, onko syytä vaihdella digiboksia uudempaan versioon. Nettiongelma on toki mahdollinen, mutta hyvin epätodennäköinen, koska muu sisältö, joka vaatii nettiä kuitenkin toimii ihan jees. Näin ollen sanoisin, että digiboksi on tulossa tiensä päähän. Jos/vaikka ongelma olisikin netissä niin aika vähäiset keinot sinulla enää on sitä ratkaista, kun olet kokeillut sekä wifin että ethernet-kaapelin + muu netti toimii ihan hyvin. Eiköhän se ole tuo digiboksi, joka pottuilee.

Käyttäjätaso 4

Minulla on Wexi123n selittämä ongelma tällä hetkellä. Kaikki vakiokorjaukset olen mielestäni yrittänyt eli, päivitys, resetointi, muistin alustaminen, tehdasasetusten palautus, virtajohtoakin olen tuulettanut. Mikään ei auta.

 

Lisätietona tulee ilmoitus että vaikuttaa että minulla ei ole internet yhteyttä code nw-2-5. Muut palvelut kuten Areena ja tallenteet kuitenkin toimivat normaalisti. Netflix toimii kaikilla muilla alustoilla paitsi Elisa Viihteellä. Missä ongelma? Olen kokeillut sekä piuhalla että wifillä samalla lopputuloksella.


Onko käytössä kenties jonkinlainen vahvistin digiboksin ja television välissä tai videotykki? Ja toimivatko muut ohjelmakirjastot normaalisti?

Ei ole kuin modeemi joko ethernet piuhalla tai wifillä. Areena toimii ongelmitta.


Alkaa kuulostaa sellaiselta vialta, että paras varmaan sinun laittaa digiboksin sarjanumero profiiliin niin kollegat voi katsella, minkä mallinen digiboksi tuollaisen ongelman aiheuttaa. Toimenpiteistä:

kerroit tehneesi jo päivityksen digiboksille - miten? Jos teit sen ohjelmistopäivityksen sieltä lisäasetuksista (en kyllä rehellisesti tiedä, miksi edes pyydän tätä) niin tee se vielä painamalla digiboksin reset-näppäin pohjaan ja vetäset virtajohdon irti ja sit palautat virtajohdon ja edelleen pidät resettiä n. 15 sec painettuna. Jos alunperinkin teit sen noin niin sitten olen kyllä neuvoton. Tuo toimenpide ainakin pakottaa digiboksin poistamaan koko ohjelmakirjaston ja asentamaan sen uudestaan.

 

S/N - Mac osoite löytyy profiilissa 🙂 Ekan resetoinnin tein asetuksista, sitten kun se ei auttanut painoin virtanappia 5x. Kun ei edelleen lähtenyt toimimaan vedin piuhan irti ja pidin virtanappia pohjassa kunnes rupesi vilkkumaan ja boksi haki päivityksiä mutta edelleen sama ongelma.

 

Ainoa muutos mitä olen tehnyt viimeaikoina on modeemin vaihto Telewellin roskasta TP-linkin malliin TL-MR6400. Sen myötä käytän nyt viihteen kanssa tuplalaajakaistan 4G-liittymää kun aikaisemmin käytin kiinteetä verkkoa. Eihän tämä vaihdos mitenkään voi aiheuttaa tätä ongelmaa?

Jes, minäpä voin jatkaa tästä niin nyt kun nuo kaikki toimenpiteet ovat jo aika lailla katsottu läpi, niin kyllähän tämä taitaa olla tuon boksin omia temppusia kun sillä ikääkin alkaa olemaan :/ Nappaatko meille yksityisviestiä , niin katsotaan vaihtoehdot tuohon uuteen Viihdeboksiin :) 

Osallistu keskusteluun