Vastattu

Netflix ei toimi boxin kautta

  • 1 huhtikuu 2018
  • 1 kommentti
  • 2255 katselukerrat

Onko boxin tehdasasetusten palauttaminen tosiaan ainoa konsti saada Netflix toimimaan? Tänään on taas se kerta, että pääsee loggaamaan sisään ja kun aloittaa leffan, 99% kohdalla heittää pihalle koko Netflixistä. Ärsyttää jo aika lailla koko hidas rakkine. Toimii läppärin, padin, kännykän kautta, vaan ei boxin kautta tv-ruudulla.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 3 huhtikuu 2018, 14:00

Moro Boxi_feilaa ja tervetuloa Palstalle! 🙂 Eipä tuo kovin käytettävälle tavalle kuulosta, eli tutkitaan toki mistä johtuu ja katsotaan josko saataisiin tilanne paremmaksi 🙂 Alkuun varmistaisin, että oletko tehnyt nämä ohjeet tuossa järjestyksessä? Mikäli tuosta ei sen pidempää apua ole, niin lisäätkö profiiliisi asiakasnumerosi sille varattuun kenttään niin vilkaistaan tilannetta tarkemmin 🙂
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moro Boxi_feilaa ja tervetuloa Palstalle! 🙂 Eipä tuo kovin käytettävälle tavalle kuulosta, eli tutkitaan toki mistä johtuu ja katsotaan josko saataisiin tilanne paremmaksi 🙂 Alkuun varmistaisin, että oletko tehnyt nämä ohjeet tuossa järjestyksessä? Mikäli tuosta ei sen pidempää apua ole, niin lisäätkö profiiliisi asiakasnumerosi sille varattuun kenttään niin vilkaistaan tilannetta tarkemmin 🙂

Osallistu keskusteluun