Netflix sovellus ei toimi


Hei, ohjelmakirjaston Netflix sovellus ei toimi. Päästää kyllä sovellukseen sisään ja aloittaa leffan lataamisen mutta heittää sitten samantien takaisin ohjelmakirjaston päävalikko näkymään. Missähän lienee vika ja milloin saataisiin Netflix toimimaan Viihteen kautta ilman jatkuvia ongelmia?:

27 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moikka, ikävä kuulla ongelmista 😕 ootko kokeillut palauttaa digiboksille tehdasasetuksia?
En ole, kaikki muut sovellukset kuitenkin toimivat normaalisti.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Okei, se on nyt ensimmäinen toimenpide mitä kannattaa tehdä. Jos sinulla on musta N7700 boksi voit palauttaa tehdasasetukset painamalla etupaneelin virtanappia 5x.
Jos sinulla on sitä uudempi malli niin asetusten kautta onnistuu. 🙂
Kiitos avusta, temppu auttoi😊
Hei, minulla sama vika, olen nyt kahdesti palauttanut tehdasasetukset ja siltikään ei toimi. Olisiko muita vinkkejä?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Katso Netflixiä muulla laitteella. Elisa ei saa tuota kuntoon vaikka kuinka yrittää.

Jos digiboksia on kuitenkin pakko käyttää, kokeile alustaa laitteen sisäinen muisti. Asetukset -> lisäasetukset -> alusta sisäinen muisti.
Kiitos nopeasta avusta, sisäisen muistin alustus näytti toimivan. 🙂

Dj_God kirjoitti:

Katso Netflixiä muulla laitteella. Elisa ei saa tuota kuntoon vaikka kuinka yrittää.

Jos digiboksia on kuitenkin pakko käyttää, kokeile alustaa laitteen sisäinen muisti. Asetukset -> lisäasetukset -> alusta sisäinen muisti.

Käyttäjätaso 2
Sama vika kuin aloittajalla. Jonkin aikaa Netflix toimii, mutta säännöllisin välein heittää pois päävalikko näkymään...N7700 boxi.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
RepaS kirjoitti:

Sama vika kuin aloittajalla. Jonkin aikaa Netflix toimii, mutta säännöllisin välein heittää pois päävalikko näkymään...N7700 boxi.



Olekto kokeillut jo tässä ketjussa esitetyt toimenpiteet? 🙂
Käyttäjätaso 2
Mits kirjoitti:

RepaS kirjoitti:

Sama vika kuin aloittajalla. Jonkin aikaa Netflix toimii, mutta säännöllisin välein heittää pois päävalikko näkymään...N7700 boxi.



Olekto kokeillut jo tässä ketjussa esitetyt toimenpiteet? :)



Kyllä joo, näillä toimenpiteillä toimii muutaman päivän ja taas sitten sama rumba uudestaan...
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Okei 😕
Suosittelen ihan olemaan yhteydessä tästä vikapalveluun. Nopeiten se hoituisi soittamalla numeroon 010190240 laitteiden ääreltä.
Meille voi myös täällä Palstalla pistää yksityisviestiä mutta tuota kautta voi sitten ilmetä jopa muutaman päivänkin vastausviivettä. 🙂
Ai tämä on siis vanha vika mikä näyttää vaivaaman myös muita. Ei auta resetointi. PS3 pätkii pahasti netflix Elisan kiinteän verkon kautta.....

Ei ole bugia korjattu?
Dj_God kirjoitti:

Katso Netflixiä muulla laitteella. Elisa ei saa tuota kuntoon vaikka kuinka yrittää.



Omituisia neuvoja annetaan, katso toisella laitteella?
Oletteko ajatellut että monella ainut laite on nimenomaan viihde boksi. Kannattaa turhat neuvot pitää omana tietotona, jos niistä ei kysymykseen ole mitään todellista apua.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
JKV kirjoitti:

Dj_God kirjoitti:

Katso Netflixiä muulla laitteella. Elisa ei saa tuota kuntoon vaikka kuinka yrittää.



Omituisia neuvoja annetaan, katso toisella laitteella?
Oletteko ajatellut että monella ainut laite on nimenomaan viihde boksi. Kannattaa turhat neuvot pitää omana tietotona, jos niistä ei kysymykseen ole mitään todellista apua.



Et sitten huomnnut "kevyttä sarkasmia" tuossa vastauksessa?
Liityn joukkoon, joka ei saa netflixiä toimimaan. Ongelmia on ollut aiemminkin, mutta nyt ei auta yhtään mikään. Viimeisen päivityksen jälkeen ei ole toiminut, ei avaa edes sovellusta vaan valittaa ettei laite ole internet yhteydessä. Yhteys on, tehdasasetukset palautettu, muisti alustettu, myös verkon jakaja on resetoitu. Kaikki muut sovellukset toimivat ja netflix toimii muilla laitteilla mutta ei N7700 digiboksin kautta?! Mikä avuksi?
Dear Elisa. I'm writing this as my patience with your N7700 digibox has come to a point where I seriously consider to unsubscribe and here is why.

Netflix requires weekly N7700 factory reset, to fix the crashing application. Its the only way to recover from this problem. Resetting the Netflix user data doesn't help! This is about a 15min, frustrating task as it involves initial setup, channels scan an resorting, re-login to Netflix

I SIMPLY HAD ENOUGH. PLEASE SOLVE THIS ISSUE WHICH IS A CLEAR BUG. YOUR WORKAROUND IS NOT ACCEPTABLE.

Regards
Very frustrated customer!
9 days have passed and I since had to reset my N7700 twice, last time 5 min ago. I'm really surprised that nobody seems to even bother anymore. I would like to stay with Elisa but without a fix I see no reason to do so.

Very very very frustrated customer!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
ChrisW kirjoitti:

9 days have passed and I since had to reset my N7700 twice, last time 5 min ago. I'm really surprised that nobody seems to even bother anymore. I would like to stay with Elisa but without a fix I see no reason to do so.

Very very very frustrated customer!



You've contacted our help desk yet?
If not please send us a private message (elisa.to/viestipalstatiimille) or call to 010190240 for more detailed research.
Netflix käyttäytyy kuten kaikilla muillakin tässä keskustelussa. Yritin tehdä ehdotettuja temppuja lisäasetuksissa, mutta PIN koodini, joka on ollut sama vuodesta 2010 ja joka vuokratessa toimi vielä pari viikkoa sitten, ei olekaan enää oikea??? Kokeilin myös PIN2 koodia, joka näkyy alkuperäisessa sopimuspaperissa ja jota en ole koskaan tarvinnut, mutta ei ollut apua siitäkään.
Miten PIN on voinut vaihtua?
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Oma elisassa pitäisi näkyä viihteen oikea pin koodi. Lapsilukon pin koodi määritellään taasen uusiksi joka tehdasasetusten palautuksessa. Ellei se ollut joku 1234, niin sen voi jyrätä niillä "nappitehareilla" eli virrat päälle ja viisi nopeaa painallusta, palauttaa tehdasasetukset ja sen lapsilukon pin koodin voi vaihtaa.

Mikäli kaikki on jo tehty, mitä itse voi tehdä. Ota yhteyttä häiriöilmoituksiin.
Oma Elisassa näkyy juurikin tuo PIN mitä käytin ja mikä on ollit vuodesta 2010 ! Tehdasasetuksia ei ole palautettu ikinä eikä lapsilukolle ole koskaan ollut tarvetta kahden aikuisen taloudessa.
Ihme homma!
Ja olen ihan varma, että näppäilin koodin oikein useita kertoja peräkkäin.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Pajari kirjoitti:

Oma Elisassa näkyy juurikin tuo PIN mitä käytin ja mikä on ollit vuodesta 2010 ! Tehdasasetuksia ei ole palautettu ikinä eikä lapsilukolle ole koskaan ollut tarvetta kahden aikuisen taloudessa.
Ihme homma!
Ja olen ihan varma, että näppäilin koodin oikein useita kertoja peräkkäin.


Tuo digiboksin lisäasetusten koodi on sama asia kuin lapsilukon koodi, se määritellään digiboksia käyttöönotettaessa itse. Eli se ei ole sama asia kuin nuo PIN-koodit. Mikäli et muista tätä niin ainut vaihtoehto on tuo viisi nopeaa painallusta virtapainikkeesta digiboksin ollessa päällä. Tämä palauttaa tehdasasetukset samoin kuin lisäasetusten kautta.
Okei. En muista mitään uutta PIN koodia määritelleeni, mutta kokeilen nyt tuota viittä painallusta. Kiitos neuvoista!
Läppärillä netflix näkyi ongelmitta.
Samaa ongelmaa esiintyy vieläkin. Muut sovellukset (esim. Hbo) toimii hyvin, mutta netflix edelleen heittää alkuruutuun aina ajoittain. Kaikki nuo alustukset ja resetoinnit on tehty, niin silti tietyn ajan kuluttua ongelma tulee jossain välissä takaisin.

Selkeästi tässä joku ongelma on boxissa/softassa, kun sama usealla ihmisellä.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Moikka Topkom ja tervetuloa Palstalle!

Ikävä kuulla että sama ongelma vaivaa edelleen. Toimiihan tunnuksesi normaalisti esimerkiksi puhelimen Netflix -sovelluksessa tai tietokoneen selaimen kautta?
Monenko "ruudun" tilaus sinulla on käytössä Netflixissä? Jos tunnuksia käyttää useammalla laitteella samaa aikaa ja käytössä on tilaus yhdestä ruudusta, niin se saattaa aiheuttaa ongelmaa sovelluksen toimivuuksissa.

Ruuduilla tarkoitan basic, standard ja premium -sopimuksia. Lisätietoa: https://www.netflix.com/signup/planform .

Basic -sopimukseen kuuluu 1 ruutu , standardiin 2 ja premiumiin 4.

Osallistu keskusteluun