Kysymys

Olisiko tässä syy ELISAn asiakaspalvleun tasoon?

  • 6 maaliskuu 2015
  • 1 kommentti
  • 708 katselukerrat

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
  • Tiedonjyvä
  • 875 kommenttia
ELISAn asiakaspalvelua on moitittu monissa viesteissä. Liekö mennyt päivääkään ettei asiakaspalvelun huonoudesta olisi joku kirjoittanut. Onko tässä mahdollinen syy asiakaspalvelun huonoon tasoon? Eihän tuo työ asiakaspalvelussa ainakaan houkuta...

1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Taisi asiakaspalvelujohtaja itse kiteyttää ongelman omilla sanoillaan "Yhteistyökumppaneitamme kyllä tarkastellaan säännöllisesti. En osaa kommentoida nimenomaista asiaa, koska en ollut itse tässä roolissa silloin."

Eli kun porukka vaihtuu, niin kukaan ei ota vastuuta edeltäjien tekemisistä. Tosin luulisi johtajan ymmärtävän, että kun ottaa vastaan uuden työn, niin joutuu ottaamaan vastuulleen myös työn historian.

Osallistu keskusteluun