ELISAn asiakaspalvelua on moitittu monissa viesteissä. Liekö mennyt päivääkään ettei asiakaspalvelun huonoudesta olisi joku kirjoittanut. Onko tässä mahdollinen syy asiakaspalvelun huonoon tasoon? Eihän tuo työ asiakaspalvelussa ainakaan houkuta...
Taisi asiakaspalvelujohtaja itse kiteyttää ongelman omilla sanoillaan "Yhteistyökumppaneitamme kyllä tarkastellaan säännöllisesti. En osaa kommentoida nimenomaista asiaa, koska en ollut itse tässä roolissa silloin."
Eli kun porukka vaihtuu, niin kukaan ei ota vastuuta edeltäjien tekemisistä. Tosin luulisi johtajan ymmärtävän, että kun ottaa vastaan uuden työn, niin joutuu ottaamaan vastuulleen myös työn historian.
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi.
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.