Kysymys

Oma Elisa ja laskut

  • 23 huhtikuu 2013
  • 11 kommenttia
  • 2478 katselukerrat

Käyttäjätaso 3
  • Aktiivikeskustelija
  • 101 kommenttia
Oma Elisa palvelusta sen verran, että miksi laskujen selaaminen tjsp kyseisen palvelun kautta on tosi hidasta.

Kirjautuminen palveluun on nopeaa, mutta Laskut välilehden avaaminen kestää ikuisuuden.

Vähintään 2-4 minuuttia menee, että pääsee edes selaamaan laskuja.

Onko muilla samanlaisia "ongelmia" ?

Muuten kyllä käyttäminen on nopeahkoa.

Onko tähän tulossa korjausta?

/p

11 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Kyllähän tuo laskujen avaus kestää minullakin tuon 1-3 minuuttia joka selaimella.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Kestäähän tuo ja laskuhistoria näyttää, että en ole vuoteen maksanut laskuja. :smileyhuh:
Tästä Oma Elisan hitaudesta on jo ennenkin keskusteltu useassa ketjussa.

Se vaihtelee ja myös riippuu selaimesta. esim Firefoxilla on esiintynyt enemmän ongelmia.

Minulla kyllä viimeaikoina tuo viive on  yleensä ollut "vain" pari kymmentä sekuntia.
Käyttäjätaso 2
Kuulemma ottaneet Pacesta prosessorin hoitamaan laskutusserveriä. Toimi tämäkin palvelu ENNEN huomattavasti paremmin, Elisa ottaa nyt askelia ihan väärään suuntaan.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tosi hitaasti tuo kyllä aukoo noita laskutietoja ja laskuja Google Chromellakin. Sitten, kun vielä sattuu olemaan Danske Bankin asiakas, niin laskujen maksusta ei tahdo tulla mitään, kun ensin saa odotella minuuttikaupalla, että lasku suostuu näkymään ja sitten vielä verkkopankki päivittelee Javaa ja hidastelee..
Käyttäjätaso 3
Täällä käytössä Chrome ja kyllä tökkii, tai itseasiassa näyttää pelkkää valkoista ruutua kun yrittää mennä laskuja katsomaan. Joku hetkellinen vika(ko)?
Käyttäjätaso 3
Laskun eräpäivä 25.04 ja nyt kun on 26.04 niin senkö takia ei saa maksuaikaa laskulle? Jos näin on niin kyllä on taas touhua, koska eilen ei päässyt katselemaan laskuja ja nyt kun pääsee niin ei pystykään maksuaikaa anomaan lisää.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Oma Elisan lasku-osoita on taas näköjään hieman uudistettu.

Näyttäisi siltä , että uudistuksen jälkeen Laskut-välilehden avautuminen kestää entistä kauemmin ja kun sinne laskuihin lopulta pitkän odottelun jälkeen pääsee , niin seurauksena on useimmiten  vain tukko virheilmoituksia. Joko laskuja ei löydy ollenkaan tai palvelu ilmoittaa , että yhteytesi on aikakatkaistu.

Kiitos Elisa. Kukapa niitä laskuja olisikaan halunnut katsella  :(

PS. Onneksi e-lasku pankissa kuitenkin toimii.
Käyttäjätaso 3
Hyvä, että edes eLasku toimii 🙂 ainakin NetPosti:lla toimii.

Kaikki mitä laskuihin on voinut tehdä maksupäivän muutoksen yms täytyy tehdä nykyisin asiakaspalvelun kautta. :smileyangry:

Toivotaan ettei joku "Tieto" ole asialla.

"Tietohan lisää tuskaa..." :smileyundecided:

/p
Käyttäjätaso 3
No nyt onnistui laskun eräpäivän siirtäminen. Kumma juttu kyllä tuo laskut-osion jumitus, muistaakseni aina ollut läpi historian tuo samainen onkkelma. Kummallista.
Oma Elisa on jumittanut säännöllisen epäsäännöllisesti jo useamman vuoden ajan. Erityisesti laskutusosio tökkii. Ja uudistukset ovat aina aiheuttaneet  uusia ongelmia.:(

Osallistu keskusteluun