Kun menen Oma Elisa osiossa sielä ylhäällä kohtaan tulee sivu jossa lukee Asiointi ja sen alla "järjestelmässä tapahtui virhe"
Järjestelmässä tapahtui virhe
Jos asiasi on kiireellinen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun
01019 0230 (mpm/pvm). Avoinna ma-pe 8-19 la 10-16:30.
Voit myös kokeilla toimintoa myöhemmin uudelleen.
Aloitussivulle
Elisan puhelinpalveluun ei pääse koskaan ja maksaa jonottaa...
Miten saan kerran palautetun Elisa viihde palvelu laatikon takaisin? Se tuli mutta ensin en halunnut sitä mutta nyt haluan.
t. Jussi
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Teemikko
Soittelinkin tästä sinulle ja saatiin Viihde-paketti laitettua uudelleen matkaan. Oma Elisa lähtee toimimaan tosiaan sitten kun Viihde-laitteet ovat aktiivina sopimuksellasi.