Vastattu

Omalaatuista laskutusta tyhjästä

  • 24 syyskuu 2019
  • 4 kommenttia
  • 404 katselukerrat

Miksi minulta laskutetaan palauttamastani modeemista?
Elisalta saamani modeemi ei toiminut ja sain tuelta kehoituksen käydä vaihtamassa se Elisan myymämälässä. Näin tein ja nyt Oma Elisassa näkyy lasku jossa on kaksi modeemia. Se palautettu, sekä uusi toimiva.
En aijo maksaa kuin yhden modeemin.

Tässä on laskussa ilmenevät tiedot. Asikasnumeroni saatte erikseen kysymällä:

TILATTU LOPPULASKU - tämä MODEEMI on OK

Kotiboksi Kotiboksi HG635
IMEI/Sarjanumero:
Asiakasnumero: xxxxxxxxx
12 kk sopimus 12.9.2019 alkaen

Lskulla näkyy myös TOINEN MODEEMI - tämä on se palautettu toimimaton Zyxel

Kotiboksi Kotiboksi VMG3925
IMEI/Sarjanumero:
Asiakasnumero: xxxxxxxxx
12 kk sopimus 12.9.2019 alkaen

Voisitteko tarkistaa laskunne, ennen sen lähettämistä.


Edit// sarjanumerot otettu pois -Vektoriikka
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Vektoriikka 24 syyskuu 2019, 15:01



Miksi minulta laskutetaan palauttamastani modeemista?
Elisalta saamani modeemi ei toiminut ja sain tuelta kehoituksen käydä vaihtamassa se Elisan myymämälässä. Näin tein ja nyt Oma Elisassa näkyy lasku jossa on kaksi modeemia. Se palautettu, sekä uusi toimiva.
En aijo maksaa kuin yhden modeemin.

Tässä on laskussa ilmenevät tiedot. Asikasnumeroni saatte erikseen kysymällä:

TILATTU LOPPULASKU - tämä MODEEMI on OK

Kotiboksi Kotiboksi HG635
IMEI/Sarjanumero:
Asiakasnumero: xxxxxxxxx
12 kk sopimus 12.9.2019 alkaen

Lskulla näkyy myös TOINEN MODEEMI - tämä on se palautettu toimimaton Zyxel

Kotiboksi Kotiboksi VMG3925
IMEI/Sarjanumero:
Asiakasnumero: xxxxxxxxx
12 kk sopimus 12.9.2019 alkaen

Voisitteko tarkistaa laskunne, ennen sen lähettämistä.
Sarjanumerotkin ovat sellaista tietoa että ei kannata julkisesti kertoa vaan sen sijaan ne voi lisätä vaikka omaan profiiliin yksityisiin muistiinpanoihin. 😊
Ja miksi ne sarjanumerot ovat sitten vielä lainauksissa???


Ähhh kävipäs kämmi mutta nyt asia korjattu! 😅
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Miksi minulta laskutetaan palauttamastani modeemista?
Elisalta saamani modeemi ei toiminut ja sain tuelta kehoituksen käydä vaihtamassa se Elisan myymämälässä. Näin tein ja nyt Oma Elisassa näkyy lasku jossa on kaksi modeemia. Se palautettu, sekä uusi toimiva.
En aijo maksaa kuin yhden modeemin.

Tässä on laskussa ilmenevät tiedot. Asikasnumeroni saatte erikseen kysymällä:

TILATTU LOPPULASKU - tämä MODEEMI on OK

Kotiboksi Kotiboksi HG635
IMEI/Sarjanumero:
Asiakasnumero: xxxxxxxxx
12 kk sopimus 12.9.2019 alkaen

Lskulla näkyy myös TOINEN MODEEMI - tämä on se palautettu toimimaton Zyxel

Kotiboksi Kotiboksi VMG3925
IMEI/Sarjanumero:
Asiakasnumero: xxxxxxxxx
12 kk sopimus 12.9.2019 alkaen

Voisitteko tarkistaa laskunne, ennen sen lähettämistä.



Hei @Hannu_Kuukkanen ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂Pahoittelut että lasku ny ei olekkaan sovitunlainen. Sarjanumerotkin ovat sellaista tietoa että ei kannata julkisesti kertoa vaan sen sijaan ne voi lisätä vaikka omaan profiiliin yksityisiin muistiinpanoihin. Laitatko meille vaikka yksityisviestiä tulemaan niin tarkastetaan laskua @OmaYhteisö-tiimi 😊
Käyttäjätaso 7

Miksi minulta laskutetaan palauttamastani modeemista?
Elisalta saamani modeemi ei toiminut ja sain tuelta kehoituksen käydä vaihtamassa se Elisan myymämälässä. Näin tein ja nyt Oma Elisassa näkyy lasku jossa on kaksi modeemia. Se palautettu, sekä uusi toimiva.
En aijo maksaa kuin yhden modeemin.

Tässä on laskussa ilmenevät tiedot. Asikasnumeroni saatte erikseen kysymällä:

TILATTU LOPPULASKU - tämä MODEEMI on OK

Kotiboksi Kotiboksi HG635
IMEI/Sarjanumero:
Asiakasnumero: xxxxxxxxx
12 kk sopimus 12.9.2019 alkaen

Lskulla näkyy myös TOINEN MODEEMI - tämä on se palautettu toimimaton Zyxel

Kotiboksi Kotiboksi VMG3925
IMEI/Sarjanumero:
Asiakasnumero: xxxxxxxxx
12 kk sopimus 12.9.2019 alkaen

Voisitteko tarkistaa laskunne, ennen sen lähettämistä.
Sarjanumerotkin ovat sellaista tietoa että ei kannata julkisesti kertoa vaan sen sijaan ne voi lisätä vaikka omaan profiiliin yksityisiin muistiinpanoihin. 😊

Ja miksi ne sarjanumerot ovat sitten vielä lainauksissa???
Käyttäjätaso 2


Miksi minulta laskutetaan palauttamastani modeemista?
Elisalta saamani modeemi ei toiminut ja sain tuelta kehoituksen käydä vaihtamassa se Elisan myymämälässä. Näin tein ja nyt Oma Elisassa näkyy lasku jossa on kaksi modeemia. Se palautettu, sekä uusi toimiva.
En aijo maksaa kuin yhden modeemin.

Tässä on laskussa ilmenevät tiedot. Asikasnumeroni saatte erikseen kysymällä:

TILATTU LOPPULASKU - tämä MODEEMI on OK

Kotiboksi Kotiboksi HG635
IMEI/Sarjanumero:
Asiakasnumero: xxxxxxxxx
12 kk sopimus 12.9.2019 alkaen

Lskulla näkyy myös TOINEN MODEEMI - tämä on se palautettu toimimaton Zyxel

Kotiboksi Kotiboksi VMG3925
IMEI/Sarjanumero:
Asiakasnumero: xxxxxxxxx
12 kk sopimus 12.9.2019 alkaen

Voisitteko tarkistaa laskunne, ennen sen lähettämistä.
Sarjanumerotkin ovat sellaista tietoa että ei kannata julkisesti kertoa vaan sen sijaan ne voi lisätä vaikka omaan profiiliin yksityisiin muistiinpanoihin. 😊
Ja miksi ne sarjanumerot ovat sitten vielä lainauksissa???


Ähhh kävipäs kämmi mutta nyt asia korjattu! 😅
Uusi lasku näyttää olevan juuri siitä palautetusta Zyxelin modeemista joka ei toiminut.
Mikä teillä nyt jälleen mättää? Miten väärälle modeemille osoitettu lasku voi toimia takuuasioissa?
Voisitteko korjata tietoihinne, sekä laskuun tuon oikean modeemin kiitos ja lähettäkää minulle uusi lasku.
Viestiketjusta näkyy mikä modeemi on SE OIKEA.

Osallistu keskusteluun