Kysymys

Onko niitä tarjouksia vanhoille asiakkaille?

  • 26 huhtikuu 2011
  • 63 kommenttia
  • 22062 katselukerrat

  • Kyselyiässä
  • 39 kommenttia
Itsellä loppuu määräaikainen sopimus ensikuun puolessavälissä.
Kävin kysymässä Elisan Jumbon tomipisteessä miten homma hoituu.

Kertoivat että sopimus vain jatkuu toistaiseksi olevana, eikä muutoksia kannata tehdä.

Ei kerrottu mitään, että voisi uusia sopimuksen jolloin takuu jatkuisi kuten nyt.
Koska boksi on niin epävarma olisi sen jatkuttava.
Kahden vuoden aikana jouduin lähettämään boksin takaisin kahdesti.

Mitään kanavapaketeista tai ilmaisista vuokraleffoista ei mainostettu.

Onko siis tarjouksia vanhoille asiakkaille, joiden 2 vuoden sopimusaika umpeutuu?

Vai onko katsottava Maxinetin ja SoneraTV:n tarjouksia?

63 kommenttia


Koska boksi on niin epävarma olisi sen jatkuttava.
Kahden vuoden aikana jouduin lähettämään boksin takaisin kahdesti.


Turha varmaan tätä asiaa on panikoida? Mielenkiintoista olisi tietää, mitä asiakaspalvelu sanoo, jos sopimuksesi on jo jatkoajalla ja digiboksi on oikeasti rikki. Sanovatko he, että "voi voi, ei voi tehdä mitään. uutta boksiakaan et voi käydä kaupasta ostamassa, nyt on vain elettävä tilanteen kanssa" vai järjestäisivätkö he sittenkin vaihtoboksin tilalle?

Se etu jatkoajalla olemisesta on, että sen pitäisi mahdollistaa sinulle palvelun laittamisen "jäähylle". Esim. kesälomalla voit pyytää, että palvelu on kuukauden poissa käytöstä eikä siitä sitten muodostu laskua. Jäähylle laittaminen ei kuitenkaan koske toistaiseksi voimassa olevia kanavapakettitilauksia.
Käyttäjätaso 1
Jos minä oikein näin jossain keskustelussa niin Groner sanoi hinnan millä elisa myy Viihteen digiboxia.

Varmin on vaan tehdä uusi 2vuoden sopimus niin takuu jatkuu. Groner, korjaa jos olen väärässä.

Se etu jatkoajalla olemisesta on, että sen pitäisi mahdollistaa sinulle palvelun laittamisen "jäähylle". Esim. kesälomalla voit pyytää, että palvelu on kuukauden poissa käytöstä eikä siitä sitten muodostu laskua. Jäähylle laittaminen ei kuitenkaan koske toistaiseksi voimassa olevia kanavapakettitilauksia.

Ei onnistunut ainakaan viime vuodenvaihteessa. Onko tilanne muuttunut?

Varmin on vaan tehdä uusi 2vuoden sopimus niin takuu jatkuu. Groner, korjaa jos olen väärässä.

Varminta varmaan, mutta kyllähän takuu toimii, vaikka olisi vain toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella (boksi on osa tuotetta). Jossain viestissä Elisan edutaja (Groner muistaakseni) tämän myös vahvisti.


Se etu jatkoajalla olemisesta on, että sen pitäisi mahdollistaa sinulle palvelun laittamisen "jäähylle". Esim. kesälomalla voit pyytää, että palvelu on kuukauden poissa käytöstä eikä siitä sitten muodostu laskua. Jäähylle laittaminen ei kuitenkaan koske toistaiseksi voimassa olevia kanavapakettitilauksia.

Ei onnistunut ainakaan viime vuodenvaihteessa. Onko tilanne muuttunut?


No Groner varovaisesti antaa ymmärtää asian olevan näin tässä viestissä: http://palsta.elisa.fi/index.php/topic,3590.msg32260.html#msg32260

Mutta kehoittaa tarkistamaan asian asiakaspalvelusta. Asiakaspalvelu ohoi, voisitteko vastata tähän kysymykseen?

Olen skeptinen asian suhteen, koska tästä varastointipalvelumahdollisuudesta ei mielestäni mainita palvelukuvauksessa mitään.
Käyttäjätaso 1
Ainahan se näin menee, että vanhat asiakkaat unohdetaan ja uudet saavat vaikka mitä. Eihän sille mitään voi ja sitten soppareissakin muistaakseni lukee vielä, että uutta liittymää ei voi vanha asiakas avata samaan osoitteeseen.
Niinpä niin, jo 1337 lukijaa sekä aikaa kulunut melkein kaksi kuukautta.
Silti ei mitään vastausta elisan edustajilta, pitänevät asiakkaitaan pelleinä.

Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää...
kävin tossa tampereen koskikeskuksen elisa myymälässä ja sanoivat että ottavat yhteyttä kun sopimus umpeutuu ei luvattu mitään vanhan asiakkaan palkintoja mutta sanottiin että jos haluaa vaihtaa adsl viihteen, kaapeliin,kaikki tallenteet seuraisivat mukana.tähän en kyllä jaksa uskoa.ps.miten on toiminut 33340 alueella kaapeliviihde?

jos haluaa vaihtaa adsl viihteen, kaapeliin,kaikki tallenteet seuraisivat mukana.tähän en kyllä jaksa uskoa.


Kannattaisi uskoa, itse ainakin vaihdoin kaapelin kuituun ilman mitään ongelmia tallenteissa.
Kolme kuukautta ja lähes 2000 lukijaa, vieläkään Elisa (esim. Groner) ei ole edes kommentoinut.

Tällainenkö elisa haluaa olla?

Millaiset kokemukset Soneran vastaavasta?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Siirretty sopimusalueelle asiakaspalvelumme vastattavaksi. Pahoittelut, ettei asiakaspalvelumme ole huomannut tätä viestiketjua yleiseltä alueelta.

Aihetta sivuten, toisessa keskustelussa mainitut soitot päättyvien määräaikaisuuksien asiakkaille ovat olleet jäissä keväällä, sen vuoksi mitään ei ole kuulunut. Kyseiset soitot ovat kuitenkin taas käynnissä, joten soittoa pitäisi tulla kunhan asiakastiedoista löytyy ajantasalla oleva yhteyspuhelinnumero. Mikäli soittoa ei kuulu, sopimuksen uusimisesta voi olla yhteydessä myös asiakaspalveluun itse.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Viihde-laitteiden takuu perustuu tosiaan sopimukseen ja takuu on voimassa niin kauan, kuin sopimuskin. Ei siis ole väliä onko määräaikaisuus voimassa vai onko sopimus toistaiseksi voimassa oleva.

Tästä on muistaakseni aiemminkin ollut puhetta Palstalla ja aloin epäilemään, onkohan jossain välissä virheellisesti kerrottu, että takuu olisi voimassa ainoastaan määräaikaisuuden ajan. Jos näin on ohjeistettu, tämä ei tosiaan pidä paikkaansa vaan takuu koskee koko sopimuskautta.

Viihde-laitteiden takuu perustuu tosiaan sopimukseen ja takuu on voimassa niin kauan, kuin sopimuskin. Ei siis ole väliä onko määräaikaisuus voimassa vai onko sopimus toistaiseksi voimassa oleva.

Tästä on muistaakseni aiemminkin ollut puhetta Palstalla ja aloin epäilemään, onkohan jossain välissä virheellisesti kerrottu, että takuu olisi voimassa ainoastaan määräaikaisuuden ajan. Jos näin on ohjeistettu, tämä ei tosiaan pidä paikkaansa vaan takuu koskee koko sopimuskautta.


Kesti hieman kauan, mutta tulihan se vastaus.

Kiitos siitä.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki


Siirretty sopimusalueelle asiakaspalvelumme vastattavaksi. Pahoittelut, ettei asiakaspalvelumme ole huomannut tätä viestiketjua yleiseltä alueelta.

Aihetta sivuten, toisessa keskustelussa mainitut soitot päättyvien määräaikaisuuksien asiakkaille ovat olleet jäissä keväällä, sen vuoksi mitään ei ole kuulunut. Kyseiset soitot ovat kuitenkin taas käynnissä, joten soittoa pitäisi tulla kunhan asiakastiedoista löytyy ajantasalla oleva yhteyspuhelinnumero. Mikäli soittoa ei kuulu, sopimuksen uusimisesta voi olla yhteydessä myös asiakaspalveluun itse.


Mitä tarkoitetaan " kunhan asiakastiedoista löytyy ajantasalla oleva yhteyspuhelinnumero"?

Jos korjaa oma-elisassa puhelinnumeron oikeaksi, onko silloin asiakastiedot ajantasalla?


Oma Elisan "omat tiedot" -osiossa olevat yhteystiedot eivät taida päivittyä liittymäsopimusten yhteystietoihin, joita näissä siis käytetään. Kyseessä on yhteystieto, joka on annettu liittymää / palvelua tilatessa. Jos epäilyttää, että yhteystiedot ovat muuttuneet ajan myötä, kannattaa varmistaa puhelinnumeron oikeellisuus asiakaspalvelustamme esim. yhteydenottolomakkeella.

Onko siis tarjouksia vanhoille asiakkaille, joiden 2 vuoden sopimusaika umpeutuu?


Näitä on kovasti odotettu, ja nyt jatkotarjouksia on saatavilla myös suoraan asiakaspalvelun ja myymälöiden kautta. Jos nykyistä Viihde-sopimusta on jäljellä alle 60 päivää tai määräaikaisuus on jo päättynyt, jatkosta kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun tai Elisa ShopIt -myymälään.
Käyttäjätaso 1
Ai niikuin näin "Määräaikainen sopimuksesi tosiaan päättyy 2.8.2011. Mitään jatkotarjouksia Elisa
Viihteessä ei ole, palvelu itsessään on sen verran kattava että ylipäätään edullinen
kuukausimaksu palvelussa on asiakkaillemme suuri etu. Kuukausimaksuhan säilyy
ennallaan palveluiden lisäksi."
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Näinkö aspasta kertoivat?
Käyttäjätaso 1
jep
Käyttäjätaso 3


Onko siis tarjouksia vanhoille asiakkaille, joiden 2 vuoden sopimusaika umpeutuu?


Näitä on kovasti odotettu, ja nyt jatkotarjouksia on saatavilla myös suoraan asiakaspalvelun ja myymälöiden kautta. Jos nykyistä Viihde-sopimusta on jäljellä alle 60 päivää tai määräaikaisuus on jo päättynyt, jatkosta kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun tai Elisa ShopIt -myymälään.

Ettei vaan pukkaa jotain Warner-TV pari viikkoa ilmatteeksi?

Nyt oikeasti jotain etua peliin..



Onko siis tarjouksia vanhoille asiakkaille, joiden 2 vuoden sopimusaika umpeutuu?


Näitä on kovasti odotettu, ja nyt jatkotarjouksia on saatavilla myös suoraan asiakaspalvelun ja myymälöiden kautta. Jos nykyistä Viihde-sopimusta on jäljellä alle 60 päivää tai määräaikaisuus on jo päättynyt, jatkosta kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun tai Elisa ShopIt -myymälään.

Ettei vaan pukkaa jotain Warner-TV pari viikkoa ilmatteeksi?

Nyt oikeasti jotain etua peliin..

Tämä taitaa olla se yleinen jatkotarjous:
"HD -kanavapaketti kolmeksi kuukaudeksi veloituksetta käyttöön tai 10 ilmaista elokuvaa Elisa Viihde -palvelun videovuokraamoon. Jatkotarjous edellyttää uutta 24 kuukauden määräaikaista sopimusta"
Käyttäjätaso 4




Onko siis tarjouksia vanhoille asiakkaille, joiden 2 vuoden sopimusaika umpeutuu?


Näitä on kovasti odotettu, ja nyt jatkotarjouksia on saatavilla myös suoraan asiakaspalvelun ja myymälöiden kautta. Jos nykyistä Viihde-sopimusta on jäljellä alle 60 päivää tai määräaikaisuus on jo päättynyt, jatkosta kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun tai Elisa ShopIt -myymälään.

Ettei vaan pukkaa jotain Warner-TV pari viikkoa ilmatteeksi?

Nyt oikeasti jotain etua peliin..

Tämä taitaa olla se yleinen jatkotarjous:
"HD -kanavapaketti kolmeksi kuukaudeksi veloituksetta käyttöön tai 10 ilmaista elokuvaa Elisa Viihde -palvelun videovuokraamoon. Jatkotarjous edellyttää uutta 24 kuukauden määräaikaista sopimusta"


Saakohan tuohon vielä lisäksi sen uuden boksin kunhan tulee? On kyllä aika luokattoman huonoja tarjouksia. Itsellä taisi loppua jo viime syksynä tuo määräaikaisuus mutta ei kukaan ole mitään uusia sopimuksia ehdotellut.





Onko siis tarjouksia vanhoille asiakkaille, joiden 2 vuoden sopimusaika umpeutuu?


Näitä on kovasti odotettu, ja nyt jatkotarjouksia on saatavilla myös suoraan asiakaspalvelun ja myymälöiden kautta. Jos nykyistä Viihde-sopimusta on jäljellä alle 60 päivää tai määräaikaisuus on jo päättynyt, jatkosta kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun tai Elisa ShopIt -myymälään.

Ettei vaan pukkaa jotain Warner-TV pari viikkoa ilmatteeksi?

Nyt oikeasti jotain etua peliin..

Tämä taitaa olla se yleinen jatkotarjous:
"HD -kanavapaketti kolmeksi kuukaudeksi veloituksetta käyttöön tai 10 ilmaista elokuvaa Elisa Viihde -palvelun videovuokraamoon. Jatkotarjous edellyttää uutta 24 kuukauden määräaikaista sopimusta"


Saakohan tuohon vielä lisäksi sen uuden boksin kunhan tulee? On kyllä aika luokattoman huonoja tarjouksia. Itsellä taisi loppua jo viime syksynä tuo määräaikaisuus mutta ei kukaan ole mitään uusia sopimuksia ehdotellut.


Millä tavalla tuo jatkotarjous on luokaton? 10 leffaa on paljon enemmän kuin oma avaustarjoukseni (3kpl) aikoinaan...
Käyttäjätaso 4






Onko siis tarjouksia vanhoille asiakkaille, joiden 2 vuoden sopimusaika umpeutuu?


Näitä on kovasti odotettu, ja nyt jatkotarjouksia on saatavilla myös suoraan asiakaspalvelun ja myymälöiden kautta. Jos nykyistä Viihde-sopimusta on jäljellä alle 60 päivää tai määräaikaisuus on jo päättynyt, jatkosta kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun tai Elisa ShopIt -myymälään.

Ettei vaan pukkaa jotain Warner-TV pari viikkoa ilmatteeksi?

Nyt oikeasti jotain etua peliin..

Tämä taitaa olla se yleinen jatkotarjous:
"HD -kanavapaketti kolmeksi kuukaudeksi veloituksetta käyttöön tai 10 ilmaista elokuvaa Elisa Viihde -palvelun videovuokraamoon. Jatkotarjous edellyttää uutta 24 kuukauden määräaikaista sopimusta"


Saakohan tuohon vielä lisäksi sen uuden boksin kunhan tulee? On kyllä aika luokattoman huonoja tarjouksia. Itsellä taisi loppua jo viime syksynä tuo määräaikaisuus mutta ei kukaan ole mitään uusia sopimuksia ehdotellut.


Millä tavalla tuo jatkotarjous on luokaton? 10 leffaa on paljon enemmän kuin oma avaustarjoukseni (3kpl) aikoinaan...


No onhan se enemmän kun ei mitään, mutta ei se saa uutta 24kk sopimusta tekemään. Itse en aikoinaan saanut mitään bonuksia kun tuon tilasin saunalahdelta.


Millä tavalla tuo jatkotarjous on luokaton? 10 leffaa on paljon enemmän kuin oma avaustarjoukseni (3kpl) aikoinaan...
Mutta sait myös uuden modeemin ja digiboksin. 😉
Käyttäjätaso 1



Millä tavalla tuo jatkotarjous on luokaton? 10 leffaa on paljon enemmän kuin oma avaustarjoukseni (3kpl) aikoinaan...
Mutta sait myös uuden modeemin ja digiboksin. ;)

Ei nyt unohdeta sitä popcorn-pussia..

Osallistu keskusteluun