Kysymys

Palaute

  • 10 lokakuu 2012
  • 2 kommenttia
  • 835 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Hei!

Hommasin Viihde-pakettinne kuukausi sitten ja minulle luvattiin internetin olevan valmis 3 päivän päästä. Tähän meni todellisuudessa 10päivää. Netti toimii (suht) moitteettomasti, mutta nyt kun parin viikon jälkeen lähdin asentamaan digiboksia, ei se näytä minulle kuin muutamia kanavia (mtv3 hd, yle hd, bonuskanava..) muttei kakkosta, nelosta jimiä liviä tai mitään peruskanavia. Kolmen (3) päivän ajan olen käynnistänyt ja sammuttanut digiboksia koska se pyytää sitä tekemään ylänurkassa olevasta häiriöilmoituksessä, jossa myös todetaan että "kuvan toistamisessa on pieni ongelma. Yritä hetken kuluttua uudelleen. --"

Ja kyllä, olen palauttanut tehdasasetukset useasti, tarkastanut kaikki liitokset ja käyttänyt vain teidän paketissanne tulleita johtoja ja tehnyt kaikki muutkin tarkastukset joita te varmaan tulisitte heti ensimmäisenä kysymään.

Haluaisin myös antaa palautetta teidän käyttäjäsäännöistänne. Mikä tämä tälläinen internet-palsta on jossa ei saisi tuoda negatiivistä mielipidettään ilmi? Haluaisin nimittäin kysyä että eikö teitä harmita että te tuotte markkinoille jonkun tuotteen/paketin, jossa on niin paljon vikoja että joutuu jonottamaan tunnin ajan ennen kuin pääsee esittämään kysymyksiä? 

Tätä viestiä kirjoittaessani jonotin asiakaspalveluunne, josta vihdoin hieman päälle tunnin päästä vastattiin. Miekkonen ei osannut sanoa viasta muuta kuin että johtuu varmaan digiboksista, ja pisti postiin tulemaan uuden jonka tulisi olla maanantaina perillä. Katsokaamme silloin mikä on tilanne.

Kuitenkin, haluaisin vielä kyseenalaistaa teidän yhtiönne moraalia, kuinka te kehtaatte tuoda markkinoille - maksaville asiakkaille - tuotteita, joita ei selvästikään ole loppuun asti testattu. Tämän vahvistaa parin minuutin selaus palstalla josta huomaa vikailmoitusten määrän, kuin myös puhelinjonosta - jos tuotteet toimisivat, ei kai niistä näin paljon soiteltaisi perään?

Toivottavasti negatiivinen valitukseni ei paista liikaa läpi vaan tämä pääsee armottoman seulanne läpi mahdollisimman monen luettavaksi.

Kiitos.

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
lohi600 kirjoitti:
Hei!

Hommasin Viihde-pakettinne kuukausi sitten ja minulle luvattiin internetin olevan valmis 3 päivän päästä. Tähän meni todellisuudessa 10päivää. Netti toimii (suht) moitteettomasti, mutta nyt kun parin viikon jälkeen lähdin asentamaan digiboksia, ei se näytä minulle kuin muutamia kanavia (mtv3 hd, yle hd, bonuskanava..) muttei kakkosta, nelosta jimiä liviä tai mitään peruskanavia. Kolmen (3) päivän ajan olen käynnistänyt ja sammuttanut digiboksia koska se pyytää sitä tekemään ylänurkassa olevasta häiriöilmoituksessä, jossa myös todetaan että "kuvan toistamisessa on pieni ongelma. Yritä hetken kuluttua uudelleen. --"

Ja kyllä, olen palauttanut tehdasasetukset useasti, tarkastanut kaikki liitokset ja käyttänyt vain teidän paketissanne tulleita johtoja ja tehnyt kaikki muutkin tarkastukset joita te varmaan tulisitte heti ensimmäisenä kysymään.

Haluaisin myös antaa palautetta teidän käyttäjäsäännöistänne. Mikä tämä tälläinen internet-palsta on jossa ei saisi tuoda negatiivistä mielipidettään ilmi? Haluaisin nimittäin kysyä että eikö teitä harmita että te tuotte markkinoille jonkun tuotteen/paketin, jossa on niin paljon vikoja että joutuu jonottamaan tunnin ajan ennen kuin pääsee esittämään kysymyksiä? 

Tätä viestiä kirjoittaessani jonotin asiakaspalveluunne, josta vihdoin hieman päälle tunnin päästä vastattiin. Miekkonen ei osannut sanoa viasta muuta kuin että johtuu varmaan digiboksista, ja pisti postiin tulemaan uuden jonka tulisi olla maanantaina perillä. Katsokaamme silloin mikä on tilanne.

Kuitenkin, haluaisin vielä kyseenalaistaa teidän yhtiönne moraalia, kuinka te kehtaatte tuoda markkinoille - maksaville asiakkaille - tuotteita, joita ei selvästikään ole loppuun asti testattu. Tämän vahvistaa parin minuutin selaus palstalla josta huomaa vikailmoitusten määrän, kuin myös puhelinjonosta - jos tuotteet toimisivat, ei kai niistä näin paljon soiteltaisi perään?

Toivottavasti negatiivinen valitukseni ei paista liikaa läpi vaan tämä pääsee armottoman seulanne läpi mahdollisimman monen luettavaksi.

Kiitos.

Tervetuloa vain Viihdeläisten joukkoon.

Olo/elo ei Viihteen kanssa vain valitettavasti ole aina kovin ruusuista. Yllättävän paljon on ongelmia aluksi ja jatkossakin.

Elisan mukaan 99%:lla kaikki pelaa loistavasti :smileyshocked:, mutta tuossa on kyllä tuota omanarvontuntemusta nostattavaa lisää varsin paljon 🙂, sillä kyllä jokaisella noita samoja ongelmia on, jollain hieman enempi vain kuin jollain toisella. Ja joku on tyytyväinen siihen, että pelaa edes jotenkuten tai osa ei huomaa selviäkään ongelmia syystä tai toisesta. Moni haluaisi kuitenkin, että palvelu ja toiminta olisi sitä, mitä on mainostettu ja saa sen mistä maksaa.

Kohdallasi kokeilisin vielä uutta antennijohtoa, koska jatkuvasti boksin mukana tulee antennikaapeleita, jotka eivät toimi kunnolla. Lisäksi sinun pitää muistaa laittaa Viihteen boksi ensimmäiseksi antennipistorasiaan eikä esim. toisen boksin perään. Haaroitinkappaletta tarvitaan, jos kaapeliviihde kyseessä ja senkin kanssa on isoja ongelmia, eli kokeile ilman haaroitinta. Jotkus ovat saaneet parannusta antennivahvistimen kanssa, riippuen miten voimakas signaali antennista tulee. Boksi ei ole herkimmästä päästä ja telkulla kuva voi näkyä hyvin, vaikka viihteen boksi jättää jonkun/jotkut kanavanipun/-t näyttämättä. Kaapeliviihde jos on kyseessä pitää olla vahvistin, jonka läpi menee data molempiin suuntiin.

Jos sinulla adsl-viihde niin tänään on ollut iptv-kanavissa isoja ongelmia.

https:///t5/Elisa-Viihde-Yleinen-keskustelu/MISS%C3%84-KANAVAT/m-p/226406#U226406

Aika harvoin onneksi on mitään viestejä pitänyt poistaa/poistettu Viihteen palstalta, jos ei "hoota" ja "veetä" ole aivan pullollaan ja enempi asian vierestä kuin itse asiasta. Eli negatiivistakin palautetta on saanut antaa melko suoraan, kunhan pysytään kuitenkin asiassa, kuten sinunkin postisi on pysynyt.
Moi,

olen reklamoinut Elisa-viihteen toimittammtomuudesta monta kertaa eikä vastauksia tule. Näyttää siltä ettei Elisa ole kiinnostunut korjaamaan asioita, ainoastaan laskutuksesta.

Osallistu keskusteluun