Vastattu

Palaute

  • 9 maaliskuu 2015
  • 6 kommenttia
  • 599 katselukerrat

Olen ollut tyytyväinen Saunalahden liittymiin ja ne toimivatkin kivasti täällä peräkylillä. 

MUTTA alan olla väsynyt jatkuviin soittoihin saunalahdelta. Puheluita tulee joskus jopa useita viikossa. Tänään keskustelumme meni kutakuinkin näin:

Mikä on tilanteenne matkapuhelinliittymänne kanssa?

Se on kunnossa, ei ole tarvetta päivittää. En juurikaan käytä tätä puheinta ja liittymää kuin puheluiden vastaanottamiseen. 

Ok, sitä ei kannata sitten päivittää. 

Mikä on tilanteenne nettiliittymänne suhteen?

Nettiliittymämme ovat kunnossa ja niihin ei tarvita muutoksia. 

Soittaja: Mitkäs ne sellaiset liittymät on?

Tässä vaiheessa kun puheluita tulee usein ja työt ovat kesken alkaa kiristämään. 

Minä: Liittymät ovat toistaiseksi vielä Saunalahdelta, mutta jos joka viikko joku soittaa ja tyrkyttää joitan päivittämään niin saattaa vaihtua. 

Soittaja: Olenko minä tyrkyttänyt jotain?

Minä: Ei kertakaikkiaan jaksa käydä näitä samoja asioita läpi viikottain, että oikeasti hermot menee. 

Soittaja: Olisi ollut hyviä tarjouksia vanhoille asiakkaille, mutta en minäkään jaksa enää. 

ja puhelu loppui. 

Eikö se olisi kaikille osapuolille helpompaa jos asiakas sanoo, että kaikki on ok liittymien osalta niin soittaja sen uskoisi.  kaikki pääsisivät lopettamaan puhelun hyvillä mielin? Ei tässä ole tarkoitus kenenkään työpäivää pilata, 

Olen pyytänyt, että laittaisivat tietoihin, että ei puheluita, mutta näköjään tuo tieto ei vain kata koko järjestelmää?

Mukavaa kevättä kaikesta huolimatta. 
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Huopa 9 maaliskuu 2015, 17:41

kevät2015 kirjoitti:
Olen pyytänyt, että laittaisivat tietoihin, että ei puheluita, mutta näköjään tuo tieto ei vain kata koko järjestelmää?

Mukavaa kevättä kaikesta huolimatta. 

Hei!Markkinointikieltoja pääset hallinnoimaan OmaElisassa siirtymällä OmaSaunalahteen ja kohdassa Yleiset > Yhteystiedot > Päivitä asiakasviestintätietosi täällä.Siellä Telemarkkinointi;En kiitos halua markkinointi- ja myyntipuheluja: ruksi numeroon xxxxxxxxxxxx joka on siellä valmiina.
Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
kevät2015 kirjoitti:

Eikö se olisi kaikille osapuolille helpompaa jos asiakas sanoo, että kaikki on ok liittymien osalta niin soittaja sen uskoisi.  kaikki pääsisivät lopettamaan puhelun hyvillä mielin? Ei tässä ole tarkoitus kenenkään työpäivää pilata, 

Olen pyytänyt, että laittaisivat tietoihin, että ei puheluita, mutta näköjään tuo tieto ei vain kata koko järjestelmää?

Eiköhän sen puhelun voi lopettaa heti kohteliaasti ja sulkea puhelimen. Turha sitä on enempää jankata.  😉
Olet oikeassa, sekin vaan tuntuu epäkohteliaalta :smileyazn:
Käyttäjätaso 7
kevät2015 kirjoitti:
Olet oikeassa, sekin vaan tuntuu epäkohteliaalta :smileyazn:

"Kiitos mutta ei kiinnosta, hyvää päivänjatkoa hei!" ja punaista luuria ennen kuin myyjä ehtii vänkäämään vastaan.

Tuo ylläoleva heti ensimmäiseen väliin kun vastapuoli vähän vetää henkeä. Ei ole epäkohteliasta, eikä tuhlata kummankaan osapuolen aikaa.

Siis siinä tapauksessa, että puhelimessa ei ole Fonecta Calleria, joka kertoo että Enia soittaa, älä suotta vastaa...
Tämä johon soittelevat on niin vanha kapula ettei saa finderiä tai muita hakuja. Työkännykässä se on ja on todella kätevä. 

Taidan jatkossa toimia esittämälläsi tavalla. Ei ole kiva tuollaisella puhelulla viikkoansa aloittaa, ei jää kenellekkään hyvä mieli. 
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
kevät2015 kirjoitti:
Olen pyytänyt, että laittaisivat tietoihin, että ei puheluita, mutta näköjään tuo tieto ei vain kata koko järjestelmää?

Mukavaa kevättä kaikesta huolimatta. 

Hei!Markkinointikieltoja pääset hallinnoimaan OmaElisassa siirtymällä OmaSaunalahteen ja kohdassa Yleiset > Yhteystiedot > Päivitä asiakasviestintätietosi täällä.Siellä Telemarkkinointi;En kiitos halua markkinointi- ja myyntipuheluja: ruksi numeroon xxxxxxxxxxxx joka on siellä valmiina.
Kiitos!

Osallistu keskusteluun