Palaute

  • 6 maaliskuu 2018
  • 3 kommenttia
  • 336 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Sain totella hyvää palvelua teidän yrityksen henkilöltä,minkä jälkeen tuli viesti,että antaisinko palautetta.Ja sit kun laiton numeron 1,eli paras mahdollinen palaute-puhelimeen tuli viesti-vastaus saatta aiheuttaa lisakustannuksia.Ja siihen se mun palaute jäi.Mutta haluan kuitenkin kiittää auttajaa-päivämäärä oli 28.helmikuutaa ja aika noin 15.30-16.00.Olin nimenomaan Saunalahdelle laskua maksaessa unohdanut laittaa pilkun maksun määrään.Eli noin 20 euron lakusta lähetin sauhalahdelle yli 2000.Toi henkilö,jonka nimeä en tiedä,ratkaisi asian parhaalla tavalla. Kiittakaa hänet puolestani.Ja vielä kysymys on-miksi mulle tuli tiedo kun halusin vastata palvelun laaduun kyselevän viestin,että se saattaa aieheutta lisaäkustannuksiä?Nyt yritän lähettää tätä kirjettä,eikä se onnistu kun otisikko väärä.Toivotavasti keksin tunnin kuluttua oikean otsikon muuten koko kiitosviesti mene päin helvettiin.

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
...
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ja vielä kysymys on - miksi mulle tuli tieto kun halusin vastata palvelun laaduun kyselevän viestin,että se saattaa aieheuttaa lisäkustannuksia?

Taitaa olla puhelimen ilmoitus, että saattaa aiheuttaa lisäkustannuksia, vaikka todellisuudessa ei sellaisesta olisi kyse. Ei siis ole Elisalta lähtöisin oleva ilmoitus.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ja vielä kysymys on - miksi mulle tuli tieto kun halusin vastata palvelun laaduun kyselevän viestin,että se saattaa aieheuttaa lisäkustannuksia?

Taitaa olla puhelimen ilmoitus, että saattaa aiheuttaa lisäkustannuksia, vaikka todellisuudessa ei sellaisesta olisi kyse. Ei siis ole Elisalta lähtöisin oleva ilmoitus.


Juurikin näin. Itselläni kännykkä varoittaa aina kun laittamassa "palvelunumeroon" viestiä, vaikka se olisi maksuton. Eihän puhelin sitä voi tietääkään. 🙂
Palautteeseen vastaaminen on kuitenkin maksutonta.

Välitämme palautteen toki eteenpäin tätäkin kautta. 🙂

Osallistu keskusteluun