Kysymys

Palautteen jättäminen vaikeaa

  • 31 maaliskuu 2013
  • 1 kommentti
  • 989 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Piti ilmoittaa Elisalle että en tule ostamaan viihteeseen mitään maksullista, erilaisten puutteiden takia. Mutta on tuo palautteen antaminen tehty kyllä vaikeaksi.

Vuokraamossa iso osa videoista on ilman traileria, joten joutuu ostamaan sian säkissä. Lisäksi HD videot pätkii, joten joutuu tyytymään SD videoihin. Myös videoiden hinta on älytön, ottaen huomioon palvelun luonteen.

Makuunista saa samalla irtokarkit ja blurayt aina hyvällä kuvan ja äänenlaadulla.

Karaokea olen maksellut hyvän aikaa, mutta sen käytettävyys on ala-arvoinen. Maksukanavia ei voi tallentaa jne.

Sopimus on onneksi loppumassa kohtapuoliin, tällaista palvelua en tule toiste ostamaan.

1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Palautteen jättäminen sähköisesti onnistuu lomakkeen https://www.elisa.fi/yhteydenotto/" target="_self kautta, otamme myös puhelimitse palautteita vastaan asiakaspalvelun numeron 050 950 500 kautta. Mikäli laitat jollekin moderaattoreistamme (vaikka minulle) yksityisviestillä Elisa Viihteen asiakasnumerosi ja palautteen sisällön voimme myös laittaa palautteen menemään puolestasi eteenpäin. :)

Elisa Viihteen HD-elokuvien pätkimien johtuu yleensä nettiyhteyden hitaudesta, ja tästä kannattaa ehdottomasti tehdä häiriöilmoitus, sillä kyllä HD-laatuisten elokuvien ja lähetystenkin tulee Viihteessä toimia. Maksukanavien tallentamisesta on keskusteltu aikaisemminkin ja valitettavasti tosiaan ihan sopimusteknisistä syistä ei niiden tallennus vieläkään onnistu.

Osallistu keskusteluun