Vastattu

Peruutus

  • 14 maaliskuu 2015
  • 47 kommenttia
  • 5534 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

47 kommenttia

RigorMortis kirjoitti:
Haluaisin myös perua Elisa Viihde-tilauksen..
Pystyisiköhän joku täällä neuvoa mitä tehdä kun Elisan sivulta ei vaan näytä pystyvän perua kyseistä sopimusta, muut kyllä..

Kiitos?!
Moderaattoritkin hoitavat näitä peruutuksia. Moderaattoreita on varmimmin paikalla arkisin. Paikalla olevalle moderaattorlle voi lähettää yksityisviestillä peruutuspyynnön.

http://yhteiso.elisa.fi/t5/help/faqpage/faq-category-id/pm#pm
Käyttäjätaso 7
antero kirjoitti:
RigorMortis kirjoitti:
Haluaisin myös perua Elisa Viihde-tilauksen..
Pystyisiköhän joku täällä neuvoa mitä tehdä kun Elisan sivulta ei vaan näytä pystyvän perua kyseistä sopimusta, muut kyllä..

Kiitos?!
Moderaattoritkin hoitavat näitä peruutuksia. Moderaattoreita on varmimmin paikalla arkisin. Paikalla olevalle moderaattorlle voi lähettää yksityisviestillä peruutuspyynnön.

https:///t5/help/faqpage/faq-category-id/pm#pm

Niinpä.

Suurin osa näistä moderaattoreista on aspassa töissä, Siis aspasta tässäkin on kyse.   😉
Sokrates kirjoitti:
Niinpä.

Suurin osa näistä moderaattoreista on aspassa töissä, Siis aspasta tässäkin on kyse.   ;)

Mistähän tämän olisi kysyjä ymmärtänyt? 😉
Käyttäjätaso 7
antero kirjoitti:
Sokrates kirjoitti:
Niinpä.

Suurin osa näistä moderaattoreista on aspassa töissä, Siis aspasta tässäkin on kyse.   ;)

Mistähän tämän olisi kysyjä ymmärtänyt? ;)

Niiiinpä. Ja taas sitä pieni ihminen ihmettelee, miksi asiakkaan pitää osata lähettää yksityisviestejä jollekin yksittäiselle aspan työntekijälle. Miksi ei voida suoraan ja reilusti ilmoittaa yhtä osoitetta, johon voi lähettää viestejä, ja joita kulloinkin työvuorossa olevat aspan työntekijät lukevat "reaaliaikaisesti" samana päivänä (eikä muutaman viikon viiveellä kuten tukisivujen palautelomaketta)
Käyttäjätaso 7
kv36 kirjoitti:
Niiiinpä. Ja taas sitä pieni ihminen ihmettelee, miksi asiakkaan pitää osata lähettää yksityisviestejä jollekin yksittäiselle aspan työntekijälle. Miksi ei voida suoraan ja reilusti ilmoittaa yhtä osoitetta, johon voi lähettää viestejä, ja joita kulloinkin työvuorossa olevat aspan työntekijät lukevat "reaaliaikaisesti" samana päivänä (eikä muutaman viikon viiveellä kuten tukisivujen palautelomaketta)
Juuri näin.

Oma Saunalahdessa tällainen viestimahdollisuus on , mutta eipä sekään mikään reaaliaikainen ole. Joskus kestää pari viikkoa vastauksen saaminen. Hyvä puoli on , että siellä ei tarvitse asiakastietoja erikseen kirjoitella , vaan ne on palvelun tiedossa jo automaattisesti.

Olen ymmärtänyt , että uuteen Oma Elisaankin sellainen olisi tulossa viimeistään silloin , kun Oma Saunalahti suljetaan. No nähtäväksi jää , sillä ei Elisa ennenkään ole juurikaan lupauksiaan pitänyt.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • Tämä olikin hoidettu ok jo!
  • Hei! Haluaisin peruuttaa Elisa Viihde-sovelluksen tilauksen ennen maksullista. T:eveliina15
    Käyttäjätaso 6
  •  Laitettu sulkeutumaan loppukuulle 🙂
  • Minäkin haluaisin peruuttaa. En onnistu tekemään sitä mistään.

    Lisäksi minulle tuli joku muukin tilaus, kun yritin peruuttaa ilmaista jaksoani, ja nyt sitten joudun maksamaan jonkun ylimääräisenkin, jos en onnistu peruuttamaan. Olen yrittänyt monta kertaa, ja nyt kyllästyin, kun en onnistu, ja aika alkaa loppumaan. Tilauspäivämäärä on 8.4.2015 molemmissa (toinen se vahinkotilaus). 

    Minulla on siis kaksi tilausta, joita en ole edes pystynyt hyödyntämään, koska en onnistu lataamaan mitään tietokoneelleni. Kaiken lisäksi nämä jutut ovat mielestäni hyvin sekavia. Harmittaa! 

    Haluan siis peruuttaa kaikki Elisa Viihde-tilaukseni nyt. 
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • laitahan asiakasnumerosi jollekin meistä moderaattoreista yksityisviestillä, niin voidaan katsoa sieltä tuo lopettaminen 🙂
  • Täätä löytyy 'piilossa' olevat  yksityisviestin ohjeet:

    http://yhteiso.elisa.fi/t5/help/faqpage/faq-category-id/pm#pm
    Todella hyvää palvelua, asiakasta ymmärretään!

    Kiitos siitä teille, jotka näitä asioita hoidatte! 

    :smileygrin::smileycheesy::smileyafro::smileykiss:
    En haluakaan kuukauden ilmaista ElisaViihdettä, koska sen toimitus näköjäään kestääkin useamman päivän. Netflixiltä sai saman tien käyttöön.
    Haluan peruuttaa elisa viihde ja pilvilinnan, jotka tällä hetkellä kokeilussa ilmaiseksi...onnistuuko?
    sama juttu.. pilvet ja viihteet stoppiin heti. on se ihme kun ei ilmoiteta mitään sähköpostiosotetta mihi voi ilmoittaa peruutukset... PRKL. (taas)
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Laitelkaapas yksityisviestitse tarkemmat tietonne, niin katsotaan tuota lopetusta! 🙂
    Olikos munkin mahdollista perua Viihde tätä kautta? Asiakas nro on xxxxxxx.

    EDIT: piilotettu asiakasnumero
    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +5
    Riikka1209 kirjoitti:
    Olikos munkin mahdollista perua Viihde tätä kautta? Asiakas nro on xxx.

    Hei tiedot laitettava yksityiseen profiiliin.
    Peruutan Elisa viihteen ilmaisen kokeilun jälkeen.En tarvitse kyseistä palvelua.
    Käyttäjätaso 5
    Kunniamerkki +1
    Hei  
  • ?

    Ilmeisesti kyse on Viihde-sovelluksesta? Voin irtisanoa sen, kunhan saan sinut tunnistettua. 

    Voitko laittaa minulle yksityisviestillä asiakasnumerosi ja yhteystietosi? Hoidan asian sitä kautta.:smileyazn:

    Voit myös lisätä asiakasnumerosi profiiliisi, se kun näkyy vain meille moderaattoreille. Siinä tilanteessa kannattaa vielä huikata asiasta tähän keskusteluun, jotta osaamme sen käydä tarkistamassa. :)

    Irtisanominen onnistuu myös täältä.
  • Peruutan Elisa viihteen ilmaisen kokeilun loputtua. En näe käyttöä sille.
    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +4
    Tiude- kirjoitti:
    Hei  @merjaruuskanen

    Ilmeisesti kyse on Viihde-sovelluksesta? Voin irtisanoa sen, kunhan saan sinut tunnistettua. 

    1) Voitko laittaa minulle yksityisviestillä asiakasnumerosi ja yhteystietosi? Hoidan asian sitä kautta.:smileyazn:

    2) Voit myös lisätä asiakasnumerosi profiiliisi, se kun näkyy vain meille moderaattoreille. Siinä tilanteessa kannattaa vielä huikata asiasta tähän keskusteluun, jotta osaamme sen käydä tarkistamassa. :)

    3) Irtisanominen onnistuu myös täältä.

    Teitkö kohdan 1, 2 tai 3 mukaisia toimenpiteitä?

    Osallistu keskusteluun