Vastattu

Peruutus

  • 14 maaliskuu 2015
  • 47 kommenttia
  • 5684 katselukerrat

Hei, haluaisin irtisanoa kuukauden ilmaisen elisaviihde-sopimukseni päättymään heti. Olen Meksikossa enkä pääse soittamaan ennen sopimuksen muuttumista maksulliseksi. Toivottavasti onnistuu näin. Profiilissani on sähköpostiosoitteeni s tarvis.
Yt. Paula
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi J11J11 16 maaliskuu 2015, 11:26

Hei
  •  

    lämpimästi tervetuloa Palstalle! :)

    Tuo palvelu on nyt irtisanottu tämän vuorokauden loppuun! 🙂 Harmi että et löytänyt palvelulle käyttöä. :smileyembarrased:
  • Katso alkuperäinen viesti

    47 kommenttia

    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +4
    Tiude- kirjoitti:
    Hei  @merjaruuskanen

    Ilmeisesti kyse on Viihde-sovelluksesta? Voin irtisanoa sen, kunhan saan sinut tunnistettua. 

    1) Voitko laittaa minulle yksityisviestillä asiakasnumerosi ja yhteystietosi? Hoidan asian sitä kautta.:smileyazn:

    2) Voit myös lisätä asiakasnumerosi profiiliisi, se kun näkyy vain meille moderaattoreille. Siinä tilanteessa kannattaa vielä huikata asiasta tähän keskusteluun, jotta osaamme sen käydä tarkistamassa. :)

    3) Irtisanominen onnistuu myös täältä.

    Teitkö kohdan 1, 2 tai 3 mukaisia toimenpiteitä?
    Peruutan Elisa viihteen ilmaisen kokeilun loputtua. En näe käyttöä sille.
    Käyttäjätaso 5
    Kunniamerkki +1
    Hei  
  • ?

    Ilmeisesti kyse on Viihde-sovelluksesta? Voin irtisanoa sen, kunhan saan sinut tunnistettua. 

    Voitko laittaa minulle yksityisviestillä asiakasnumerosi ja yhteystietosi? Hoidan asian sitä kautta.:smileyazn:

    Voit myös lisätä asiakasnumerosi profiiliisi, se kun näkyy vain meille moderaattoreille. Siinä tilanteessa kannattaa vielä huikata asiasta tähän keskusteluun, jotta osaamme sen käydä tarkistamassa. :)

    Irtisanominen onnistuu myös täältä.
  • Peruutan Elisa viihteen ilmaisen kokeilun jälkeen.En tarvitse kyseistä palvelua.
    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +5
    Riikka1209 kirjoitti:
    Olikos munkin mahdollista perua Viihde tätä kautta? Asiakas nro on xxx.

    Hei tiedot laitettava yksityiseen profiiliin.
    Olikos munkin mahdollista perua Viihde tätä kautta? Asiakas nro on xxxxxxx.

    EDIT: piilotettu asiakasnumero
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Laitelkaapas yksityisviestitse tarkemmat tietonne, niin katsotaan tuota lopetusta! 🙂
    sama juttu.. pilvet ja viihteet stoppiin heti. on se ihme kun ei ilmoiteta mitään sähköpostiosotetta mihi voi ilmoittaa peruutukset... PRKL. (taas)
    Haluan peruuttaa elisa viihde ja pilvilinnan, jotka tällä hetkellä kokeilussa ilmaiseksi...onnistuuko?
    En haluakaan kuukauden ilmaista ElisaViihdettä, koska sen toimitus näköjäään kestääkin useamman päivän. Netflixiltä sai saman tien käyttöön.
    Käyttäjätaso 1
    Todella hyvää palvelua, asiakasta ymmärretään!

    Kiitos siitä teille, jotka näitä asioita hoidatte! 

    :smileygrin::smileycheesy::smileyafro::smileykiss:
    Täätä löytyy 'piilossa' olevat  yksityisviestin ohjeet:

    http://yhteiso.elisa.fi/t5/help/faqpage/faq-category-id/pm#pm
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • laitahan asiakasnumerosi jollekin meistä moderaattoreista yksityisviestillä, niin voidaan katsoa sieltä tuo lopettaminen 🙂
  • Käyttäjätaso 1
    Minäkin haluaisin peruuttaa. En onnistu tekemään sitä mistään.

    Lisäksi minulle tuli joku muukin tilaus, kun yritin peruuttaa ilmaista jaksoani, ja nyt sitten joudun maksamaan jonkun ylimääräisenkin, jos en onnistu peruuttamaan. Olen yrittänyt monta kertaa, ja nyt kyllästyin, kun en onnistu, ja aika alkaa loppumaan. Tilauspäivämäärä on 8.4.2015 molemmissa (toinen se vahinkotilaus). 

    Minulla on siis kaksi tilausta, joita en ole edes pystynyt hyödyntämään, koska en onnistu lataamaan mitään tietokoneelleni. Kaiken lisäksi nämä jutut ovat mielestäni hyvin sekavia. Harmittaa! 

    Haluan siis peruuttaa kaikki Elisa Viihde-tilaukseni nyt. 
    Käyttäjätaso 6
  •  Laitettu sulkeutumaan loppukuulle 🙂
  • Hei! Haluaisin peruuttaa Elisa Viihde-sovelluksen tilauksen ennen maksullista. T:eveliina15
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • Tämä olikin hoidettu ok jo!
  • Käyttäjätaso 7
    kv36 kirjoitti:
    Niiiinpä. Ja taas sitä pieni ihminen ihmettelee, miksi asiakkaan pitää osata lähettää yksityisviestejä jollekin yksittäiselle aspan työntekijälle. Miksi ei voida suoraan ja reilusti ilmoittaa yhtä osoitetta, johon voi lähettää viestejä, ja joita kulloinkin työvuorossa olevat aspan työntekijät lukevat "reaaliaikaisesti" samana päivänä (eikä muutaman viikon viiveellä kuten tukisivujen palautelomaketta)
    Juuri näin.

    Oma Saunalahdessa tällainen viestimahdollisuus on , mutta eipä sekään mikään reaaliaikainen ole. Joskus kestää pari viikkoa vastauksen saaminen. Hyvä puoli on , että siellä ei tarvitse asiakastietoja erikseen kirjoitella , vaan ne on palvelun tiedossa jo automaattisesti.

    Olen ymmärtänyt , että uuteen Oma Elisaankin sellainen olisi tulossa viimeistään silloin , kun Oma Saunalahti suljetaan. No nähtäväksi jää , sillä ei Elisa ennenkään ole juurikaan lupauksiaan pitänyt.
    Käyttäjätaso 7
    antero kirjoitti:
    Sokrates kirjoitti:
    Niinpä.

    Suurin osa näistä moderaattoreista on aspassa töissä, Siis aspasta tässäkin on kyse.   ;)

    Mistähän tämän olisi kysyjä ymmärtänyt? ;)

    Niiiinpä. Ja taas sitä pieni ihminen ihmettelee, miksi asiakkaan pitää osata lähettää yksityisviestejä jollekin yksittäiselle aspan työntekijälle. Miksi ei voida suoraan ja reilusti ilmoittaa yhtä osoitetta, johon voi lähettää viestejä, ja joita kulloinkin työvuorossa olevat aspan työntekijät lukevat "reaaliaikaisesti" samana päivänä (eikä muutaman viikon viiveellä kuten tukisivujen palautelomaketta)
    Sokrates kirjoitti:
    Niinpä.

    Suurin osa näistä moderaattoreista on aspassa töissä, Siis aspasta tässäkin on kyse.   ;)

    Mistähän tämän olisi kysyjä ymmärtänyt? 😉
    Käyttäjätaso 7
    antero kirjoitti:
    RigorMortis kirjoitti:
    Haluaisin myös perua Elisa Viihde-tilauksen..
    Pystyisiköhän joku täällä neuvoa mitä tehdä kun Elisan sivulta ei vaan näytä pystyvän perua kyseistä sopimusta, muut kyllä..

    Kiitos?!
    Moderaattoritkin hoitavat näitä peruutuksia. Moderaattoreita on varmimmin paikalla arkisin. Paikalla olevalle moderaattorlle voi lähettää yksityisviestillä peruutuspyynnön.

    https:///t5/help/faqpage/faq-category-id/pm#pm

    Niinpä.

    Suurin osa näistä moderaattoreista on aspassa töissä, Siis aspasta tässäkin on kyse.   😉
    RigorMortis kirjoitti:
    Haluaisin myös perua Elisa Viihde-tilauksen..
    Pystyisiköhän joku täällä neuvoa mitä tehdä kun Elisan sivulta ei vaan näytä pystyvän perua kyseistä sopimusta, muut kyllä..

    Kiitos?!
    Moderaattoritkin hoitavat näitä peruutuksia. Moderaattoreita on varmimmin paikalla arkisin. Paikalla olevalle moderaattorlle voi lähettää yksityisviestillä peruutuspyynnön.

    http://yhteiso.elisa.fi/t5/help/faqpage/faq-category-id/pm#pm
    Käyttäjätaso 7
    RigorMortis kirjoitti:
    Haluaisin myös perua Elisa Viihde-tilauksen..
    Pystyisiköhän joku täällä neuvoa mitä tehdä kun Elisan sivulta ei vaan näytä pystyvän perua kyseistä sopimusta, muut kyllä..

    Kiitos?!
    Viihteen sopimuksen voi peruuttaa vain aspan kautta , ei itsepalveluna. Jos sopimus on määräaikainen , niin se vähän vaikeuttaa asiaa , mutta sekin selviää aspassa.
    Haluaisin myös perua Elisa Viihde-tilauksen..
    Pystyisiköhän joku täällä neuvoa mitä tehdä kun Elisan sivulta ei vaan näytä pystyvän perua kyseistä sopimusta, muut kyllä..

    Kiitos?!
    Käyttäjätaso 4
    Kunniamerkki
    Tanja8 kirjoitti:
    Minä myös jatkan samaa linjaa, kiitos.
    T. Tanja
    Kannattaisikohan moderaattoreiden sulkea tämä keskustelu...  Aika vaikea saada selvää, että mitä tässäkin pitäisi tehdä (muuta kuin jatkaa samaa linjaa).

    Osallistu keskusteluun