Vastattu

Peruutus

  • 14 maaliskuu 2015
  • 47 kommenttia
  • 5682 katselukerrat

Hei, haluaisin irtisanoa kuukauden ilmaisen elisaviihde-sopimukseni päättymään heti. Olen Meksikossa enkä pääse soittamaan ennen sopimuksen muuttumista maksulliseksi. Toivottavasti onnistuu näin. Profiilissani on sähköpostiosoitteeni s tarvis.
Yt. Paula
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi J11J11 16 maaliskuu 2015, 11:26

Hei
  •  

    lämpimästi tervetuloa Palstalle! :)

    Tuo palvelu on nyt irtisanottu tämän vuorokauden loppuun! 🙂 Harmi että et löytänyt palvelulle käyttöä. :smileyembarrased:
  • Katso alkuperäinen viesti

    47 kommenttia

    Käyttäjätaso 5
  • ,
  • ,
  • ,
  • ,
  •   Hoidin teidän kaikkien kohdalla palvelut kiinni.

    Jatkossa suosittelen, että laitatte moderaattoreille yksityisviestillä mahdollisia sulkupyyntöjä, koska yksittäiset keskustelun viestit voivat epähuomiossa jäädä huomioimatta.
  • Käyttäjätaso 3
    cetepek kirjoitti:
    Hei,

    Minäkin haluaisin perua tilauksen ennen ilmaisen kuukauden päättymistä. Onnistuuko näin?

    T. Teemu


    Laitatko minulle yksityisviestillä asiakasnumerosi, niin katson asian myös sinun kanssa kuntoon! 🙂
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • laitahan asiakasnumerosi jollekin meistä moderaattoreista yksityisviestillä, niin voidaan katsoa sieltä tuo lopettaminen 🙂
  • Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +4
    Tiude- kirjoitti:
    Hei  @merjaruuskanen

    Ilmeisesti kyse on Viihde-sovelluksesta? Voin irtisanoa sen, kunhan saan sinut tunnistettua. 

    1) Voitko laittaa minulle yksityisviestillä asiakasnumerosi ja yhteystietosi? Hoidan asian sitä kautta.:smileyazn:

    2) Voit myös lisätä asiakasnumerosi profiiliisi, se kun näkyy vain meille moderaattoreille. Siinä tilanteessa kannattaa vielä huikata asiasta tähän keskusteluun, jotta osaamme sen käydä tarkistamassa. :)

    3) Irtisanominen onnistuu myös täältä.

    Teitkö kohdan 1, 2 tai 3 mukaisia toimenpiteitä?
    Täätä löytyy 'piilossa' olevat  yksityisviestin ohjeet:

    http://yhteiso.elisa.fi/t5/help/faqpage/faq-category-id/pm#pm
    Käyttäjätaso 1
    Todella hyvää palvelua, asiakasta ymmärretään!

    Kiitos siitä teille, jotka näitä asioita hoidatte! 

    :smileygrin::smileycheesy::smileyafro::smileykiss:
    Jatketaanpa eli tahtoisin myös tehdä peruutuksen ilmaisen kokeilukuukauden lopuksi.
    Käyttäjätaso 3
    Lähetin teille molemmille
  • ja
  • yksityisviestiä asiasta. 🙂
  • Jatkan muiden linjaa ja haluan myös irtisanoa ilmaisen Elisa Viihteeni. 

    T. Noora
     Hei!

    Minäkin haluaisin irtisanoa kk ilmaisen elisaviihde ja pilvilinna sopimuksen päättymään heti. 

    t: Katri
    Minä myös jatkan samaa linjaa, kiitos.
    T. Tanja
    Heippa!

    Haluaisin myös lopettaa kuukauden ilmaisen elisa viihde -palvelun ennen sen muuttumista maksulliseksi. samalla haluaisin poistaa pilvilinna-palvelun. Kummallekaan ei ole käyttöä, joten siksi haluan niistä eroon samantien.  Kiitos!

    -Pauliina
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • laitoin sinulle yksityisviestiä aiheesta 🙂
  • Kiitokset :)

    t. Kimmo
    Käyttäjätaso 6
  •  Laitettu sulkeutumaan loppukuulle 🙂
  • sama juttu.. pilvet ja viihteet stoppiin heti. on se ihme kun ei ilmoiteta mitään sähköpostiosotetta mihi voi ilmoittaa peruutukset... PRKL. (taas)
    Haluan myös peruuttaa/irtisanoa Elisa Viihteen kuukauden kokeilun, kiitos.
    Hei,

    Lisätään tähän samaan ketjuun, eli tahtoisin myös tehdä peruutuksen ilmaisen kokeilukuukauden lopuksi.

    t. Kimmo
    Hei,

    Minäkin haluaisin perua tilauksen ennen ilmaisen kuukauden päättymistä. Onnistuuko näin?

    T. Teemu
    Kiitos, hienoa että onnistui!
    T. Paula
    Hei,

    Minäkin lisään tähän ketjuun, eli tahtoisin myös tehdä peruutuksen ilmaisen kokeilukuukauden lopuksi.

    T: Pauliina.
    Käyttäjätaso 1
    Minäkin haluaisin peruuttaa. En onnistu tekemään sitä mistään.

    Lisäksi minulle tuli joku muukin tilaus, kun yritin peruuttaa ilmaista jaksoani, ja nyt sitten joudun maksamaan jonkun ylimääräisenkin, jos en onnistu peruuttamaan. Olen yrittänyt monta kertaa, ja nyt kyllästyin, kun en onnistu, ja aika alkaa loppumaan. Tilauspäivämäärä on 8.4.2015 molemmissa (toinen se vahinkotilaus). 

    Minulla on siis kaksi tilausta, joita en ole edes pystynyt hyödyntämään, koska en onnistu lataamaan mitään tietokoneelleni. Kaiken lisäksi nämä jutut ovat mielestäni hyvin sekavia. Harmittaa! 

    Haluan siis peruuttaa kaikki Elisa Viihde-tilaukseni nyt. 
    Käyttäjätaso 3
    Hei
  •  

    lämpimästi tervetuloa Palstalle! :)

    Tuo palvelu on nyt irtisanottu tämän vuorokauden loppuun! 🙂 Harmi että et löytänyt palvelulle käyttöä. :smileyembarrased:
  • Haluan peruuttaa elisa viihde ja pilvilinnan, jotka tällä hetkellä kokeilussa ilmaiseksi...onnistuuko?
    En haluakaan kuukauden ilmaista ElisaViihdettä, koska sen toimitus näköjäään kestääkin useamman päivän. Netflixiltä sai saman tien käyttöön.

    Osallistu keskusteluun