Vastattu

PlayStation Plus -koodi ei saapunut

  • 11 syyskuu 2014
  • 12 kommenttia
  • 2349 katselukerrat

Itse sain edun käyttöön ja nyt tilauksesta kulunut yli 3vko ja plus koodia ei ole näkynyt ja tietoa ei ole minne kyseinen koodi kadonnut joten plussaa odotellessa.

edit. Muokattu otsikko sopivaksi viestin siirron jälkeen. //kukkatippa
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kukkatippa 12 syyskuu 2014, 13:14

Tervetuloa Palstalle JussiBussi!

Selvittelinkin sinun kanssa puhelimitse PS+ -koodin puuttumista muutama ilta sitten. 🙂 Koodin toimitus on tosiaan selvityksessä ja koodi toimitetaan sinulle pikimmiten! 🙂
Katso alkuperäinen viesti

12 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tervetuloa Palstalle JussiBussi!

Selvittelinkin sinun kanssa puhelimitse PS+ -koodin puuttumista muutama ilta sitten. 🙂 Koodin toimitus on tosiaan selvityksessä ja koodi toimitetaan sinulle pikimmiten! 🙂
Sain tekstiviestin 23.08.2014  että Elisa Viihde-palvelulleni on lisätty Playstation Plus-käyttöoikeus veloituksetta 24kk ajaksi veloituksetta. viestissä myös luki että tulee 14-21vrk kuluessa mutta koodia ei näy eikä kuulu ?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tervetuloa Palstalle Bombamus!

Jos lähetät
  • asiakastietosi minulle yksityisviestillä, niin saadaan koodi varmistettua sinulle. 🙂
  • Uusin Elisa Viihteen toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen 24 kk:n määräaikaiseksi sopimukseksi 28.8.2014. Minun annettiin ymmärtää, että tämän myötä saan samat edut kuin uudella asiakkaallakin eli uuden Netgemin digiboksin sekä Playstation Plus -palvelun kahdeksi vuodeksi veloituksetta.

    Nyt olen kuitenkin jo kuukauden päivät koodia odotellut, mutta mitään ei ole kuulunut? Onkohan koodin toimituksessa jotakin ongelmia?
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Kyselin
  •  koodisi perään - se toimitetaan sinulle sähköpostiin niin pian kuin mahdollista. 🙂
  • Meillä alkoi uus määräaikasuus vähän niinkun pakosta tossa marraskuun alussa, kun VVO oli tehnyt sopimuksen Elisan kanssa ja meille vaihtu laajakaistatekniikka. Eiks munkin kuuluis saada tämä etu käyttööni, vaikkei kukaan kyllä tästä mitään missään vaiheesa maininnut...
    Käyttäjätaso 3
    Katselin sopimuksesi ja lisäsin edun, vaikkei normaalisti näin jälkikäteen mitään lisätä. Vahvistusviesti tulee parin viikon kuluessa sähköpostiisi.
    Kiitos tästä. Miksei tätä sitten tarjota automaattisesti, niin ei tarvis olla kyselemässä jälkikäteen. Oisin vielä kysynyt sitä että kun mulla on jo voimassa oleva ps plus tilaus niin tuleeko tää nyt siihen jatkoks vai korvaako sen?
    Käyttäjätaso 4
    mace79 kirjoitti:
    Kiitos tästä. Miksei tätä sitten tarjota automaattisesti, niin ei tarvis olla kyselemässä jälkikäteen. Oisin vielä kysynyt sitä että kun mulla on jo voimassa oleva ps plus tilaus niin tuleeko tää nyt siihen jatkoks vai korvaako sen?
    Ei oo hyvää bisnestä jos annetaan automaattisesti kaikille PS+ koodi josta maksetaan Sonylle, mutta varmasti suurinosa jäisi niistä käyttämättä koska kaikilla ei ole kuitenkaan pleikkaria.

    Koodi tulee sen nykyisen jatkoksi.
    Käyttäjätaso 5
    Pahoittelen, ettei olla huomattu tarjota. Aktivointikoodi on vain tietyn ajan voimassa, mutta sen pitäisi aktiovoida lisäaikaa olemassa olevan jakson perään.
    Tilasin elisa viihteen noin 5 kuukautta sitten. En ole saanut kyseistä koodia mielestäni mihinkään. Miten toimia?
    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +3
    Tilasitko siis lisäpalveluna sen PS+ jäsenyyden? Laita vaikka yksityisviesitllä asiakasnumero Palstatiimille niin kurkataan mistä on kyse. Yksityisviesitä voi laittaa täällä: elisa.to/viestipalstatiimille

    Osallistu keskusteluun