Vastattu

Puhelinasiakaspalvelusta täysin virheellistä tietoa.

  • 22 syyskuu 2014
  • 6 kommenttia
  • 1722 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Soitin 5.9.2014 Elisan asiakaspalveluun irtisanoakseni 1.11 päättyvän määrä-aikaisen Elisa Viihde palveluni. Pitkän jonottamisen jälkeen asiakaspalvelija ilmoitti, että ei ole mahdollista irtisanoa palvelua kuin vasta kolme viikkoa ennen määrä-aikaisuuden päättymistä. Tarkoitukseni siis saada palvelu irtisanottua siten, että yhteys katkaistaisiin tuolloin 1.11. Ja tämän selkeästi asiakaspalvelijalle ilmoitinkin. Hieman ihmettelin "asiakaspalvelijan" vastausta, mutta kun ei kerran tällä puhelulla onnistunut niin ei muutakaan voinut.

Tässä nyt pari viikkoa tuon puhelun jälkeen päätin hieman selvittää asiaa, koska eihän voi olla niin että liittymää ei pysty irtisanomaan 3 viikkoa aikaisemmin, mutta kuitenkin irtisanomisaika on 2 viikkoa. Asiaa selvitettyäni soitin taas asiakaspalveluun ja sain liittymän irtisanottua ilman ongelmia(noin 20 minuutin jonotuksella) 1.11 alkaen. 

Miten voi olla mahdollista että Elisan asiakaspalvelussa on näin osaamatonta henkilökuntaa? Vai onko tämä tahallista toimintaa? Tehdään irtisanomisesta virheellisin neuvoin niin hankalaa, että asiakas ei pääse liittymästä eroon vaikka haluaisikin. Jos olisin toiminut aikaisemmalla puhelulla saamieni ohjeiden mukaan, olisin ollut kiinni palvelussa vielä yli tuon määrä-aikaisuuden. 

Lisäksi näemmä teille ei pysty antamaan asiakaspalvelustakaan palautetta mihinkään. Ja tuolta sivulta https://elisa.fi/yhteydenotto/ se ei onnistu, ainakaan Viihteen osalta, vaikka niin väitättekin.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi J11J11 23 lokakuu 2014, 09:10

Pahoittelut ettei tähän ole vastattu aiemmin. Ehdot tullaan päivittämään ja asiakaspalvelulle tarkentamaan asiaa, pahoittelut vielä että asia on aiheuttanut hämminkiä.

Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Kaiken lisäksi ehtojen mukaisesti irtisanominen on tehtävä aiemmin:

"Asiakas voi irtisanoa sopimuksen päättymään määräaikaisen sopimuskauden lopussa ilmoittamalla siitä Elisalle viimeistään 30 päivää ennen määräaikaisen sopimuskauden päättymistä."
Tosiaan luin myös noita ehtoja eilen ja huomasin onneksi tämän 30 päivän rajan ajoissa.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • Tein asiasta selvityspyynnön. Mahdollisesti ehdot tai asiakaspalvelun sisäiset tiedot on virheelliset tämän osalta. Voimassa olevien ehtojen mukaan meidän kuitenkin tulee toimia.
  • Käyttäjätaso 3
    Pahoittelut ettei tähän ole vastattu aiemmin. Ehdot tullaan päivittämään ja asiakaspalvelulle tarkentamaan asiaa, pahoittelut vielä että asia on aiheuttanut hämminkiä.
    J11J11 kirjoitti:
     Ehdot tullaan päivittämään

    Siis muuttuuko tai onko jo muuttunut tuo 30 päivän irtisanomisaika?
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +1
    antero kirjoitti:
    J11J11 kirjoitti:
     Ehdot tullaan päivittämään

    Siis muuttuuko tai onko jo muuttunut tuo 30 päivän irtisanomisaika?

    Aikalailla vajaaksi jäi kyllä tieto että mitä tullaan muuttamaan.

    Osallistu keskusteluun