Kysymys

Ruokottoman huono Elisa

  • 1 heinäkuu 2014
  • 4 kommenttia
  • 1124 katselukerrat

Käyttäjätaso 3
Moro kaikki,

Oletteko koskaan joutunut jonottamaan 40 min viihteen vikapalveluun?

Minäpä olen, kohta tunnin :D

Ihan oikeesti, miksi Elisalla on ruokottoman huono tapa palvella asiakkaita?

Homma nimi on seuraava:

Tein elämäni pahimman erehdyksen ja tein Elisa viihteen määräaikaisen sopimuksen, ongelmat alkoivat heti siitä.

Onhan se kamala pettymys,vaihtaa pakon edessä laadukkaasta sonera koti-tv asiakkuudesta, kamalan huonolaatuisen elisa viihteen asiakkaaksi....sama kuin muuttaisi koko elämänsä takaisin esihistoriaan :)

Valitin kaapelimodeemin heikosta kantavuudesta wlanin osalta ja sainkin postissa uuden modeemin.

Kytkin sen verkkoon ja menin hölmöyksissäni modeemin hallintasivuille säätämääm kanavaa,verkon nimeä ja salasanaa...

Lopputulos oli se, että modeemin wlan kytkeytyi pois päältä ja ei suostu tulemaan takaisin resetoinnilla,virtojen katkaisulla tai millään muullakaan ilveellä.

Pitäiskö soittaa pappi paikalle????

Jaahas...tunti jonottamista ja tunti maksettu soneralle paikallispuhelumaksuja.

Meinaan valittaa joka stanan virastoon elisasta...ei oikeesti tämmöistä tartte asiakkaan sietää!

4 kommenttia

moro vaan,

ite tein saman virheen eikä oo muutaku kaduttanu sen jälkeen....
Käyttäjätaso 3
Pahinta mun mielestä on tässä, Elisan asiakaspalvelijoiden ja koko firman töykeys meitä asiakkaita kohtaan.

Ei voi olla niin, että jos asiakas vaihtaa modeemin nimen ja salasanan....johtaa se 2 tunnin puhelinhelvettiin.

Asiakaspavelu ei palvele, yhdistelee vain puheluita ja teknillinen tuki tuntuu olevan aika kivikautinen.

Suostuivat sentään päivittämään modeemin softat uudestaan ja muutaman buuttauksen ja resetoinnin jälkeen modeemin wlan palasi henkiin...ja oli jopa mun laittamat verkon nimet ja salasanatkin toiminnassa.

Kuvitelkaa, soneran koti tv palvelulla voi tallentaa mitä vaan, ohjelmakirjasto kattaa koko kanavatarjonnan...

Mitä tarjoaa Elisa???

Tasan tarkkaan samat ohjelmakirjastot, mitä jokainen näkis ilman viihdelaatikkoakin nettiselaimilla....itseasiassa tavis tietsikalla näkee enemmän.

Nyt on pitäisi Elisan palveluita kehittävien ihmisten pyytää julkisesti anteeksi ja koittaa saada tuotteensa edes samalle tasolle kuin sonera.

Toivottavasti sonera tulee pian tänne pirkkalaan...niin kamalasti sitä kaipaan.

Valitin kaapelimodeemin heikosta kantavuudesta wlanin osalta ja sainkin postissa uuden modeemin.

Ei se kaapelimodeemin WLAN-kantavuus ole sen heikompi kuin esim. Ciscon reitittimen.

Ongelma on Netgem N7700:n heikko vastaanottokyky.

Itselläni on Netgem ja AppleTV rinnakkain ja ero näkyy.

AppleTV toistaa 1080p-elokuvat moitteetta silloinkin, kun Netgem ei kykene tallenteita toistamaan.

Elisan palvelutasottomuudesta olen samaa mieltä kanssasi.
Käyttäjätaso 3
Mulla onkin se C2300 vai mikä toi purnukka on.

Ja kyllä, siinä on huonompi kantomatka....kuin esim 2 antennisissa adsl modeemeissa mitä mulla on ollu.

Kamalintahan tässä on se, että laite sokoaa jos sen asetuksia menee muuttamaan.

Ei vuonna 2014 pitäis olla mahdollista, että asiakas joutuu 2 tunnin puhelinhelvettiin sen takia, että muutti modeemista nimeä ja salasanaa :D

Mistä Elisa tätä *****aa oikeen roudaa ???

Eikö ole mitään ammattiylpeyttä omiin tuotteisiin, vaan ostetaan sitä romua....mikä nippa-nappa toimii ???

Osallistu keskusteluun