Kysymys

Ruusuja: modeemin siltaus

  • 27 helmikuu 2010
  • 6 kommenttia
  • 2587 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
  • Aktiivinen keskustelija
  • 374 kommenttia
Kiitoksia uudesta kaapelimodeemin päivityksestä. Siltaus toimii juuri niinkuin sen pitääkin ja oli helppo ottaa käyttöön. Todella hyvä päivitys.

Koskaan ei anneta positiviistä palautetta niin kiitetään näin tämän toivotun ominaisuuden saapumisesta.

6 kommenttia

Käyttäjätaso 5
No hyvä jos sulla toimii. Itselläni netti pätkiin päivityksen jälkeen niin usein, että mulla on risuja koko kämppä täynnä.

No hyvä jos sulla toimii. Itselläni netti pätkiin päivityksen jälkeen niin usein, että mulla on risuja koko kämppä täynnä.


Valitettavasti jäljelle jääneitä fyysisestä kaapeliverkosta johtuvia pätkimisiä ei voida millään softalla korjata.


No hyvä jos sulla toimii. Itselläni netti pätkiin päivityksen jälkeen niin usein, että mulla on risuja koko kämppä täynnä.


Valitettavasti fyysisestä kaapeliverkosta johtuvia pätkimisiä ei voida millään softalla korjata.


Jyri Jokinen kirjoitti kuitenkin 23.2. näin

"Osa kaapelimodeemiyhteyksissä esiintyneistä ongelmista johtuu nyt käytössä olevan ohjelmistoversion virheestä, joka aiheuttaa liikennöinnin jumiutumisen vaikka yhteys on pystyssä."
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2



No hyvä jos sulla toimii. Itselläni netti pätkiin päivityksen jälkeen niin usein, että mulla on risuja koko kämppä täynnä.


Valitettavasti fyysisestä kaapeliverkosta johtuvia pätkimisiä ei voida millään softalla korjata.


Jyri Jokinen kirjoitti kuitenkin 23.2. näin

"Osa kaapelimodeemiyhteyksissä esiintyneistä ongelmista johtuu nyt käytössä olevan ohjelmistoversion virheestä, joka aiheuttaa liikennöinnin jumiutumisen vaikka yhteys on pystyssä."


Osa on laite/firmispohjaista, osa kaapeliverkon kuormituksesta tai verkon laitteista, osa huonoista antennirasioista tms. johtuvia.
Siis vain osa johtui firmiksesta, kuten Juha oikein kertoi.
Käyttäjätaso 5


No hyvä jos sulla toimii. Itselläni netti pätkiin päivityksen jälkeen niin usein, että mulla on risuja koko kämppä täynnä.


Valitettavasti fyysisestä kaapeliverkosta johtuvia pätkimisiä ei voida millään softalla korjata.



Mutta huonontaa ja rikkoa sitä näköjään voi. Valitettavasti teillä ei Elisalla oikein homma nyt toimi. Yksi sanoo yhtä ja toinen toista ja mitään ei tapahdu. Tiedättekö edes yhtään mitä olette tekemässä korjataksenne ongelmanne ja millähän aikataululla. Valitettavasti yritätte laskuttaa minua fyysisesti rikki olevasta verkosta ja toimimattomasta palvelusta kuitenkin koko ajan täyttä hintaa.




No hyvä jos sulla toimii. Itselläni netti pätkiin päivityksen jälkeen niin usein, että mulla on risuja koko kämppä täynnä.


Valitettavasti fyysisestä kaapeliverkosta johtuvia pätkimisiä ei voida millään softalla korjata.


Jyri Jokinen kirjoitti kuitenkin 23.2. näin

"Osa kaapelimodeemiyhteyksissä esiintyneistä ongelmista johtuu nyt käytössä olevan ohjelmistoversion virheestä, joka aiheuttaa liikennöinnin jumiutumisen vaikka yhteys on pystyssä."


Osa on laite/firmispohjaista, osa kaapeliverkon kuormituksesta tai verkon laitteista, osa huonoista antennirasioista tms. johtuvia.
Siis vain osa johtui firmiksesta, kuten Juha oikein kertoi.


Joo, osaan kyllä ihan hyvin lukea.. Ja väitinkö jossain kohtaa kirjoitustani, että kaikki ongelmat johtuvat pelkästään tuosta firmiksestä??

Tarkoitus oli vaan korjata tuota Sakarialanteen kirjoitusta, jossa tavallaan väitettiin että softalla ei ole mitään tekemistä näiden ongelmien kanssa.

Osallistu keskusteluun