Kysymys

Sähköposititilien määrittely

  • 20 marraskuu 2009
  • 8 kommenttia
  • 1976 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 7 kommenttia
Missä voi määrittää viihdepakettiin kuuluvat sähköpostitilit ja ottaa kotisivutilan käyttöön?
Omaelisa-sivuilla saan vain iilmoituksen:

"Laajakaistatietosi päivittyvät Oma Elisa palveluun muutaman vuorokauden viiveellä. Yritäthän myöhemmin uudelleen."

Sopimus on nyt ollut voimassa kuukauden päivät.

8 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Viihde-välilehdeltä linkki "Hallinnoi internetpalveluita" (Viihde-osion etusivulla oikeanpuoleisessa boksissa).
Juuri sieltä olen yrittänyt ja yritin taas. Saan vain ilmoituksen:

Laajakaistatietosi päivittyvät Oma Elisa palveluun muutaman vuorokauden viiveellä. Yritäthän myöhemmin uudelleen.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Juuri sieltä olen yrittänyt ja yritin taas. Saan vain ilmoituksen:

Laajakaistatietosi päivittyvät Oma Elisa palveluun muutaman vuorokauden viiveellä. Yritäthän myöhemmin uudelleen.


Kuinka kauan tuota ilmoitusta on tullut? Tietojen päivittyminen kestää pari kolme päivää Oma Elisan suuntaan siitä hetkestä, kun Elisa Viihde on kuitattu toimitetuksi, joten kannattaa odotella kärsivällisesti.
Olen tilannut ja ottanut Elisa viihteen käyttöön syyskuussa. Käytin sitä ensin vain netissä jas laajakaistayhteytenä ja nyt muutaman päivän television kautta. Sähköpostitilien luomista  ja kotisivvutilaa olen etsiskellyt muutaman päivän.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Siinä tapauksessa kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun ja pyytää tarkistamaan, että liittymätietosi ovat oikein taustajärjestelmissä.
Itsellä oli sama ongelma kun "vanhanmallisen" laajakaistan viihteeseen vaihdoin. Viikon kesti, yksi soitto asiakaspalveluun odotuksineen, luvattiin pikaisesti, kun ei ollut jonoa asiaa hoitavilla töissä. Luvattiin tekstiviesti kun asia on kunnossa. Homma rupes pelaamaan kun pistin asiakaspalautelomakkeella ärräpäitä. Homma saatiin kuntoon tuossa mainitsemassani viikossa. Tekstiviestikin tuli, pari päivää sitten (Sähköpostit lakkas pelaamasta 1.11.ja palas 7. tai 8.11.) 😮 Kannattaa siis pommittaa asiakaspalvelua/-tukea, mutta älä soita maksulliseen numeroon kun se selviää siitä ilmaisnumerostakin, vaikka asia lienee maksullisen numeron juttuja. Iso vaiva yksinkertaisen nappulan painalluksesta Elisan päässä. Tileille muuten ei mene postia katkon aikana, että moni asia hankaloituu. Hyvää se, että tilit oli käyttöön palattuaan entisellään ja kaikki postit tallessa 🙂
Käyttäjätaso 3
Näitä ongelmia on valitettavasti muutamalla asiakkaalla sähköpostien osalta esiintynyt. Mikäli yhteys on jo kytketty ja arvioitu toimitusaika on mennyt eikä tietoja vieläkään näy OmaElisasta, kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun, esimerkiksi osoitteen http://www.elisa.fi/yhteydenotto/ kautta tai perinteisesti puhelimitse.
Olin viime viikolla yhteydessä asiakaspalveluun ja nyt näyttää viimeinkin toimivan.

Osallistu keskusteluun