Elisa Viihteen ruutu peittyy yläosastaan "Voimmeko yhdistää selailutietoja asiakastietohisi?" -kyselyyn, eikä edes ohjelman sulkeminen vaikuta onnistuvan. Samoin selailu on vähän hankalaa. Mitä pitäisi tehdä? Vastasin "Ei" ja vastasin "Kyllä", eikä mitään vaikutusta.
Onko muille ilmaantunut sama ongelma tämän viikon aikana?
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Ei ainakaan viihde sovellus kautta tuu tollasta, ilmeisesti Siihen APIIN liittyvää, säätöö. Kun liittyy henkilötietoihin.
Se vaatii käyttäjän hyväksynnän.
Se vaatii käyttäjän hyväksynnän.
Moro Muori62 ja tervetuloa palstalle! 🙂
Sininen palkki ei siis poistu vaikka vastaat "kyllä" tai "ei"? 😕
Osaatko kertoa tarkemmin, mikä selain ja selainversio sinulla on käytössäsi? 🙂
Sininen palkki ei siis poistu vaikka vastaat "kyllä" tai "ei"? 😕
Osaatko kertoa tarkemmin, mikä selain ja selainversio sinulla on käytössäsi? 🙂
Käytän Operaa. Ja läppärissä Windows 10 64-bit.
Nyt haitta on poistunut! Eli sininen palkki näkyy, mutta ei estä palvelua toimimasta.
Nyt haitta on poistunut! Eli sininen palkki näkyy, mutta ei estä palvelua toimimasta.
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi