Sininen palkki

  • 1 kesäkuu 2018
  • 3 kommenttia
  • 314 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Elisa Viihteen ruutu peittyy yläosastaan "Voimmeko yhdistää selailutietoja asiakastietohisi?" -kyselyyn, eikä edes ohjelman sulkeminen vaikuta onnistuvan. Samoin selailu on vähän hankalaa. Mitä pitäisi tehdä? Vastasin "Ei" ja vastasin "Kyllä", eikä mitään vaikutusta.

Onko muille ilmaantunut sama ongelma tämän viikon aikana?


3 kommenttia

Käytän Operaa. Ja läppärissä Windows 10 64-bit.
Nyt haitta on poistunut! Eli sininen palkki näkyy, mutta ei estä palvelua toimimasta.
Käyttäjätaso 2
Moro Muori62 ja tervetuloa palstalle! 🙂

Sininen palkki ei siis poistu vaikka vastaat "kyllä" tai "ei"? 😕

Osaatko kertoa tarkemmin, mikä selain ja selainversio sinulla on käytössäsi? 🙂
Käyttäjätaso 3
Ei ainakaan viihde sovellus kautta tuu tollasta, ilmeisesti Siihen APIIN liittyvää, säätöö. Kun liittyy henkilötietoihin.

Se vaatii käyttäjän hyväksynnän.

Osallistu keskusteluun