Kysymys

Sopimusten purku omasaunalahden/-elisan kautta

  • 11 toukokuu 2015
  • 2 kommenttia
  • 758 katselukerrat

Puhelinmyynnin kautta liittymänvaihdon yhteydessä laitettiin kokeiluun Elisa Viihde ja Pilvilinna-palvelut, jotka piti saada helposti poistettua omasaunalahdessa jos ei ilmaisen kuukauden jälkeen niitä halua pitää. En löydä mistään kohtaa jossa sopimuksia pääsisi purkamaan, asiakastukiviesteihin vastaus kestää 5 arkipäivää (jossa ajassa ehkä menee umpeen kuukauden jaksoni), en löydä puhelinnumeroa tai e-mailosoitetta jossa asian voi hoitaa, miksi tämän pitää olla aina näin vaikeaa?!!! Hermo ja aika menee tähän kyselyyn, tästä lähin en ota en yhden yhtä tarjousta tai muuta vastaan, aina yhtä hankala selvitellä jatkoa. 

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Asiakaspalvelun puhelinnumero:

01019 0240 (mpm/pvm)

Avoinna Ma-Pe 8-19, La 10-16.30.
Helatorstaina 14.5. suljettu.
Palstalla voi irtisanomisen hoitaa lähettämällä yksityisviestin paikalla olevalle moderaattorille.

http://yhteiso.elisa.fi/t5/help/faqpage/faq-category-id/pm#pm

Osallistu keskusteluun