Vastattu

spotify ja sen katkaisu


haluan lopettaa spotifyn, vaan eipä onnistu. spotify -tila kertoo että se on spotify free ja kuitenkin laskuttaa ja tätä freetä ei sitten kuitenkaan saa poikki ! miten tulee toimia, kysyy "kyllästynyt".
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi vantikai 2 tammikuu 2019, 06:09

Dj_God kirjoitti:

https://www.is.fi/digitoday/art-2000005175272.html

Huijauksesta lienee kyse, ainakin tuon artikkelin perusteella.

hei ! luin juuri että forbrugerpost.com on huijarihommia. se kyllä vastaa ohjeistaen, jotka eivät ainakaan kohdallani johda mihinkään auttavaan, toimivaan tulokseen. kerrottiin että samaa touhua kuin "osta 1€:lla kännykkä tai jotain lahjakorttiarvontaa. eihän mikään reilu firma voi jakella "kokeiltavaksi" ko. kaltaisia juttuja. olenkin sen enempää lukematta siirtänyt ne roskiin. mutta tässä spotify-jutussani sain freen pois 23-merkkisellä käyttäjätunnuksella. premiumiin en pääse ollenkaan. ainut keino nähdäkseni on kuolettaa pankkikortti. kiitän vastauksista. -v-

Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Onko sinulla tuo meidän kautta siis laskuttumassa? Itsellä ainakin spotify.com sivulla näkyy Premium kuten kuuluu, oletko tarkistanut OmaElisasta tuon tilauksen tilan ja siihen liitetyn sähköpostin?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei.

Minä sain ainakin Elisan kautta hoidettua nuo asiat. Chatissa hyvää palvelua myös tänään ja myös Viihde tuolla Aitiolla paketissa sanottiin irti niin että pääsen kuitenkin ilmaisen kuukauden käyttämään. Viisi päivää sain ekstraa, sillä Elisalla ilmainen kuukausi tarkoittaa kokonaisia kuukausia esim. 1-31, kun taas Netflixissä ja Google Musiikki ym ym kk on aina aloitus esim. 7 ja seuraavan kuun 7. Laskussa oli vajaasta kuukaudesta €2,38.

Harmitti hieman, mutta se hyvitettiin ja uskoisin, että saat selvyyden itsekin.

Juuri kyllä meni kiinni Chattipalvelu, mutta huomenna taas?

Minä voin sanoa, että Spotify on nykyään aika buginen, etenkin Androidissa ja olen Premiumin tilalle (5 vuoden asiakkuus Spotifylle) hankkinut kolme vuotta sitten Google Musiikin tilauspassin ja se on samanhintainen ja siellä bugeja on myös, mutta on toiminut kaikin puolin paremmin.

Tulikin mieleen, ethän ole luonut Elisassa jonkun toisen Spotify-tilin? Jos olet, se tilaus saattaisi olla siellä. Jos et ole, joku vika voi olla Elisan päässä. Kirjoita heille. Soita heille. Chattaa heille. On monta hyvää tapaa olla yhteydessä Elisaan! Vain yksi näistä kaikista riittää ratkaisuun.

Suosittelen.

Nyt soi (Google Musiikilla) Baracuda - Damn! (Remember The Time) - Mark Oh! Remix.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
hpguru kirjoitti:

Minä voin sanoa, että Spotify on nykyään aika buginen, etenkin Androidissa..



Eipä ole itselläni ollut mitään ongelmia Spotifyn kanssa koskaan. Jopa toiston aikana toistavan laitteen vaihto lennosta onnistuu erinomaisesti. Yhdellä aloittaa, toisella jatkaa ja kolmannella ohjaa.

Testattu kolmella eri Android -laitteella, PC:llä ja Xbox Onella.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Dj_God kirjoitti:


hpguru kirjoitti:

Minä voin sanoa, että Spotify on nykyään aika buginen, etenkin Androidissa..

Eipä ole itselläni ollut mitään ongelmia Spotifyn kanssa koskaan. Jopa toiston aikana toistavan laitteen vaihto lennosta onnistuu erinomaisesti. Yhdellä aloittaa, toisella jatkaa ja kolmannella ohjaa.

Testattu kolmella eri Android -laitteella, PC:llä ja Xbox Onella.


Oletko käyttänyt sitä mobiilikuunteluun? Vertaa äänen voimakkuutta Google Musiikkiin Spotifyllä Androidissa. Spotifyä pitää kuunnella 15/15, että kuulee kuin Google Musiikilla 12/15.

Myös muita bugeja on, ystäväni sitä käyttää, mutta hänellä ei olekaan varaa maksaa 9,90 euroa Spotifylle tai Google Musiikillekaan. Mutta. Kuten aloittajalle vinkkasin, jos ei peruminen onnistu.

Se kannattaa hoitaa Elisan kautta, jos on sieltä ostettukin.
Patomiäs kirjoitti:

Onko sinulla tuo meidän kautta siis laskuttumassa? Itsellä ainakin spotify.com sivulla näkyy Premium kuten kuuluu, oletko tarkistanut OmaElisasta tuon tilauksen tilan ja siihen liitetyn sähköpostin?



hei ! tarkistettu omaelisasta: ei tilausta. sähköpostiin vain ilmoitus laskusta ja kiitos jatkuvasta premium-tilauksesta. laskutus ei elisan kautta, laskuttajaksi ilmoittautuu forbrugerpost.com. saan kyllä ohjeita "cancel spotify" ja "click sitten tila", vastaus oli "sinulla on free". sain sen erikoisella tunnuksella poikki ja ajattelin että pääsen jotenkin sitä kautta premiumiin, johon minulla ei tunnuksia vaan eipä onnistu. ei onnistu. vaikuttaa jnknlaiselta kaappaukselta ! hyvät neuvot tarpeen ! kiitos ! -v-
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
https://www.is.fi/digitoday/art-2000005175272.html

Huijauksesta lienee kyse, ainakin tuon artikkelin perusteella.
Dj_God kirjoitti:

https://www.is.fi/digitoday/art-2000005175272.html

Huijauksesta lienee kyse, ainakin tuon artikkelin perusteella.

hei ! luin juuri että forbrugerpost.com on huijarihommia. se kyllä vastaa ohjeistaen, jotka eivät ainakaan kohdallani johda mihinkään auttavaan, toimivaan tulokseen. kerrottiin että samaa touhua kuin "osta 1€:lla kännykkä tai jotain lahjakorttiarvontaa. eihän mikään reilu firma voi jakella "kokeiltavaksi" ko. kaltaisia juttuja. olenkin sen enempää lukematta siirtänyt ne roskiin. mutta tässä spotify-jutussani sain freen pois 23-merkkisellä käyttäjätunnuksella. premiumiin en pääse ollenkaan. ainut keino nähdäkseni on kuolettaa pankkikortti. kiitän vastauksista. -v-

Osallistu keskusteluun