Vastattu

surkea elisa viihde

  • 20 tammikuu 2015
  • 8 kommenttia
  • 1933 katselukerrat

  • Entinen OmaYhteisön jäsen
  • 6 kommenttia
Syyskuussa -14 laitoin nimen paperiin ja siitä alkoi verenpaine nousta.

milloin mitäkin ongelmaa. Näin esim. 14.12 16.12 maksu kanavien kanssa ongelmia. 5.1 netti poikki. 6.1 yhteysvirhe  7.1 yhteysvirhe,alun alkujaan en ottanut edes kaikkia virhe ilmoituksia paperille ylös. Nyt otan. Netti on ollut useamminkin kerran poikki. Että kun vaihdon palveluntarjoaja ja, niin ongelmat alkoivat. Ja älkää vaan kukaan jaksako neuvoa ottamaan kuuluisaa virtaa boxista tai modeemista pois. On otettu kerran jos toisen ja nollattu, sekä palautettu asetukset ja uudet kanavat ja asetukset sisään. Välillä saa tapella kaukosäätimen kanssa, ei meee komennot perille. Ja olen vaihtanut kahdesti paristot. Eli ei voi kehua palvelua. 

Laskut muistetaan kyllä lähettää täysimääräisenä, vaikka palvelut toimii miten sattuu. Jos maksan palvelusta täyden hinnan, niin palvelun kuuluu toimia koko rahan edestä. Asiakaspalveluun soitin, ja sieltä kundi neuvoi että menen jonottamaan tekniseen neuvontaan, olikohan jono silloin n. 22 minuuttia, HAH, HAH! Hieman kiroilin sen puhelun jälkeen. 
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ammattimies 27 tammikuu 2015, 09:44

  • Huomasin, että olit laittanut ongelmistasi myös sähköpostia. Olitko kokeillut sinulle annettuja toimenpiteitä? Voidaan katsoa myös uuden kaukosäätimen lähetystä, jos pistät minulle yksityisviestiä 🙂
  • Katso alkuperäinen viesti

    8 kommenttia

    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Siellä ei nyt selkeästi ole laajakaistan puolella kaikki kunnossa. Laitatko asiakasnumerosi tai käyttöpaikan osoitteen meikäläiselle yksityisviestinä niin katsotaan mikä palvelua hiertää 🙂
    Hei,

    Juu, et ole ainoa, jolla ei toimi. Ei kai Elisa viihde pysyisi pystyssä, elleivät olisi huijanneet maksamaan siitä 2 vuotta. Irtikään ei pääse. 🙂 Helpompi saada avioero kuin erota viihteestä. =)

    JOhanna
    Käyttäjätaso 3
  • Ikävää, että olet kokenut ongelmalliseksi Elisa Viihteen. Pyrimme selvittämään asioita niin pitkälle kuin pystymme, koska yleensä vian selvittyä Elisa Viihde toimii niin kuin se on suunniteltu. Katselin tietojasi ja näyttää siltä, että selvittely on jäänyt puolitiehen ja sinulla on paha mieli kun olet huonosti toimivilla laitteilla menettänyt hermosi.

    Meillä on vikapalvelu auki 24/7 ja asiaa voitaisiin selvittää parhaiten jos pääsisit joskus soittamaan laitteiden ääreltä. Puhelin 010 19 0240.
  • Hei,

    Pahoittelen, että saatte siellä päässä risuja, mutta ei pomoja saa kiinni kuitenkaan. =)

    En halua maksaa yhtään enempää kuin on pakko, siksi boikotoin puhelinsoittoa.
    tosiaan, yhteydet pelaa niinkuin tykkää - ja korkeintaa puolet ajasta yhteys pelittää. Tätä nykyä ei ollenkaan, kun kapula on rikki. Ja kyllä, olen yrittänyt numerokoodeilla sitä kuntoon, eikä onnistu.

    Voitte soittaa minulle päin.

    JOhanna
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • Huomasin, että olit laittanut ongelmistasi myös sähköpostia. Olitko kokeillut sinulle annettuja toimenpiteitä? Voidaan katsoa myös uuden kaukosäätimen lähetystä, jos pistät minulle yksityisviestiä 🙂
  • Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • Laita sinäkin minulle tai Spaiderille yksityisviestillä asiakasnumerosi, niin niin voidaan ongelmaa selvittää! 🙂
  • Hei,

    Kiitos viestistä. Olen yrittänyt toimia ohjeiden mukaan, tehnyt kapulan kanssa temppuja, mutta ei auta. Yhteyskin pätkii jatkuvasti. Se on pätkinyt alusta saakka. Esimerkiksi netfliksiä ei voi katsoa kun rupeaa niin kiukuttamaan (lataa ja lataa vähän väliä, ja nauti nyt siinä sitten elokuvasta). Tietokoneyhteys katkeilee, ja lapset (arvannette, että 18, 15 ja 10 -vuotiaat tarvitsisivat nettiä....) ovat lisäkseni täysin kypsiä. Tämä ongelma ollut jo kuukausia, mutta on ottanut niin päähän, että olen antanut asian olla. Kitios kuitenkin teille,

    JOhanna
    Käyttäjätaso 1
    Täysin samaa mieltä !

    Osallistu keskusteluun