Elisalla on nyt kummallinen tapa rangaista puhelinmarkkinoinnilla maksavia asiakkaita. Olen vaihtanut aikoinaan kiinteän laajakaistani 4G-versioon, koska kiinteän luotettavuus oli todella huono alueellani. Samalla vaihdoin Elisa Viihteeni sovellukseksi. Sovellus on toiminut alkukankeuksien jälkeen hyvin ja Chromecastin kautta pystyn katsomaan tallenteet televisioltanikin.
Nyt olen alkanut saada toistuvia aggressiivisia markkinointipuheluita joissa tarjotaan Elisa Viihde sovelluksen tilalle jotain uutta erillistä tv päätelaitetta "nimellisellä" 13€ korotuksella kuukausihintaan.
Jos Elisa Viihde asiakkuus altistaa minut toistuvasti tällaiselle markkinoinnille, voin aivan hyvin vaihtaa kilpailevaan nettipalveluun. Areena ja muiden kanavien vastaavat palvelut ovat jo muutenkin vähentäneet palvelun antamaa lisäarvoa. Toivonkin, että lopetatte moisen kiusanteon ja keskitytte uusien asiakkaiden hankintaan, en usko olevani ainoa jota tämä pännii.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kukkatippa
Pahoittelut, jos puheluita on tullut useita samasta asiasta! Normaalitilanteessa puheluita tulee yksi samasta asiasta, mutta näyttäisi, että sinun yhteysnumerosi on poikkeus.
Laitatko minulle yksityisviestillä numeron, johon sinulle on soitettu, niin saadaan estettyä puheluita? 🙂
Katso alkuperäinen viesti
Laitatko minulle yksityisviestillä numeron, johon sinulle on soitettu, niin saadaan estettyä puheluita? 🙂